Fitness Seller

Eindbaas!

hahaha samoerai!

wat een zot, die ging niet kalmeren, no way.

eens op de grond was het grote lawaai toch vlug over :D

Op de centrale markt van Helsinki confronteerde de Finse politie een man uit Estland dat hij geen paddestoelen en bessen mag verkopen. De man zou geen vergunning hebben gehad om deze goederen te verkopen. De man uit Estland vraagt de politie om er een advocaat bij te halen, gezien dat Finland en Estland in de EU zitten en het handelen en verkopen gewoon zou mogen. De politie en de man krijgen het met elkaar aan de stok en daaruit blijkt dat je misschien helemaal niet bang hoeft te zijn voor een paar finse dienders. De man is zo boos, omdat veel Finse bedrijven naar Estland gaan om producten te kopen en in Finland als Finse producten te verkopen en daarmee een winst van 200% tot 500% te maken. Hij wilde gewoon in Estland geproduceerde spullen verkopen tegen een goede prijs, maar dat mag niet van de Finnen.

Slecht gelezen dus. Mja, snap dat hij gefrustreerd is maar om dan zo'n scene te maken. Leuk voor ons, minder leuk voor hem

De agent die werd aangevallen heeft toch aardig wat bloed op z'n smoel.

Eigen schuld van die agent dan.
Is gewoon zelfverdediging dit, hij wil praten maar dat willen die agentjes niet.
Hoop dat dit filmpje positief gebruikt kan worden voor die man alstie voor moet komen.

Maarja weet verder niet wat vooraf is gebeurt natuurlijk, gebaseerd op dit filmpje begint de politie onnodig met spuiten van traangas.

Volgens mij snap je het niet zo goed virusje.
Hij gebruikt als 1e fysiek contact.
Als een agent je sommeerd m te kalmeren, je handen op je rug te doen, heb je (soms helaas) dit zo ver ik weet gewoon te doen.

Hun staan gewoon in hun recht zover ik kan beoordelen.

I want EEEEEEE LAWYERRRRRRRRRR haha FINLANDDDD die kerel flipt hem helemaal

Op de centrale markt van Helsinki confronteerde de Finse politie een man uit Estland dat hij geen paddestoelen en bessen mag verkopen. De man zou geen vergunning hebben gehad om deze goederen te verkopen. De man uit Estland vraagt de politie om er een advocaat bij te halen, gezien dat Finland en Estland in de EU zitten en het handelen en verkopen gewoon zou mogen. De politie en de man krijgen het met elkaar aan de stok en daaruit blijkt dat je misschien helemaal niet bang hoeft te zijn voor een paar finse dienders. De man is zo boos, omdat veel Finse bedrijven naar Estland gaan om producten te kopen en in Finland als Finse producten te verkopen en daarmee een winst van 200% tot 500% te maken. Hij wilde gewoon in Estland geproduceerde spullen verkopen tegen een goede prijs, maar dat mag niet van de Finnen.

Zoiets dacht ik al te zien. Gewoon een ondernemer die zijn boterham probeert te verdienen. Snap de reacties ook echt niet van als ik agent was dan......Verder maakt het niet veel uit de tactiek van de politie is hopeloos. Die moeten hoofdstuk deescalatie uit hun leerboek nodig herlezen. Ruzie was niet nodig en pepperspray is helemaal not done in een drukke markt overdag.

Wat een baas!
Krijgt een flinke tik op z'n quads met een stok en staat daar gewoon met een Like-a-boss pose.

laf op 2:26.
meneer deed niks verkeerd btw hij wou z'n paddestoeltjes uit estland verkopen in finland..

Agenten hebben niet het recht om iemand zomaar iemand aan te houden dat geldt pas indien je een overtreding bent begaan en dat is hier niet het geval.

Ik zie het al voor me dat iedere keer als een agent iets niet aanstaat houden ze die persoon staande. :roflol:

See what I did there?!?

Staande houden en aanhouden zijn verschillende dingen, dus voordat je de wiseguy probeert uit te hangen eerst je huiswerk doen :thumbs: .

Haha nice van die gast :p

Volgens mij snap je het niet zo goed virusje.
Hij gebruikt als 1e fysiek contact.
Als een agent je sommeerd m te kalmeren, je handen op je rug te doen, heb je (soms helaas) dit zo ver ik weet gewoon te doen.

Hun staan gewoon in hun recht zover ik kan beoordelen.

Volgensmij moet jij het filmpje nog een keer kijken, hij gebruikt niet als 1e fysiek contact.

Jonge! ik had mijn .9 erbij gepakt, uit mn broek zak.
Rechterhand mn shotgun.
Ik blies al die koppen eraf! en dan rennen mattie rennen dat ik deed!! RENNEN!
Ik schreeuwen he, ik schreeuwen maar ik rennen ook he! niet normaaaaal mattiez

Wat een nerd die gozer met dat rode shirt.

Goed opgelost door de politie, zou alleen bij het naar de grond werken eventjes een tegenscharnierende greep bij hem leggen.. kijken hoe stoer hij dan nog is.

i want lawyer

hahah nice

Die ecto met dat rode shirt aan die hem loopt te poken met een bezemsteel wat een mong**l hee geweldig!

Terug
Naar boven