Fitness Seller

Einde van de Euro?

Peiling Peiling Goed nieuw of niet?

• Lang leven de Euro

Stemmen: 48 45,3%
  • Terug naar de Gulden

Stemmen: 38 35,8%
  • Wat is een Gulden?

Stemmen: 20 18,9%

• Totaal stemmers
    106
  • Peiling gesloten .
ja klopt ik snap wat je bedoeld, maar dat de prijzen bij ons nou zoveel hoger zijn dan toen we de gulden hadden heeft te maken met de inflatie en met de crisis. Oftewel die oude prijzen en dus je koopkracht krijg je niet terug met die gulden.
Mensen denken oh dan verdubbelt mijn salaris, maar de prijzen gaan evengoed aangepast worden aan guldennormen en niet meer aan die van de euro.

Ach ja we kunnen wel een hele discussie hierover voeren, maar ik denk toch niet dat we die gulden terug krijgen...

Een globale munteenheid een beter idee dan?

discuss

Ik verheug me nu al op die dikke vijfjes:) Ach... Goedkoper zal het er allemaal niet op worden, dus het zou mij aan de ballen jeuken.

Globaal is niet te doen volgens mij...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
http://www.nu.nl/economie/2247321/sarkozy-dreigde-euro-stappen.html

Hmmm dit soort signalen zijn weinig hoopvol.

Vraag me dan ook werkelijk af wat de gevolgen zijn wanneer dit zou gebeuren. We staan momenteel voor aardig wat miljarden euro's garant. Zou wat zijn als we buiten onze eigen begrotingstekort nog een aantal miljarden extra schuld cadeau krijgen.

Die pannenkoek lapt de regels zelf aan zijn laars, dus die Sarkozy moet zijn bek houden.

Waar blijft die eenheid dan die Europa is gaan vormen met die ene munt voor iedereen?? Zou zoooooo zonde zijn! :rolleyes:

Euro verdwijnt niet.

Terug naar de Hollandse Florijn.

148gkmt.jpg

Velen zullen wel schrikken dat ze voor €113,45 dan ineens Hfl250,- kwijt zijn.

Griekenland eruit schoppen. Ze hadden met de cijfers gesjoemeld al voordat ze in de EU kwamen.

Zelfde als wanneer iemand aan kanker lijdt en vervolgens even snel een levensverzekering voor heel goedkoop afsluit.

De snelle EU expansie met de oostbloklanden sloeg ook nergens op. Het ging allemaal veel ste snel (achteraf gezien).

Ik denk idd dat het tijd wordt dat Europa de zieke delen gaat verwijderen (net zoals een bedrijf de slecht presterende fabrieken sluit). Zo niet zal het bedrijf zélf eronder gaan lijden en uiteindelijk ergere scenario's riskeren. Maar goed onze geweldige Belgische president van Europa ziet geen probleem, komt allemaal wel goed volgens die dweil.

Griekenland moet geamputeerd worden!!1!

Ik denk idd dat het tijd wordt dat Europa de zieke delen gaat verwijderen (net zoals een bedrijf de slecht presterende fabrieken sluit). Zo niet zal het bedrijf zélf eronder gaan lijden en uiteindelijk ergere scenario's riskeren. Maar goed onze geweldige Belgische president van Europa ziet geen probleem, komt allemaal wel goed volgens die dweil.

Landen kunnen niet uit de EU getrapt worden voor zover ik het weet. Das het hele punt van de EU, als een land ooit in de problemen dreigt te komen dan krijgen ze hulp. Nu is met de crisis ineens een tal van landen ineens in de problemen geraakt (of dit hun eigen schuld is of niet is weer een ander verhaal).

Alleen bij Griekenland is het wel een apart geval aangezien ze "vals" hebben gespeeld om in de EU te komen. Griekse regering heeft keihard gelogen en de bevolking is luier dan mijn dooie oma. Idd, amputeren die handel.

Landen kunnen niet uit de EU getrapt worden voor zover ik het weet. Das het hele punt van de EU, als een land ooit in de problemen dreigt te komen dan krijgen ze hulp. Nu is met de crisis ineens een tal van landen ineens in de problemen geraakt (of dit hun eigen schuld is of niet is weer een ander verhaal).

Alleen bij Griekenland is het wel een apart geval aangezien ze "vals" hebben gespeeld om in de EU te komen. Griekse regering heeft keihard gelogen en de bevolking is luier dan mijn dooie oma. Idd, amputeren die handel.
De vraag is hoe lang dat nog zo zal zijn: http://www.europa-nu.nl/id/vidkporo...idstaten_uit_eurozone_kunnen?ctx=vh9yp9egm6il

Wacht maar jongens tot 2012.

euro weg, economische crisis, dinosaurussen ontsnappen uit jurassic park. Gevolg: CHAOS

Terug
Naar boven