AndroidHealthClinic

eindelijk cutten!

fiscastud

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Na vele jaren ongezonde leefgewoontes, slecht eten, de vele verleidingen ben ik serieus aan gewicht bijgekomen (lees vet geworden). Daar wil ik nu eens een eind aan maken. Kleren passen, en dan zien dat het eigenlijk niet mooi is omdat je buikje erdoor komt of je borstjes erdoor begint te zien is mij nu wel TE ver geworden.

Daarom ga ik beginnen cutten, ik heb al veel doorgelezen, en heb voor mijn eigen een voedingsschemaopgesteld. Ik hoop dat ik wat opbouwende kritiek kan verwachten.

http://users.telenet.be/fiscastud/eetschema.doc

1)Het is de bedoeling dat ik voor de KT een whey shake drink, en na mn training begin aan mn avondmaaltijd.
2)Ik heb een pak extra eiwitten binnen dan voorgesteld op het schema, omdat ik het recept van de kwark hier gebruik met 6 eiwitten, en 2 schepjes aardbei proteine poeder.

Verder doe ik elke morgen nog een 40 minuutjes cardio (fiets) voor mijn ontbijt.
Lengte: 1.75m
Gewicht: 82kg

Ik heb nog een pot Ephedrine HCL & Caffëïne tabs staan, maar die ga ik wss nogniet gebruiken. Wss ga ik dit later doen.

Zo, ik ben klaar, ik wacht op jullie reacties.

MVG

Laatst bewerkt:
Gewoon letten op je Kcal, en heel veel cardio....;)

Welkom

veel succes! wat the better dayz zegd zal wel moete lukken ;)

ik doe maar 15 min cardio smorgens en mijn vetpercentage zakt al super snel, hoe snel zakt die bij jou dan met 40 min cardio :eek:

• Topic Starter Topic Starter
romano1986 zei:
ik doe maar 15 min cardio smorgens en mijn vetpercentage zakt al super snel, hoe snel zakt die bij jou dan met 40 min cardio :eek:

Dat zal ik binnenkort wel te weten komen, kheb het veel te ver laten komen en nu ga ik eens een paar maanden afzien.

Ik ga ook eens een blogje maken met foto's, dan heb ik iets om naar te streven, en dan kunnen mensen ook zien dat het mogelijk is om goed af te vallen als je de moeite doet.

romano1986 zei:

ik doe iedere dag 45 minuten na KT en ik verlies niks, dus niet iedereen is hetzelfde

spell68 zei:
ik doe iedere dag 45 minuten na KT en ik verlies niks, dus niet iedereen is hetzelfde

kdoe het direct na het opstaan 150 kcal hou ik dan aan (= ongeveer 15 min)
en werkt prima verlies er ook g1 massa door, en kracht ook niet ben ik juist mee vooruit gegaan.
ik hou cardio en KT tog liever gescheiden.
dus gewoon smorgens cardio elke dag en 4 x per week KT 60 min.

romano1986 zei:
kdoe het direct na het opstaan 150 kcal hou ik dan aan (= ongeveer 15 min)
en werkt prima verlies er ook g1 massa door, en kracht ook niet ben ik juist mee vooruit gegaan.
ik hou cardio en KT tog liever gescheiden.
dus gewoon smorgens cardio elke dag en 4 x per week KT 60 min.

onze sportschool gaat pas om half 9 openen en kmoet om 9 uur werken, dus ik kan da niet, schiet niet op.

spell68 zei:
Ik ben maar een ambtenaar. Trouwens ik kan dat ding hier niet kwijt en ik vind fietsen niet opschieten.
Wat wil je hiermee aangeven???

Ambtenaren doen geen fl**ker en krijgen er ook nog goed geld voor so what's your point?:cool:

En fietsen schiet niet op? Ga s'ochtends voor het onbijt maar 45 min. fietsen met een goede voeding en een kcal. tekort. Dan gaat het hard zat...

wou net zeggen fietsen heeft mij geholpen van 15% na 7 % dus het helpt zkr als je voeding, cardio en KT maar goed geregeld hebt.

Mugje zei:
Wat wil je hiermee aangeven???

Ambtenaren doen geen fl**ker en krijgen er ook nog goed geld voor so what's your point?:cool:

En fietsen schiet niet op? Ga s'ochtends voor het onbijt maar 45 min. fietsen met een goede voeding en een kcal. tekort. Dan gaat het hard zat...

Niks, maar ik verberg me graag achter ambtenaar zijn. En niks doen?? ik internet best veel en drink koffie en dat geld is idd niet slecht.

Maar verder eet ik hardstikke schoon, al maanden, en ik heb 300 kcal tekort per dag en ik loop iedere dag 45 minuten tegen 10% helling op de loopband na KT en het schiet voor geen meter op, en aangezien fietsen minder kcal verbrandt.. Overigens hoeveel kost een fatsoenlijke hometrainer?
ik wil er dan een die wel met polar werkt

Gebruik je refeeds?

Je eet trouwens wel erg weinig. Als je maar 2300 kcal. eet op een dag en daarnaast verbrand een lading kcal. op de loopband dan blijft er niet veel over. Ik denk dat je stofwisseling gewoon er laag draait op het moment.

Mugje zei:
Gebruik je refeeds?

Je eet trouwens wel erg weinig. Als je maar 2300 kcal. eet op een dag en daarnaast verbrand een lading kcal. op de loopband dan blijft er niet veel over. Ik denk dat je stofwisseling gewoon er laag draait op het moment.

Hoe weet jij dat ik 2300 kcal per dag eet? 2300 eten, 300 kcal onder onderhoud en 550 kcal per dag op de loopband.

Ik heb ook maar besloten om weer rustig op te gaan bouwen de komende weken en een paar weken 400 kcal boven mijn onderhoud te gaan eten, want dit duurt al veel te lang. en dan 4x per week blijven lopen, misschien dat dat werkt.

Wat denk je trouwens van drie weken kev 25/45/35 op 2300 kcal en dan meteen erna 2 weken kev 50/30/20 op 3000 kcal, zou dat werken, beetje je lichaam laten schrikken?

Ik doe sinds 2 weken refeeds trouwens. Iedere 5e dag, na mijn been training, eet ik 's avonds een shitload aan koolhydraten.

Maar een home trainer thuis is misschien geen slecht idee, beter iets dan niets. Ik ga er eens een zoeken!

Volgens mij beginnen die refeeds hun werk te doen!!

Terug
Naar boven