Fitness Seller

Gestopt Wesley’s contest log 2023

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervelend die angst en paniek klachten. Heb drie therapeuten gehad hiervoor en de laatste heeft me echt heel erg goed geholpen, beetje op een mindfulness achtige manier. Eigenlijk kwam het volgens hem neer op het accepteren en toelaten en er niet tegen vechten. De grootste "truc" die mij heeft geholpen is in je buik inademenen (visualeren onder in je buik) via je neus en rustig uit via je mond. Langer uit dan in. Hyperventileren gebeurt namelijk als je hoog in je borst ademt en je meer ademt dan nodig is
Oh fuck yes als ik zeg goede stressmanagement dan bedoel ik ook zeker mediteren, bewuste ademhalingen. All the good stuff.

Vanochtend lekker op tijd opgestaan omdat ik vanmiddag met de boot weg ga dus ff optijd gas geven. Is de eerste week van het schema dus nog lekker laag in load , was allemaal easy wat betreft compounds.

Bijlagen

• IMG_5496.jpeg
    IMG_5496.jpeg
    53,2 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij uitleggen trouwens hoe ik de video hier neer kan zetten?

Meeste doen een eigen youtube kanaal denk ik en daarvan de link delen. Kunt de instellingen dan op prive zetten en alleen zichtbaar wanneer gedeeld

Vervelend die angst en paniek klachten. Heb drie therapeuten gehad hiervoor en de laatste heeft me echt heel erg goed geholpen, beetje op een mindfulness achtige manier. Eigenlijk kwam het volgens hem neer op het accepteren en toelaten en er niet tegen vechten. De grootste "truc" die mij heeft geholpen is in je buik inademenen (visualeren onder in je buik) via je neus en rustig uit via je mond. Langer uit dan in. Hyperventileren gebeurt namelijk als je hoog in je borst ademt en je meer ademt dan nodig is
Overweeg ook al een tijdje om er ff wat hulp voor te zoeken maar de meeste dagen voel ik me gewoon prima dus stel het telkens uit maar goed ff kijken hoe het zich de komende tijd gaat zeker nu ik geen “stress” meer heb van verbouwen enzo en anders ga ik ff een keer met iemand babbelen

O jij leeft ook nog

Lets Go Sport GIF by ALL ELITE WRESTLING

in

Overweeg ook al een tijdje om er ff wat hulp voor te zoeken maar de meeste dagen voel ik me gewoon prima dus stel het telkens uit maar goed ff kijken hoe het zich de komende tijd gaat zeker nu ik geen “stress” meer heb van verbouwen enzo en anders ga ik ff een keer met iemand babbelen

Goed idee inderdaad. Was bij mij ook altijd op de achtergrond aanwezig zeg maar en vanaf moment dat ik in een goede burnout kwam klapte hij er in één keer uit en toen hulp gaan zoeken. Maar fijn dat het grootste gedeelte goed gaat 👍🏻

Vandaag dagje aan het water maar toch aardig m’n kcal onder controle gehouden .. lang leve alle eiwitsnacks die je tegenwoordig in de supermarkt kan kopen.

Voor vanavond nog n ijsje en een bak kwark ingecalculeerd. 2500 kcal is echt makkelijk vol te houden dus hoop dat ik er goed op ga af vallen komende tijd.

Bijlagen

• IMG_5501.png
    IMG_5501.png
    129,8 KB · Weergaven: 57
  • IMG_5500.png
    IMG_5500.png
    142,8 KB · Weergaven: 58
Vandaag echt bijzonder trage dag op werk achter de rug .. geen klant gezien dus ik heb me echt gruwelijk verveeld , andere kant van de medaille is dat ik de tijd had om met de lunch op m’n dooie akkertje een salade te maken en een omelet te bakken dus qua macro’s zeer tevreden vandaag.

Training ging best prima , zit nog in de opbouw fase dus alles gaat smooth alleen bench voelt verrassend zwaar zeker gezien het feit dat ik het gewicht waarmee ik vandaag trainde normaal door het dak smijt :emo:

Pomp was wel heerlijk , met pomp lijkt het nog wat
IMG_5513.png

Bijlagen

• IMG_5516.jpeg
    IMG_5516.jpeg
    65,1 KB · Weergaven: 63
  • IMG_5515.png
    IMG_5515.png
    143,4 KB · Weergaven: 61
Vandaag was het echt veel te druk om te filmen in de sportschool het leek wel een wespen nest. Allemaal van die 16 jarige tik tok boys die alles uren bezet houden met super sets bestaande uit 26272 onderdelen met alle dumbells :emo:

Maar goed desalniettemin ging het lekkerrr, alles voelt lekker en begin eindelijk weer een beetje te wennen aan hook grip, deed de laatste weken fucking veel pijn omdat ik niet frequent genoeg deadlifts deed.

Eten vandaag wederom lekker op orde , ben steeds meer aan het experimenteren met eten en merk dat het me echt lukt om elke dag vers en gevarieerd te koken binnen m’n macro’s zonder dat ik ook maar iets eet wat ik niet gewoon oprecht lekker vind. Als jullie het leuk vinden kan ik ook wel eens delen wat ik eet en recepten posten.

Bijlagen

• IMG_5521.jpeg
    IMG_5521.jpeg
    60,4 KB · Weergaven: 69
  • IMG_5522.png
    IMG_5522.png
    144,3 KB · Weergaven: 61
Zou idealiter protein nog wel een tikkie ophogen naar 200-220 aangezien je dat qua kcals makkelijk redt.

Eten vandaag wederom lekker op orde , ben steeds meer aan het experimenteren met eten en merk dat het me echt lukt om elke dag vers en gevarieerd te koken binnen m’n macro’s zonder dat ik ook maar iets eet wat ik niet gewoon oprecht lekker vind. Als jullie het leuk vinden kan ik ook wel eens delen wat ik eet en recepten posten.
Ja kom maar op :).

Vandaag lekker rust dagje gehad .. ofja rust, huis schoonmaken boodschappen lekker die burgerlijke shit je kent het wel. Had weinig zin in uitgebreid koken dus even een pasta salade in mekaar gezet zie foto’s en macro’s.

Ingrediënten voor 4 porties
- 250 gram pasta ongekookt afgewogen
- 150 gram pesto genovese (kan echt met minder als je iets minder kcal wil valt het hier te winnen)
-500 gram zoete tomaten (snoep tomaten zijn echt top)
- 4 eieren gekookt
- 80/100 gram rucola (is gewoon een zo grote zak)
- 1 grote rode ui
- +\- 2 blikjes tonijn van 100 gram
- verse basilicum
- gedroogde Italiaanse kruiden
- eventueel balsamico dressing als je een smaak maker wil
- 2 bollen mozarella light

Bereidingswijze
- kook de pasta beetgaar en doe deze in een grote bak samen met de tonijn , de pesto , kruiden en rucola.
- snij de tomaten door midden en voeg deze toe
- snij een ui in kwart ringen en voeg deze toe
- meng alles door elkaar
- pleur een kwart van de inhoud op een bord
- snij een halve bol mozarella en knal deze erop
- snij een van je gekookte eitjes in plakkies en gooi erop

Beetje balsamico voor de looks en voila

Verder niet veel bijzonders vandaag zo ff paar uurtjes toeren met m’n nieuwe speeltje die ik vorige week gekocht heb :yes:

Bijlagen

• 7accd286-ad7b-4d2c-b73a-5275c6403984.jpeg
    7accd286-ad7b-4d2c-b73a-5275c6403984.jpeg
    180,5 KB · Weergaven: 78
  • IMG_5524.png
    IMG_5524.png
    140,5 KB · Weergaven: 80
  • e2d5f896-9fdb-4508-ba9c-50510a4ee20d.jpeg
    e2d5f896-9fdb-4508-ba9c-50510a4ee20d.jpeg
    238,9 KB · Weergaven: 80
Net lekkere upper training gehad , merk wel dat door dat de focus echt heeft gelegen op powerliften m’n biceps echt pisssss weak zijn geworden afgelopen jaar. Gewoon minder dan 40kg met barbell curl :emo:

Qua eten weinig bijzonders te melden , niks bijzonders of noemenswaardig gemaakt :p

Merk echt dat ik het super kut vind dat ik aankomende zondag een bbq gepland heb met vrienden. Zit er net lekker in weer qua eten en ben echt bang dat een bbq m’n progressie in de weg staat. Zal hoogst waarschijnlijk best meevallen als ik niet teveel sausjes en broodjes eet maar het is best lang geleden dat ik daar al dagen vantevoren over nadenk… iets met balans ver te zoeken.

Bijlagen

• IMG_5531.png
    IMG_5531.png
    142,3 KB · Weergaven: 46
  • IMG_5530.jpeg
    IMG_5530.jpeg
    62,2 KB · Weergaven: 54
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven