AndroidHealthClinic

eindelijk dit word hem

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Dit word hem

Na wat geklungel met ph's (m1t)in het verleden en waarvan ik niet echt kg's heb kunnen van houden behalve een lichte gyno:rolleyes:
Nu mijn eerste goed doordachtekuur

stats

bijna 22 jaar (nog 7weken)
1m75
86kg
bf 10a 12
6 jaar trainingservaring

week 1tem 11 500mg sustanon (hg organon )
week 1tem 10 500mg bold (gs)
week 1 tem 14 1mg arimidex (gs) eod
week 14 tem 18 nakuur 20mg nolvadex en 50mg clomig Ed

week 1 frondloadje 1000mg sus met 1000mg bold:D

Als er intresse is hou ik een log bij;)

Geef jullie ongezouten mening

fl is veel teveel voor eerste kuur, zeker gezien korte esters in sust

Bold op 750, en waarom arimidex? Van dat beetje test?:rolleyes:

Armidex is overbodig! Kan je altijd bij de hand houden moest er toch veel vocht optreden of opkomende gyno!

Bold zou ik toch op 750 zetten, zou het risico niet nemen.

En ja houd een logje bij!

hoe weten jullie nou of ari overbodig is?

als ie al gyno heeft van ph's dan is ie gyno gevoelig lijkt me. gaat ie op jullie advies ook nog ff 1,25 gr as zetten p/w die gedeetelijk aromatiseert en dan raden jullie ari af? lekkere adviezen, zijn wss goed bedoeld maar mijn inziens niet doordacht

hoe weten jullie nou of ari overbodig is?

als ie al gyno heeft van ph's dan is ie gyno gevoelig lijkt me. gaat ie op jullie advies ook nog ff 1,25 gr as zetten p/w die gedeetelijk aromatiseert en dan raden jullie ari af? lekkere adviezen, zijn wss goed bedoeld maar mijn inziens niet doordacht

Armidex kan een heel goeie toevoeging zijn, maar ik denk dat je het pas moet gebruiken wanneer het echt nodig is! Dan kan je het bv voor een andere keer gebruiken wanneer het wel nodig is (ari is niet zo goedkoop ook). Dus dat is mijn advies.. Gewoon aankijken

Hoe vaak ga je de sus zetten?

En waarom de frontload met sus?

-De FL er uit
-arimidex op 0,5mg eod wanneer nodig

Succes met je kuur!

• Topic Starter Topic Starter
Die arimidex doe ik erbij omdat ik ereug gevoelig ben voor gyno ;)
Maar ik zal beginnen op 0,5 mg eod
anders doe ik het zo
de sus en de bold om de 3dagen zetten
kom ik op 571sus per week en571 bold per week
lijkt mij toch genoeg als eerste kuurtje :p

bold voor een eerste kuur niet aan te raden, je verwachtingen van bold gaan je zeker en zeer zeker teleurstellen want met een dosering van 500 mg in de week gaat het niet veel uithalen minimaal op 750 mg zetten. MIjn eerste kuur was ook bold met test en wat sus ik zette bold op 500 mg in de week wat niet veel deed maar ton ik em op 750 zette ging het wel anders, daarom raadt ik het je af en kun je beter deca pakken. EQ kun je laten voor latere kuurtjes ivm hogere doseringen. Je kan het wel nemen maardan moet je echt hoog gaan doseren. Maar ik zeg maar 1 ding eq met sus is wel lekkaaa haha

Nee, muaythai. Ben ik het zeker niet mee eens. Je bent pas teleurgesteld als je hoge verwachtingen hebt van iets en wanneer je jezelf met anderen gaat vergelijken of wanneer je denkt dat bold je super vasculair en ripped maakt terwijl je voeding ver van het goede is.

Anderzijds zal bold gewoon zijn werk doen icm de overheerlijke testosteron. :)

Nee, muaythai. Ben ik het zeker niet mee eens. Je bent pas teleurgesteld als je hoge verwachtingen hebt van iets en wanneer je jezelf met anderen gaat vergelijken of wanneer je denkt dat bold je super vasculair en ripped maakt terwijl je voeding ver van het goede is.

Nee suat ik weet zeker dat je het hoog moet doseren, want mijn voeding was gewoon goed!! Hoevaak moet ik dat nu aan jou vertellen..

Toen je ging kuren, heb je toen gebulkt of gecut??

beste suat anders probeer je 1x uit eq op 500mg oki:cool:

We kunnen het ook in een pm doen als je wilt. Ik wil het je wel duidelijker uitleggen. Maar je wilt het gewoon niet van me aannemen.

Hoe kun jij onderscheiden wat bold voor jou resultaat heeft betekend als je het hebt gestackt met test en het ook nog eens je eerste kuur was?

We kunnen het ook in een pm doen als je wilt. Ik wil het je wel duidelijker uitleggen. Maar je wilt het gewoon niet van me aannemen.

Hoe kun jij onderscheiden wat bold voor jou resultaat heeft betekend als je het hebt gestackt met test en het ook nog eens je eerste kuur was?

het ging over de dosering van bold en nu ga mij een vraag stellen wat bold mij heeft gedaan. Imo niks bijzonders heb alleen gegroeit van de test en de sus, ik heb de eq voldoende gedoseerd volgens jou 500mg wat imo weinig is dat probeer ik je alleen uit te leggen;)

Hoe kun je weten dat je alleen gegroeid bent van de test en dat de bold niets bijzonders heeft bijgedragen aan de kuur?

Ik stel je alleen deze vraag omdat jij van mening bent dat de ts absoluut geen bevredigende resultaten kan halen met 500mg in zijn eerste kuur. En ik het hiermee niet eens ben.

Jongens gaan eens ff aan de pm.Zo heeft de topicstarter er weinig aan.
Gezien je stats, 86 kilo, kan je makkelijk 500mg sust en bold nemen.
En bold kan makkelijk op 500mg, zijn genoeg jongens die er wel goed op gaan.
Zoek de logs maar erbij.
Frontload heb je imo niet nodig, want in sust zitten ook snelle esters.
De bold zal wel wat later goed inkicken.
Als je de AR nog niet hebt, zou ik deze vervangen door nolva indien je gevoelig bent voor gyno.
Is een stuk voordeliger.

Succes ermee en hou en log bij, kunnen we gelijk zien wat 50mg voor jouw doet.

Terug
Naar boven