IsmaelD
Cool Novice
- Waardering
- 1
Ik wil hem morgen en anders overmorgen toepassen alleen ben bang dat hij misschien niet goed is.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zucht...bij keto dieet is dat dus juist wel de bedoeling... Wel met refeeds zo nu en dan
^^ thx guys, maar als ik de melk eruit haal heb ik helemaal geek carbs meer, dat is toch ook niet de bedoeling. 5% carbs begreep ik.
Zou inplaats van melk, magere kwark rond half 10 nemen. Vezeltabletten tijdens keto nemen is misschien ook wel een goede tip.
Zou ook de calorieën van de laatste maaltijd wat meer beperken en deze verdelen over de rest van de dag. Je hebt nu namelijk je grootste eet moment kwa calorieën rond half 10, das wat laat naar mijn mening.
Succes met keto, heb het zelf ook meer als 2 maanden gedaan en erg tevreden over de resultaten.
haha kwark in keto ? of jij heb een kwark gevonden met 0.0gr kh maar naar mijn weten zit er minimaal 4gr kh in per 100gr
kom op............
Nee heb je gelijk in, at ook geen hele bakken hoor. Maar zeker voor het slapen gaan nam ik meestal 250gram kwark. En als je het goed met de rest van je schema afstemt hoeft dat geen probleem te zijn.