MuscleMeat

Eindelijk mijn keto schema af, kan iemand met verstand ff kijken

Het kan nooit de bedoeling zijn dat je 0 kh eet volgens mij ;) Voeg lekker groenten toe man (op z'n minst)!

Zucht...bij keto dieet is dat dus juist wel de bedoeling... Wel met refeeds zo nu en dan

Zucht...bij keto dieet is dat dus juist wel de bedoeling... Wel met refeeds zo nu en dan

Inderdaad zucht ...

Hij heeft gelijk met die groenten, maar kies selectief.
Groenten bieden nog wat vezels, vitamine en mineralen en ze vullen je maag wat.

Trouwens die melk zou ik er zo i zo uithalen.

Verder zou ik voor meer amandelen opteren ipv overal mayo.

• Topic Starter Topic Starter
^^ thx guys, maar als ik de melk eruit haal heb ik helemaal geek carbs meer, dat is toch ook niet de bedoeling. 5% carbs begreep ik.

^^ thx guys, maar als ik de melk eruit haal heb ik helemaal geek carbs meer, dat is toch ook niet de bedoeling. 5% carbs begreep ik.

de carbs haal je uit groente. spinazie met creme is een goede keuze of andijvie dus echt groene groente en melk eruit. noten zal ik helemaal uit kijken want er zit best aardig wat khoolydraden in en de bedoeling is hooguit 10gr aan kh te hebben wat je al snel aan zit als je groente neemt

heb geen excel post is je schema zonder in een sheet dan neem ik een kijkje want ik heb veel verstand ervan.

Zou inplaats van melk, magere kwark rond half 10 nemen. Vezeltabletten tijdens keto nemen is misschien ook wel een goede tip.

Zou ook de calorieën van de laatste maaltijd wat meer beperken en deze verdelen over de rest van de dag. Je hebt nu namelijk je grootste eet moment kwa calorieën rond half 10, das wat laat naar mijn mening.

Succes met keto, heb het zelf ook meer als 2 maanden gedaan en erg tevreden over de resultaten.

Zou inplaats van melk, magere kwark rond half 10 nemen. Vezeltabletten tijdens keto nemen is misschien ook wel een goede tip.

Zou ook de calorieën van de laatste maaltijd wat meer beperken en deze verdelen over de rest van de dag. Je hebt nu namelijk je grootste eet moment kwa calorieën rond half 10, das wat laat naar mijn mening.

Succes met keto, heb het zelf ook meer als 2 maanden gedaan en erg tevreden over de resultaten.

haha kwark in keto ? of jij heb een kwark gevonden met 0.0gr kh maar naar mijn weten zit er minimaal 4gr kh in per 100gr

kom op............

haha kwark in keto ? of jij heb een kwark gevonden met 0.0gr kh maar naar mijn weten zit er minimaal 4gr kh in per 100gr

kom op............

Nee heb je gelijk in, at ook geen hele bakken hoor. Maar zeker voor het slapen gaan nam ik meestal 250gram kwark. En als je het goed met de rest van je schema afstemt hoeft dat geen probleem te zijn.

Nee heb je gelijk in, at ook geen hele bakken hoor. Maar zeker voor het slapen gaan nam ik meestal 250gram kwark. En als je het goed met de rest van je schema afstemt hoeft dat geen probleem te zijn.

250gr zit je al aan de max kh die je mag nemen hoe wil je dat door de rest van de dag doen dan ?

savonds voor t slapen gaan is t beste 8 ei-eiwitten met een theelepel pindakaas of 6 ei-eiwitten met 2 hele eieren. is even wennen die eieren of een caseine shake nemen met wat vetten zoals een theelepel pindakaas of olijfolie

Of natuurlijk die nieuwe shakes van B&F-Shop: Micellar Casein

Beter doe je geen keto...

Dit is gewoon een dieet, beter verander je je leefstijl en eetwijze..

je verhoudingen(EKV) zijn prima, hoe je ze verdeelt over de dag is jouw keuze natuurlijk.

als de melk qua KH uitkomt kan het in principe wel (heb het zelf 2x in de week ook ivm met de ouderwetse manier van koffie zetten @ Oma's place) Het heeft mij iig niet uit ketose gegooid. Maar ik zou, als ik de keuze had, het er wel uit laten jah.

Wel idd groenten toevoegen of (als je dat niet gaat/wil doen) vezeltabletten!!
Of vezelpoeder voor in je eiwitshake of melk whatever.

Zonder vezels wil je dit niet gaan doen ;)

succes!

ps: check even het amerikaanse forum! tons of info en een hele keto sectie!

Terug
Naar boven