Fitness Seller

Eindelijk; m'n eerste kuur.

Cossieboy

Cool Novice
Waardering
0
OK mede DutchBB-ers,na 5 jaar naturel trainen ga ik me nu aan een kuur wagen.

Effe wat voorgeschiedenis,ik ben dus een jaartje of 5,5 geleden begonnen met (toen nog) fitness.
M'n lengte was hetzelfde als nu 1.84,ik was iets vetter als nu en woog 77kg.
Heb toen het eerste jaar vooral cardio gedaan en af naar 71kg.
Toen begon ik met gewichttraining en de spierontwikkeling ging zeer langzaam(door te weinig eten uiteraard,maarja wist ik veel).
Dus na 2 jaar trainen nog niet veel opgeschoten,totdat ik in contact kwam met m'n huidige begeleider.
Die zette me aan een dieet icm supplementen als proteine,glutamine,vitamines enz.
Dat werkte goed en kwam in een half jaar 10kg massa aan.

Helaas zet die lijn niet zo hard door als in het begin,maar desondanks ben ik op dit moment 87kg bij 14%BF.
En dat is nu al een tijdje zo,hoeveel ik ook eet zwaarder word ik er niet van(ook niet vetter,da's wel lekker).
Ik ben gezegend met een hele snelle spijsvertering en de genen van een hark.
Maar desondanks dat heb ik nu toch een mooi resultaat behaald op de natuurlijke weg en krijg veel complimenten.
Maar uiteraard wil ik meer,mijn einddoel is +/- 95 kg bij 10%BF.

Deze kuur is het eerste opstapje daarnaartoe,icm met een enorm bulkdieet.
Met dat dieet ben ik nu al een tijd bezig en gaat wekelijks aangepast worden naargelang de veranderingen in m'n massa en BF.
Eet nu zo rond de 4500Kcal per dag,uiteraard in de juiste verhoudingen.

Maargoed nu genoeg gezever.
Ben al een jaar of 3 me goed aan t verdiepen in de AAS materie en na het een en ander aan elkaar af te wegen heb ik besloten een kuur te doen met enkel kortwerkende esters en zonder orals.
Kortwerkend omdat ik niet weet hoe ik op de stoffen reageer en mocht er iets gebeuren dan kan ik meteen stoppen.
Ook kan ik ivm m'n werk t niet maken om een dikke vochtkop te krijgen.

Ben dus het volgende van plan:

Week 1tm6 350mg Testosteron Propionaat
Week 1tm6 350mg Trenbolone Acetaat
Nakuur met Chlomiphene en ik overweeg om er Clen bij te nemen.

Mocht ik last van vocht krijgen,dan grijpen we meteen in.(altijd handig als alles meteen voorhanden is)
Ben er dus nog niet zeker van om er Clen bij te pakken,graag reacties hierop.

Ik ben benieuwd op de reacties en evt. opmerkingen.
Alvast bedankt!

ik neem aan dat het eod word gezet.
ziet er goed uit de kuur, alleen hoor ik dat vaak word afgeraden om trenbolone als 1e kuur te nemen omdat het toch een erg heftig middel is.
je zal zeker dalen met je bf met deze kuur en ook wel wat spier winnen.
als je egt veel kilos wil pakken kun je tog beter deca en test nemen en tegen het vocht arimidex.
maar verder veel succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ga eod zetten.
Tsja en wat noem je massa? Als je Deca+Sus gaat doen dan kom je zeker in massa aan,maar de uiteindelijke massa die je na een paar maanden netto overhoudt(spierwinst) zal naar mijn mening vrijwel hetzelfde zijn als bij mijn kuur.

Loze kilo's als vet en vocht zit ik niet op te w8en,daarom korte esters.

bold en winny ken je niet?

hey kerel,

mooi dat je zo'n nette naturel basis hebt opgebouwd. Dan kan je idd met een kuurtje weer een hele stap verder komen.

over je voostel:

ik vind kort werkende middelen niet echt iets voor een eerste kuur. Je gaat nu voor het eerst chemische testosteron in je lichaam inbrengen en ik zou daar meteen goed gebruik van maken, omdat als je het goed kan je eerste kuur echt een klappertje worden.

Ik zou je zelf het volgende aanraden:

week 1 tot 6 30 mg dianabol
week 1 tot 10 500 mg test enanthaat

op die test ga je als eerste kuur echt lekker groeien en met die kickstart dboll zit je vanaf het begin al goed in je kuur.

het vocht van test valt echt wel mee, die 2 kilo raak je wel weer kwijt maar het verlies in massa is echt nihil als je goed eet.

Laatst bewerkt:
eod zetten als eerste keer, bahbah, daar kom je zekers van terug.
verder kun je met test enath en een goede anti e veel massa pakken.
primo erbij en afmaken met tren, jammie ;) vocht valt best mee
verder veek succes

ik zou het ook anders doen.
als je voor wat harde kilos wil gaan en toch zeer hard wil groeien zou ik:

1-9: Testosteron E,C of Sustanon 500mg
1-4: Tboll 40mg/dag

hier ga je gegarandeerd op groeien.

Ik zou dit kuurtje doen:

wk 1-8 500mg test enant
wk 1-4 40mg ed d-bol

Deli

Beast N°1 zei:
ik zou het ook anders doen.
als je voor wat harde kilos wil gaan en toch zeer hard wil groeien zou ik:

1-9: Testosteron E,C of Sustanon 500mg
1-4: Tboll 40mg/dag

hier ga je gegarandeerd op groeien.

Dan kan ik me wel andere middelen bedenken voor harde kilos::)

Je kunt denk ik beter lange esters gebruiken idd, 6wkn eod spuiten is niet bepaald lekker.

Succes met je kuur iig!

Terug
Naar boven