Cossieboy
Cool Novice
- Waardering
- 0
OK mede DutchBB-ers,na 5 jaar naturel trainen ga ik me nu aan een kuur wagen.
Effe wat voorgeschiedenis,ik ben dus een jaartje of 5,5 geleden begonnen met (toen nog) fitness.
M'n lengte was hetzelfde als nu 1.84,ik was iets vetter als nu en woog 77kg.
Heb toen het eerste jaar vooral cardio gedaan en af naar 71kg.
Toen begon ik met gewichttraining en de spierontwikkeling ging zeer langzaam(door te weinig eten uiteraard,maarja wist ik veel).
Dus na 2 jaar trainen nog niet veel opgeschoten,totdat ik in contact kwam met m'n huidige begeleider.
Die zette me aan een dieet icm supplementen als proteine,glutamine,vitamines enz.
Dat werkte goed en kwam in een half jaar 10kg massa aan.
Helaas zet die lijn niet zo hard door als in het begin,maar desondanks ben ik op dit moment 87kg bij 14%BF.
En dat is nu al een tijdje zo,hoeveel ik ook eet zwaarder word ik er niet van(ook niet vetter,da's wel lekker).
Ik ben gezegend met een hele snelle spijsvertering en de genen van een hark.
Maar desondanks dat heb ik nu toch een mooi resultaat behaald op de natuurlijke weg en krijg veel complimenten.
Maar uiteraard wil ik meer,mijn einddoel is +/- 95 kg bij 10%BF.
Deze kuur is het eerste opstapje daarnaartoe,icm met een enorm bulkdieet.
Met dat dieet ben ik nu al een tijd bezig en gaat wekelijks aangepast worden naargelang de veranderingen in m'n massa en BF.
Eet nu zo rond de 4500Kcal per dag,uiteraard in de juiste verhoudingen.
Maargoed nu genoeg gezever.
Ben al een jaar of 3 me goed aan t verdiepen in de AAS materie en na het een en ander aan elkaar af te wegen heb ik besloten een kuur te doen met enkel kortwerkende esters en zonder orals.
Kortwerkend omdat ik niet weet hoe ik op de stoffen reageer en mocht er iets gebeuren dan kan ik meteen stoppen.
Ook kan ik ivm m'n werk t niet maken om een dikke vochtkop te krijgen.
Ben dus het volgende van plan:
Week 1tm6 350mg Testosteron Propionaat
Week 1tm6 350mg Trenbolone Acetaat
Nakuur met Chlomiphene en ik overweeg om er Clen bij te nemen.
Mocht ik last van vocht krijgen,dan grijpen we meteen in.(altijd handig als alles meteen voorhanden is)
Ben er dus nog niet zeker van om er Clen bij te pakken,graag reacties hierop.
Ik ben benieuwd op de reacties en evt. opmerkingen.
Alvast bedankt!
Effe wat voorgeschiedenis,ik ben dus een jaartje of 5,5 geleden begonnen met (toen nog) fitness.
M'n lengte was hetzelfde als nu 1.84,ik was iets vetter als nu en woog 77kg.
Heb toen het eerste jaar vooral cardio gedaan en af naar 71kg.
Toen begon ik met gewichttraining en de spierontwikkeling ging zeer langzaam(door te weinig eten uiteraard,maarja wist ik veel).
Dus na 2 jaar trainen nog niet veel opgeschoten,totdat ik in contact kwam met m'n huidige begeleider.
Die zette me aan een dieet icm supplementen als proteine,glutamine,vitamines enz.
Dat werkte goed en kwam in een half jaar 10kg massa aan.
Helaas zet die lijn niet zo hard door als in het begin,maar desondanks ben ik op dit moment 87kg bij 14%BF.
En dat is nu al een tijdje zo,hoeveel ik ook eet zwaarder word ik er niet van(ook niet vetter,da's wel lekker).
Ik ben gezegend met een hele snelle spijsvertering en de genen van een hark.
Maar desondanks dat heb ik nu toch een mooi resultaat behaald op de natuurlijke weg en krijg veel complimenten.
Maar uiteraard wil ik meer,mijn einddoel is +/- 95 kg bij 10%BF.
Deze kuur is het eerste opstapje daarnaartoe,icm met een enorm bulkdieet.
Met dat dieet ben ik nu al een tijd bezig en gaat wekelijks aangepast worden naargelang de veranderingen in m'n massa en BF.
Eet nu zo rond de 4500Kcal per dag,uiteraard in de juiste verhoudingen.
Maargoed nu genoeg gezever.
Ben al een jaar of 3 me goed aan t verdiepen in de AAS materie en na het een en ander aan elkaar af te wegen heb ik besloten een kuur te doen met enkel kortwerkende esters en zonder orals.
Kortwerkend omdat ik niet weet hoe ik op de stoffen reageer en mocht er iets gebeuren dan kan ik meteen stoppen.
Ook kan ik ivm m'n werk t niet maken om een dikke vochtkop te krijgen.
Ben dus het volgende van plan:
Week 1tm6 350mg Testosteron Propionaat
Week 1tm6 350mg Trenbolone Acetaat
Nakuur met Chlomiphene en ik overweeg om er Clen bij te nemen.
Mocht ik last van vocht krijgen,dan grijpen we meteen in.(altijd handig als alles meteen voorhanden is)
Ben er dus nog niet zeker van om er Clen bij te pakken,graag reacties hierop.
Ik ben benieuwd op de reacties en evt. opmerkingen.
Alvast bedankt!

vocht valt best mee