MuscleMeat

Eitje?

Loaf

Cool Novice
Waardering
1
Heeft iemand een goede tip om een eitje lekker te maken?
Ik heb het al een paar weken proberen te eten maar vind het echt een regelrechte ramp. Ik heb al broodjes ei met kaas en ham en andere dingen geprobeerd.. Maar die ei blijft overheersen. Misschien dat een van jullie een ei receptje heeft.

Cheers!

ei is het lekkerst wat er is. Je hoeft het ook niet te eten.. vooral als je het niet lust.. gaat je alleen maar tegenzitten. Ik bak me eieren met boter en eet het zo op.. vind ik het lekkerst.

Ei gevuld met zalmsnippers.

of eventueel gewoon paaseitjes.....

Wie lust nou geen eieren:dunno:

Gewoon niet eten als je het niet te eten vindt. Er zijn genoeg alternatieven.

niet aanstellen en gewoon je eieren eten?

pan op het vuur, als ie warm is scheut olijfolie, en ondertussen terwijl pan opwarmt 2 eieren in glas doen, goed roeren met een lepel, dan in pan fl*kkeren. na 1 minuut ofso draai je eht ei om, dan doe je dat 30 seconde, dan op brood.

bam, heerlijk

zelfs eieren met kaas en ham niet lusten??
oke goed, dan is er maar een oplossing: niet eten

edit: mocht je alsnog gaan experimenteren.. ik bak altijd 2 eitjes, gooi er 3/4 plakjes kipfilet bij, peper, zout en kerriepoeder (HEERLIJK) of paprikapoeder (ook lekker!)

Laatst bewerkt:
Wordt een ei als clean food gerekend? Ik heb een keer in een overzicht gezien dat eigeel meer cholesterol bevat dan boter (per 100gr).
Daarom komt er bij mij geen enkele ei voor in m'n schema

Wordt een ei als clean food gerekend? Ik heb een keer in een overzicht gezien dat eigeel meer cholesterol bevat dan boter (per 100gr).
Gewoon twee eitjes per dag kan geen kwaad, als je er meer wilt eten gewoon het eigeel eruit halen.

On: Wel eens scrambled eggs geprobeerd? Als dat niks is kun je het altijd tussen je brood doen of gewoon tussen een salade of ergens anders doorheen fl*kkeren.

Mosterd, peterselie en mager rookvlees uitbakken (is lekker crispy en zout).

Pocheren is omnomnom. Verder idd omelet met tonijn kip groenten of wat dan ook.
Je kan ook eiwit opkloppen en in de oven bakken tot schuimpjes...

ei + tonijn + komkommer

Gewoon twee eitjes per dag kan geen kwaad, als je er meer wilt eten gewoon het eigeel eruit halen.

On: Wel eens scrambled eggs geprobeerd? Als dat niks is kun je het altijd tussen je brood doen of gewoon tussen een salade of ergens anders doorheen fl*kkeren.

2 eitjes per dag? Eigeel eruithalen? Onzin man.. ik eet er 5 per dag

cholesterol verhoogt je cholesterol gehalte niet oid...
eigeel gewoon mee kanen dus, zitten veel eiwitten in

Ja, waarom niet? Eieren hebben een erg hoog biologisch beschikbaarheid (gekookt of gebakken) en bevatten veel mineralen en vitaminen (het eigeel).
Geen enkele reden om het als junk te zien

ik wissel gekookt met gebakken af, soms met 1 dooier erbij, peper en zout en een tomaat en tonijn, HEERLIJK!

grtz

Screw

Opkloppen, kwark erdoor, op laten stijven en pudding eten.

Optie 1:
3 eitjes in de pan met versgemalen peper, oregano en basilicum.

Optie 2: (erg lekker)
Koop een zakje geraspte kokos in de natuurwinkel. Zakjes van 150 gram, 1,30 euro ofzo.
Klop een x-aantal ei, mix er kokosrasp doorheen en gooi het in de pan (Liefst bakken met virgine kokosolie). Het wordt een soort kokos koek.
De rasp bevat vooral vet (gezond) en wat eiwit.

Cheers

Terug
Naar boven