MuscleMeat

Eitje?

Gewoon een rauw ei in een glas en zo naar binnen slokken!

Proef je niks van!

Omelet?

ik eet 8 gekookte eieren per dag: 7 zonder en 1 met dooier (tussen de 30 en 40 gr eiwit totaal)

vooral zonder dooier heeft het geen smaak, dus hoe kan dat vies zijn?

Hardkoken een idee? en mengen tussen een slaatje

Probeer eens he ;) Eet elke dag een paar rauwe en laat eind van de week wat weten.

Facepalm..
Eitje onder hete kraan, kijken of er geen barst in zit en sure, geen probleem. (ik ga het niet doen omdat ik het simpel een waste vind, eet het liever gekookt of gebakken jegens betere smaak)

Facepalm..
Eitje onder hete kraan, kijken of er geen barst in zit en sure, geen probleem. (ik ga het niet doen omdat ik het simpel een waste vind, eet het liever gekookt of gebakken jegens betere smaak)

Lol, nix facepalm. Ofwel aanvaard je de uitdaging ofwel niet.

Laatst bewerkt:
Mijn moeder heeft dat jaren gedaan, bijna iedere dag 1-2 rauwe eieren gedronken. Ik vind het persoonlijk absoluut geen aanrader, o.a. i.v.m. salmonella.

maak er een muffin van :DD

Gewoon een rauw ei in een glas en zo naar binnen slokken!

Proef je niks van!

eiwitwaarde van rauwe eieren is veel lager dan van gekookte eieren, sinds ik dat weet (hier gelezen op DBB) eet ik ze nooit meer rauw, minder eiwit + meer kans op salmonella, 2 x LOSS!!

ham, kaas, paprikapoeder, peper, zout eventueel beetje mayonaise en je hebt een heerlijke maaltijd.

Hou zelf ook niet van eieren, ga er dus ook geen hele maaltijd om heen liggen bouwen.

Ik gooi beetje peper en zout op mijn ei en gooi 'm snel naar binnen. Binnen 15 seconden is ie weg.

Hoe vaker je iets eet, hoe meer je gewend raakt aan de smaak.

Verder, wat mij betreft heeft Spark een punt.
Rauwe eieren;
- Hier op site staat vaak genoeg aangegeven dat gekookte eieren qua eiwitten nog altijd beter zijn dan rauwe eieren.
- Kans op salmonella. Overrated? Als je er toch geen extra eiwitten uit haald, waarom die risico? Voor de smaak hoef je het sowieso niet te doen.

Terug
Naar boven