Unieque
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een rauw ei in een glas en zo naar binnen slokken!
Proef je niks van!
Eet elke dag een paar rauwe en laat eind van de week wat weten.Probeer eens heEet elke dag een paar rauwe en laat eind van de week wat weten.
Facepalm..
Eitje onder hete kraan, kijken of er geen barst in zit en sure, geen probleem. (ik ga het niet doen omdat ik het simpel een waste vind, eet het liever gekookt of gebakken jegens betere smaak)
Lol, nix facepalm. ofwel aanvaard je de uitdaging ofwel niet.
Mijn moeder heeft dat jaren gedaan, bijna iedere dag 1-2 rauwe eieren gedronken. Ik vind het persoonlijk absoluut geen aanrader, o.a. i.v.m. salmonella.
lol..Gast, ik wil het niet doen simpel genoeg omdat ik het verspilling vind, ok?
Gewoon een rauw ei in een glas en zo naar binnen slokken!
Proef je niks van!
Wat voor een antwoord is dat nu? Je eet t toch op? Wat verspil je dan? Voor de smaak eten we niet he.
Heb hier meerdere mensen dat horen zeggen. Zie nu ook staan dat het niet slecht is. Ach, vreet die dingen toch amper.2 eitjes per dag? Eigeel eruithalen? Onzin man.. ik eet er 5 per dag
eiwitwaarde van rauwe eieren is veel lager dan van gekookte eieren, sinds ik dat weet (hier gelezen op DBB) eet ik ze nooit meer rauw, minder eiwit + meer kans op salmonella, 2 x LOSS!!