AndroidHealthClinic

Eiwit aanschaf

fitnessdavey

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Hallo bodybuilders,

Ik ga weer met de eiwitten aan de slag. Deze wil ik vanavond gaan bestellen, http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483
Iemand die hem afraad vanwege het missen van belangrijke stoffen of iets dergelijks? Anders bestel ik hem gewoon vanavond.

Maar ik had nog een vraag, ik ben nu ruim een maand aan het afvallen.
Het gaat best goed, sport veel en eet gezond. Nu ben ik vanaf maandag in een groot techniek bedrijf begonnen met stage lopen voor 10 weken. Hier sta ik van half 8 tot 5 uur op me benen, til ik zware dingen en loop ik ook veel.
Op school zit ik anderhalf uur lang op een stoel, om vervolgens naar het volgende lokaal te gaan en weer ander half uur zitten. Ondanks dat mijn stage geen intensieve sport is, zal ik dit gaan merken tijdens het afvallen. Of zal het net zo snel/langzaam gaan als wanneer ik op school zit?

Waarom haal je je eiwitten niet gewoon uit melk, eieren en vlees? Zitten talloze extra stoffen in die je mist als je whey neemt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik drink ook iedere dag genoeg melk, af en toe kipfilet in de avond, en iedere dag op me brood. Eieren eet ik niet echt.
Tja goeie vraag eigenlijk..

Als je fysieke arbeid verricht , zal je verbruik zo ei zo hoger liggen hé ;).
Bekijk alvast eens hoeveel eiwitten je binnen krijgt op een dag.
Wie weet moet je wel geen shake bestellen ...

OP, ik weet niet hoeveel je weegt, maar 1,8g/kg is genoeg. Er boven zitten mag, eigen voorkeur, maar zal (als je verder genoeg dierlijke eiwitten binnenkrijgt) geen voordeel leveren. Ik raad altijd 1,8 tot 2,2g per kg aan.

Kun je een beetje bepalen of je uberhaupt whey nodig hebt :)

zowel bodylab als b&f zijn prima

Not Eating Before a Workout, Waiting Too Long After Exercise to Eat, Replacing Meals with Energy Bars or Replacement Drinks, Eating Too Much Protein and Not Enough Carbs...

Hallo bodybuilders,

Ik ga weer met de eiwitten aan de slag. Deze wil ik vanavond gaan bestellen, http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483
Iemand die hem afraad vanwege het missen van belangrijke stoffen of iets dergelijks? Anders bestel ik hem gewoon vanavond.

De Whey Pro bevat Whey Eiwitten uit concentraat en isolaat.
Indien je op zoek bent naar een hele goede whey shake of eiwitshake dan heeft dit product inderdaad alles wat je nodig hebt!

En ook bij Bodylab krijg je Gratis Gifts! :D

10msjea.jpg

Laatst bewerkt:
90% van de normale bevolking krijg niet voldoende eiwitten binnen per dag (uit normale voeding). Dus een whey shake is een mooie en goede aanvulling op je dagelijkse voeding.

Klopt. Is een makkelijke aanvulling als je moeite hebt om aan je dagelijkse behoefte te komen.

Zou zelf dan voor http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sportsnutrition/perfect-protein/ingredienten/ kiezen. Smaakt super en gratis gadgets :cool:[/QUOTE]

Niet nodig man. OP geeft al aan dat hij z'n whey bij Bodylab wil gaan bestellen, de kwaliteit zal ongetwijfeld hetzelfde zijn. Ik bestel ook bij B&F maar vind het niet nodig om klanten bij andere bedrijven weg te trekken.

Terug
Naar boven