BitchFlyes
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m89
- Vetpercentage
- 8%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit klinkt misschien heel dom voor jullie, maar waarom kun je niet al je eiwitten halen uit shakes, poeder etc. Waarom moet dit, of doen jullie dit via eten?
Inderdaad. En voor veel mensen is een voller gevoel ook belangrijk. Een stuk vlees vult beter dan een poedertje.Het wordt dan een stuk lastiger om aan je micronutrienten te komen. Het heet niet voor niets een 'supplement'.
doe is normaal man.
waarom zou je alle eiwitten willen halen uit shakes, hou je niet van een hamburger, een kippetje een blokje kaas, een glaasje melk en ga zo maar door.
shakes zijn een toevoeging op je voeding, soms is het handig om een shake te nemen als je niet genoeg kan eten, of als je niet genoeg eiwitten binnenkrijgt als je op dieeet bent.
het is dus de bedoeling dat je gezond en gevarieerd eet om je lichaam te voeden.
in jouw geval, niet rot bedoeld kan ik me voorstellen dat je er een shakkie bijneemt, je bent namelijk behoorlijk licht voor je lengte.
maar volgens mij is het tijd om de stickys te lezen