Binnu
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belgie is echt wel beter dan Turkije. Geen twijfel. Belgie gaat onder leiding van d*ck gewoon de 2e plek pakken.
Poule van Nederland:![]()
Lol, Turkije is al een volle stap verder dan Belgie. Zowel individueel als collectief. Ik schat Oostenrijk hoger in dan Belgie.
You gotta be kiddin rightSan marino
die zijn naast voetballer ook nog gewoon straatmaker en metselaar![]()

San marino
die zijn naast voetballer ook nog gewoon straatmaker en metselaar![]()

Van Turkije heb je wel gelijk, maar intern is het niet meer allemaal koek en ei, maar Oostenrijk beterYou gotta be kiddin right
. Op t EK was Oostenrijk een hele stugge elftal die zo nu en dan sterk eruitkwam.Lol, Turkije is al een volle stap verder dan Belgie. Zowel individueel als collectief. Ik schat Oostenrijk hoger in dan Belgie.
Van Turkije heb je wel gelijk, maar intern is het niet meer allemaal koek en ei, maar Oostenrijk beterYou gotta be kiddin right
Onderschat Hongarije niet met hun tactische meester Koeman
elke tegenstander moet Nederland in principe met 3:0 oprollen.

) Thuis moet alles gewoon gewonnen worden.Ja hoor, Oostenrijk is niet voor niets een pot hoger ingedeeld dan Belgie. Op t EK was Oostenrijk een hele stugge elftal die zo nu en dan sterk eruitkwam.
Turkije stelt geen reet voor.
Belgie heeft geweldige talenten. Die gasten gaan echt erg goed worden en gaan in de kwalificatie Turkije CRUSHEN.

epic comeback.
Turkije stelt geen reet voor.
Belgie heeft geweldige talenten. Die gasten gaan echt erg goed worden en gaan in de kwalificatie Turkije CRUSHEN.
.Turkije heeft meer talenten dan Belgie. Bekijk de selectie maar. Je moet wel de Turks comp kennen.
. En WK 2002 waarbij we 3e werden. Belgen kwamen afgelopen 10 jaar en eerdeer niet eens in de buurt van dat.Haha over talenten gesproken..Turkije heeft meer talenten dan Belgie. Bekijk de selectie maar. Je moet wel de Turks comp kennen.
Afgelopen EK is Turkije niet zomaar in de halve finale gestrand en nipt verloren van Duitsland met 3-2. Mede door een blunder van Rustu waardoor de verlenging letterlijk uit ons hand glipte. En dat met maar 14 selectiespelers,mede door schorsingen en blessures. En WK 2002 waarbij we 3e werden. Belgen kwamen afgelopen 10 jaar en eerdeer niet eens in de buurt van dat.
Hier een filmpje waarbij de Duitser wegkwamen halfe finale ek 2008
http://www.youtube.com/watch?v=vYRIqLPQHGU
ja, maar dat was omdat ze iets te bewijzen hadden voor hun thuispubliek. Ze moeten het vooral hebben van 'hearth', want technisch enzo is het niet echt super bij hun.

). Dat heeft onder andere te maken met aanpassingsproblemen wat betreft cultuur en taal. Daar hebben Belgen geen last van.Wat Turkije in het verleden gepresteerd heeft. Tsja, daar heb ik natuurlijk niks mee te maken. Het EK wordt in 2012 gespeeld, niet in 2002. Daarnaast zie ik zelden een Turks talent doorbreken. Heeft vast en zeker te maken met begeleiding, want ik weet ook dat er wat talentjes rondlopen (dankzij FM). Dat heeft onder andere te maken met aanpassingsproblemen wat betreft cultuur en taal. Daar hebben Belgen geen last van.
De talenten van bijvoorbeeld AZ en Ajax stromen gewoon door naar Europese top/subtop. Vermaelen is daar al mee begonnen en Alderweireld (ik zie in hem nog steeds een topverdediger over een aantal jaar), Vertonghen, Lukaku zullen volgen. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de andere talenten zoals die Witsel, Defour en Kompany.