- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik von ut wel leuk

wees redelijk, die dzsudzsak. Daar word messi nog nerveus van
![]()
Ik zie ons eerlijk gezegd niet winnen tegen Turkije en zeker niet tegen Duitsland. Maar jezus wat hoop ik het
Btw ik vind die Hazard soms ook wat overrated, hij maakt 1 goede actie, krijgt zelfvertrouwen en geeft de rest van de wedstrijd geen enkele pass meer.
Daniel Van Buyten, OK hij's wat stuntelig maar hij is wel de meest gemotiveerde Belg van de hele ploeg hoor. Die wil echt winnen voor België.
Duitsland is tegen dan geplaatst, misschien zetten ze dan een b team op het veldWe konden UIT in Turkije winnen / een punt pakken op basis van het geleverde spel toen. Dus waarom zie je belgië niet winnen van Turkije winnen in een thuiswedstrijd?
Van Duitsland konden we thuis een punt halen, maar ik vrees uit toch wel een afstraffing.

Goed dat we gewonnen hebben, maar het is al 6 jaar geleden dat we 2 kwalificatiewedstrijden na elkaar hebben kunnen winnen lees ik op sporza![]()
Duitsland is tegen dan geplaatst, misschien zetten ze dan een b team op het veld![]()
/ 

wees redelijk, die dzsudzsak. Daar word messi nog nerveus van

Turkije heeft al een keer tegen Duitsland gespeeld.
Ik vind dat Hazard er altijd in moet staan, eigenlijk zou de ploeg zelfs rond hem moeten gebouwd worden zoals bij lille. In Frankrijk snappen ze er helamaal niets van waarom hij niet in de basis staat.
Snap ik ook niet waarom dat niet gebeurt. Maar alleszins zolang we van Buyten niet kunnen omzeilen (wat niet kan omdat Leekens een homorelatie met hem heeft) is balverlies van onze dribbelkoning te dodelijk...

Inderdaad. Stel je voor Vermaelen en Kompany als centrale duo, dat is gewoon Europese top. Maar van Buyten en Leekens![]()

Europese top? Dat is een understatement! Kompany is gewoon de beste centrale verdediger ter wereld![]()