Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu hoop ik des te meer dat Duitsland morgen doorgaat en de finale wint. Ik maak me alleen zorgen over hun gebrek aan scherpte voor het doel. Tegen Italië lagen ze er bijna uit, terwijl ze het binnen de 90 minuten hadden kunnen afmaken.
(InB4 7-1)
met een enkele goede wedstrijd ,Idd, heel dit EK slaat eigenlijk al nergens op.denk wel als portugal wint dat ze meteen dat nieuwe format opheffen. Hoe kan een ploeg die 3e word in de poule nou in de finale staan gaat toch nergens over...
Het is ook niet zo dat we niet objectief zijn, nu NL niet meedoetik heb denk ik 2 leuke wedstrijden maar gezien voor de rest was het echt slaap verwekkend.

Het EK-avontuur van de Rode Duivels eindigde met een uitschuiver tegen Wales. De Belgen kwamen nochtans op voorsprong. In het weekblad Sport/Foot Magazine klinkt er nieuwe kritiek aan het adres van de bondscoach.
Uit gesprekken met enkele spelers en/of medewerkers blijkt dat analist Herman De Landtsheer goed in kaart had gebracht welke posities de Welshmen innamen bij hoekschoppen en vrije trappen. Fases waarbij de Rode Duivels genekt werden.
Met die informatie zou helemaal niets gebeurd zijn in de aanloop van Wales-België. "We zijn stomverbaasd te vernemen dat er geen enkele keer getraind werd op die speltechnische fases", schrijft Sport/Foot Magazine. "Er werd geen enkele oplossing gezocht. De informatie werd ter beschikking gesteld en daar stopte het."
In die match moest België met een onuitgegeven verdediging de strijd aangaan. Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen waren niet inzetbaar. Pas drie uur voor de aftrap zouden de spelers op de hoogte zijn gebracht van de nieuwe samenstelling van de defensie.

Ik gok op 1-3 voor Duitsland.Heb zin in de pot van vanavond! Ik verwacht dat Frankrijk nipt gaat winnen door het thuisvoordeel, maar hoop eigenlijk dat Duitsland naar de finale gaat.
Frankrijk neemt volgend jaar ook deel aan de African Cup.
![]()