XXL Nutrition

EK 2016

Peiling Peiling Welk land wint Euro 2016?

• Roemenië

Stemmen: 0 0,0%
  • Albanië

• Zwitserland

• Engeland

• Rusland

• Wales

• Slowakije

• Oekraïne

• Noord-Ierland

• Tsjechië

• Turkije

• Italië

• Zweden

• Portugal

• Oostenrijk

• Hongarije

• Totaal stemmers
    16
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Nu hoop ik des te meer dat Duitsland morgen doorgaat en de finale wint. Ik maak me alleen zorgen over hun gebrek aan scherpte voor het doel. Tegen Italië lagen ze er bijna uit, terwijl ze het binnen de 90 minuten hadden kunnen afmaken.

(InB4 7-1)

Nu hoop ik des te meer dat Duitsland morgen doorgaat en de finale wint. Ik maak me alleen zorgen over hun gebrek aan scherpte voor het doel. Tegen Italië lagen ze er bijna uit, terwijl ze het binnen de 90 minuten hadden kunnen afmaken.

(InB4 7-1)

dat zou wat zijn als Portugal zou winnen ,

echt een anti-voetbalploeg :mad: met een enkele goede wedstrijd ,

gunfactor -1,

denk wel als portugal wint dat ze meteen dat nieuwe format opheffen. Hoe kan een ploeg die 3e word in de poule nou in de finale staan gaat toch nergens over...

Doet een mens alle moeite van de wereld om de tour te mijden, krijg je Planckaert in je b**kes tijdens Panenka.

Toch jammer dat Duitsland - Frankrijk de halve finale is, had in mijn ogen een mooie finale geweest ;)

Het EK-avontuur van de Rode Duivels eindigde met een uitschuiver tegen Wales. De Belgen kwamen nochtans op voorsprong. In het weekblad Sport/Foot Magazine klinkt er nieuwe kritiek aan het adres van de bondscoach.

Uit gesprekken met enkele spelers en/of medewerkers blijkt dat analist Herman De Landtsheer goed in kaart had gebracht welke posities de Welshmen innamen bij hoekschoppen en vrije trappen. Fases waarbij de Rode Duivels genekt werden.

Met die informatie zou helemaal niets gebeurd zijn in de aanloop van Wales-België. "We zijn stomverbaasd te vernemen dat er geen enkele keer getraind werd op die speltechnische fases", schrijft Sport/Foot Magazine. "Er werd geen enkele oplossing gezocht. De informatie werd ter beschikking gesteld en daar stopte het."

In die match moest België met een onuitgegeven verdediging de strijd aangaan. Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen waren niet inzetbaar. Pas drie uur voor de aftrap zouden de spelers op de hoogte zijn gebracht van de nieuwe samenstelling van de defensie.

:lol:

• Like
Waarderingen: mat
Heb zin in de pot van vanavond! Ik verwacht dat Frankrijk nipt gaat winnen door het thuisvoordeel, maar hoop eigenlijk dat Duitsland naar de finale gaat.

Frankrijk neemt volgend jaar ook deel aan de African Cup.

:trollfacex:

Frankrijk neemt volgend jaar ook deel aan de African Cup.

:trollfacex:
elftal2.jpg

Nederland ook.

Weet nog wel dat er een rel was rond Gil y Gil dat hij zei dat het wel de Congo leek toen Atleti tegen Ajax voetbalde.

Wat een luxe om nog Götze, Schürrle en Poldi op de bank te hebben.

:fuuu:

dit is echt een mong**l dit

Thuisfluiter?

Leuk spelertje die Hector. Kon m niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven