AndroidHealthClinic

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Ik reageerde zo door onderstaande post en als ik over iemand praat vernoem ik diegene meestal. Dat doe ik eigenlijk standaard.

Voor de rest probeer ik lange zinloze paginavullende discussies met "bad faith actors" te vermijden.

Je probeert het te vermijden? Dat leek er anders niet op mbt de neppe zalm post.
Je negeerde me, waardoor anderen zich geroepen voelden om jouw "aanname" voor waarheid te zien.

Jammer.
Als je me gaat negeren wanneer ik een misverstand probeer uit te leggen, heb het dan ook niet over mij elders.

Je probeert het te vermijden? Dat leek er anders niet op mbt de neppe zalm post.
Je negeerde me, waardoor anderen zich geroepen voelden om jouw "aanname" voor waarheid te zien.

Jammer.
Als je me gaat negeren wanneer ik een misverstand probeer uit te leggen, heb het dan ook niet over mij elders.
Je bedoelt toen jij heel serieus inging op een post van mij met een smiley eronder?

Toen zei ik oprecht wat ik vond. Het ene moment ben je heel erg onbegrepen, het andere moment trek je zaken bewust uit context, doe je aan cherry picking om je gelijk te halen of loop je gewoon keihard te trollen.

Maar ik zal proberen met je wensen rekening te houden.

Fijne dag!

Je bedoelt toen jij heel serieus inging op een post van mij met een smiley eronder?

Toen zei ik oprecht wat ik vond. Het ene moment ben je heel erg onbegrepen, het andere moment trek je zaken bewust uit context, doe je aan cherry picking om je gelijk te halen of loop je gewoon keihard te trollen.

Maar ik zal proberen met je wensen rekening te houden.

Fijne dag!

En ik reageerde met wat ik ècht dacht en deed, maar omdat je dat negeerde, gingen anderen er gewoon vanuit dat ik echt zat te stoken. Dat was ik niet.

Lees mijn handtekening.
Ik legde het uit. Als ik loop te trollen is dat overduidelijk.
Ik dacht SERIEUS dat jij dacht dat er MEER eiwit in zou zitten.

Het zou gewoon veel vriendelijker zijn om, als je per se iemand moet verdenken van stoken, ook te reageren op diegene z'n/haar uitleg.

Staat die komma wel goed bij de eiwitten?
:roflol:

↑ Ik dacht dat je bedoelde dat de komma verder naar rechts had gemoeten.

Lijkt me wel, cornstarch en rice protein bevat niet zoveel lijkt me.

Vandaar dat ik dit zei ↑

Het is me onduidelijk of je het punt mist of bewust loopt te stoken.

Oh..ik mis het punt denk ik. Ik dacht dat je verwachtte dat er meer eiwitten in zouden zitten.

Ik leg het uit ↑ jij negeert het. Jammer.

Bizar dat iedereen kon zien dat heel de rechterflank van de Engelsen openlag en de trainer nooit iets deed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.586
smuf.jpg

bobo.jpg

• #1.588

:roflol:

Hey, EK is afgelopen he, mag dit topic wel dicht ofnie?

Of anders steek ik je bal lek @Arminius

Of beter, ik plak hem vast op de middenstip.

• #1.591
Confused Little Girl GIF

• Haha
Waarderingen: K82
  • #1.593
  • #1.595
1721109544001.png

Yamal scoort ook naast het veld.

1612084605535.png

• #1.597
IMG_5422.png

I knew it!

Nog een paar weekjes en de competities beginnen weer. Wel zin in eigenlijk

• #1.599
Gelukkig! @mat kan dan weer kijken naar de Belgische competitie.

Canadian Lol GIF

• Haha
Waarderingen: mat

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven