XXL Nutrition

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
De Engelse en Servische fans zullen vanavond pintjes met een lager alcoholgehalte krijgen omdat de match wordt gezien als een risicowedstrijd. De aangeboden pintjes zullen slechts een alcoholgehalte van 2,5 procent hebben, terwijl dat volume normaal schommelt tussen de 4 en 5 procent. Daarnaast mogen supporters ook maar twee biertjes tegelijk bestellen. Het gaat om "veiligheidsmaatregelen", aldus de Duitse politie die op die manier eventuele ongeregeldheden wil voorkomen.
Want ze zullen natuurlijk nog niet op voorhand bezopen zijn. Was daarnet al hommeles tussen de fans :o

Want ze zullen natuurlijk nog niet op voorhand bezopen zijn. Was daarnet al hommeles tussen de fans :o

Oh is het Engeland vanavond? Zal dan wel met de ventilator aan slapen want anders horen we constant geschreeuw :roflol:

Maar misschien laten ze dronken fans niet binnen?
Al kan ik me ook voorstellen dat het Engelse volk wel gewend is aan pisbier met laag gehalte en ze net zo goed daarvan bezopen raken.

• Topic Starter Topic Starter
Maar misschien laten ze dronken fans niet binnen?
drive off 50 cent GIF

Is Eng-Ser om 20:00 of 21:00 Nederlandse tijd?

Zou het een idee zijn om eindelijk terug met kleinere kapiteinsbanden, met een sober design, te spelen? Sjonge, jonge, wat zijn die fluoriserende dingen lelijk. :emo:

Ik denk dat het 1-4 wordt

1-3

Wacht ook op een bepaald nummer, gepost door een bepaald lid net voor de wedstrijd :knipoog::knipoog:

Over onze tafelgast Ten Hag gesproken, Man Utd zou interesse hebben in de Ligt.

Plausibel

Kompany wil hem in ieder geval niet. ‘t Lijkt me stug dat ze een bod zullen ontvangen dat enigszins in de buurt zal komen van wat ze zelf betaalden…

€67 million, potentially rising to €77 million in add-ons.

… of zijn marktwaarde van € 65.

Misschien € 50 met € 10 aan potentiële add-ons als het Bayern meezit. :dunno:

De Ligt en Martinez zou wel een mooi duo zijn.

Meer zal het niet zijn(buitenom bonus)
Knap geld voor een verdediger

Ik denk 🇷🇸 1-3 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Vier spelers vooraan bij Engeland die voorbij de 30 km/u kunnen rennen.

Anticipation Popcorn GIF

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven