XXL Nutrition

Peiling Feedback Topic

Peiling Peiling Beoordeel de 2023 Memorial

• 5 op 5

Stemmen: 2 22,2%
  • 4 op 5

Stemmen: 5 55,6%
  • 3 op 5

Stemmen: 1 11,1%
  • 2 op 5

Stemmen: 1 11,1%
  • 1 op 5

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    9
  • Peiling gesloten .
Wat ik sowieso top vind is dat de wedstrijd weer gehouden is.

Persoonlijk zou ik het wel beter vinden om een top 3 daad werkelijk te kunnen aanduideden als een top 3, maar als dit niet meer mogenlijk is dan is het huidige systeem ook prima.
Van de afvallers die niets hebben laten weten is het natuurlijk erg jammer. Zolas hier boven al is genoemd, een tijdelijke titel lijkt me dan wel op hun plaats. Zeker voor de activere leden die eventueel zouden afhaken is dat toch wel iets waar ze aan herinnerd gaan worden dat ze niet door gezet hebben.

Erg veel sub klassen lijkt me dan weer helemaal niets. Gewoon net als nu 1 klasse voor de mannen en eventueel 1 voor de vrouwen. En dan eventueel nog 1 voor het beste log. Iedereen heeft toch een persoonlijke voorkeur waar zijn of haar keuze naar toe gaat.

Ben het met de post van @BB eens.

Ik ben twee keer in de regelementen verdwaald, heb ook niet gestemd.
Het moet echt simpeler, sportschool nivo, niffo :D
Geef de deelnemers een half jaar of een jaar. In 12 weken veranderd er niet zo veel. En de beginnende naturel, denkt hopelijk ook in jaren of halve jaren. Tuurlijk kan ik 8 of misschien wel 10% zakken maar dan lever ik massa in. En dat weiger ik.

Hopelijk volgende jaar weer. Prima initiatief.

• Topic Starter Topic Starter
Verder discussiëren over sterretjes kan in dit topic. :)

Happy New Year Party GIF by RTV Drenthe

Wat zien jullie dan als een ideale periode om een wedstrijd te organiseren? (en het aantal weken prep)

Organiseer jij de volgende? :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven