AndroidHealthClinic

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook voorstander van een klein(er) elite toernooi.

• Like
Waarderingen: GruX
Dit nieuwe Italië maakte in ieder geval niet veel indruk op mij. Wat een verschil met drie jaar geleden. Ik denk dat Spanje nu wel favoriet is om volgende week van hen te winnen.

De terugkopbal van zeer dichtbij van Bastoni op Donna was wel een knap staaltje verdedigen. 👌🏻

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Hebben geluk dat het maar tegen Albanië was. Met dat voetbal liggen ze er snel uit.

Wat doet van Basten daar als hij zegt weinig te volgen? :roflol:

Dit nieuwe Italië maakte in ieder geval niet veel indruk op mij. Wat een verschil met drie jaar geleden. Ik denk dat Spanje nu wel favoriet is om volgende week van hen te winnen.

De terugkopbal van zeer dichtbij van Bastoni op Donna was wel een knap staaltje verdedigen. 👌🏻

Wat dacht je anders van een Italie in Adidas shirts… dan weet je op voorhand al dat het niks wordt

Snelste ek doelpunt ooit?

Laatst bewerkt:
Toch bijzonder dat er nu bij Spanje twee genaturaliseerde Fransozen rondlopen. :emo:

Potjes als Italie - Albanie en Duitsland - Schotland is toch geen zak aan.

Toen de EK’s gewoon met 16 landen waren, was iedere wedstrijd nagenoeg een topwedstrijd. Dit boeit niemand.
Heb echt nog niks gezien. Ben thuis druk, maar zo te zien mis ik niets…

Had alleen Hongarije als dark horse in mijn pouletje:-)

Welk merk stel jij dan voor?

Denk dat het al van het WK 2002 geleden is dat ze een Italiaans merk droegen. :emo:

Gewoon Puma was prima. Maar nog beter inderdaad Kappa of Diadora oid.

Maar Adidas past totaal niet bij Italie en die shirts zijn nu fucking lelijk

Nederland - Polen

Zeg het maar, jongens!

Potjes als Italie - Albanie en Duitsland - Schotland is toch geen zak aan.

Toen de EK’s gewoon met 16 landen waren, was iedere wedstrijd nagenoeg een topwedstrijd. Dit boeit niemand.

Inderdaad, slaat ook echt nergens op dat je als #3 van de 4 in een poule ook nog grote kans hebt om door te gaan, dat je überhaupt achtste finales hebt op een EK en dat zo'n toernooi een fucking maand moet duren 😂

Waar ben je dan eigenlijk mee bezig? Het EK of je "carrière" als rapper? :roflol:

Ik had hem lekker thuis gelaten.
Inderdaad, slaat ook echt nergens op dat je als #3 van de 4 in een poule ook nog grote kans hebt om door te gaan
Zo gingen onze Portugese vrienden door naar de finale in 2016. Drie gelijkspelletjes in de poulefase. :emo:
NL wint uiteindelijk maar moet flink aan de bak.
Als ze niet met 4-0 winnen van Polen kunnen ze Oranje maar beter opheffen.

Lewandowski krijgt gewoon speeltijd

Waarom al dat gedoe omheen Lewandowski? Voor zijn doen scoort hij zelfs amper op eindtoernooien.

EK: 11 wedstrijden, 5 goals
WK: 7 wedstrijden, 2 goals

⮕ 18 wedstrijden, 7 goals

Hij is ook helemaal niet meer de Lewandowski van bij Bayern.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven