Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit nieuwe Italië maakte in ieder geval niet veel indruk op mij. Wat een verschil met drie jaar geleden. Ik denk dat Spanje nu wel favoriet is om volgende week van hen te winnen.
De terugkopbal van zeer dichtbij van Bastoni op Donna was wel een knap staaltje verdedigen. 👌🏻
Welk merk stel jij dan voor?
Wat dacht je anders van een Italie in Adidas shirts… dan weet je op voorhand al dat het niks wordt

Heb echt nog niks gezien. Ben thuis druk, maar zo te zien mis ik niets…Potjes als Italie - Albanie en Duitsland - Schotland is toch geen zak aan.
Toen de EK’s gewoon met 16 landen waren, was iedere wedstrijd nagenoeg een topwedstrijd. Dit boeit niemand.
Welk merk stel jij dan voor?
Denk dat het al van het WK 2002 geleden is dat ze een Italiaans merk droegen.![]()
Zat je aan de pep?Had alleen Hongarije als dark horse in mijn pouletje:-)
Potjes als Italie - Albanie en Duitsland - Schotland is toch geen zak aan.
Toen de EK’s gewoon met 16 landen waren, was iedere wedstrijd nagenoeg een topwedstrijd. Dit boeit niemand.
3-2, Nederland denkt over Polen heen te lopen maar vergist zich sterk.

Zo gingen onze Portugese vrienden door naar de finale in 2016. Drie gelijkspelletjes in de poulefase.Inderdaad, slaat ook echt nergens op dat je als #3 van de 4 in een poule ook nog grote kans hebt om door te gaan

Als ze niet met 4-0 winnen van Polen kunnen ze Oranje maar beter opheffen.