XXL Nutrition

Aankondiging EK powerlifting junioren te Engeland

Staan er al ergens filmpjes online?

Nee, we hebben zelf niks gefilmd omdat het simpelweg niet mogelijk was.
Niels en ik moesten direct achter elkaar, als mijn groep klaar was met squats moest Niels zijn groep gelijk en moest ik direct opwarmen met banken.

Pjotr alle kanten op rennen, niet te doen. Gelukkig kon ik met Steve mee opwarmen en kon zijn coach me shirt aan doen.

Als het goed is komt er denk ik weer zo'n filmpje op powerliftingtv kanaal met alles erin en een maat van me heeft ook de livestream gecamd op de bank en deadlift dus ben benieuwd ook.

Ook maar even een klein verslag van het EK. Woensdag vertrokken richting Engeland en tot zaterdag een beetje gelanterfanterd.

Squat
280
302,5 NR
307,5 miss

Bench
182,5
192,5 traag
197,5 NR PR snoeihard had nog wel een dot meer op gekend :)

Deadlift
255
270
280 miss techniek was weer ver te zoeken helaas.

Toch tevreden over het resultaat, en weer een ervaring rijker. CYC dwarfde uiteraard weer iedereen met gemak :o in de opwarming van zen bench van 8x70 naar 5x170 gaan (ja als tweede setje) :roflol::roflol:

mooie prestatie man !! je gaat lekker, gefeliciteerd met het resultaat

Heel netjes Niels. Die Carl is idd echt een freak...

Proficiat Nederlanders en ook Steve Ringoot met 815 totaal in de -120 en zijn 5de plaats.

dat is wel sterk... top 5 van europa in zijn categorie... die jongen heeft toekomst in de sport!

vooral sterk omdat ie tijdens zijn voorbereiding toch een zware longontsteking heeft gehad en net voor het EK nog een blessure in de knie waardoor hij op een bepaald moment zelfs niet kon squatten!

Die carl is echt een beest,als je hem alleen al vergelijkt met de rest die aan beurt kwam in de 120+ klasse.

idd, anders niet!

nice work Niels, NR = nederlands juniorrecord neem ik aan?

dan is het toch nog een poepopmerking :roflol:

Ik vind Carl Yngvar maar zwak joh, met dat bodyweight kan iedereen dat...

Terug
Naar boven