- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dude,
bedoel je deze?
[Link niet meer beschikbaar]
Zijn ook filmpjes van Lee Priest hiermee!
Lijkt wel chill om thuis te hebben
. Mijn droomapparaat inmiddels
.Ik zie niet echt het nut ervan in.
Als je je safetys zet in je rack heb je toch ook geen probleem, of vergis ik me nu![]()

Bench pressen is voor mietjes
zeg ik bench pressen of zeg ik dit apparaat gewoon op de goede oude manier is het beste of ben jij ook zo iemand die thuis een ABtronic heeft liggen??
dude,
bedoel je deze?
[Link niet meer beschikbaar]
Zijn ook filmpjes van Lee Priest hiermee!
Lijkt wel chill om thuis te hebben

Leg me uit wat het verschil is tussen deze apparaat en jouw ''oude'' manier.Bench pressen is voor mietjes
zeg ik bench pressen of zeg ik dit apparaat gewoon op de goede oude manier is het beste of ben jij ook zo iemand die thuis een ABtronic heeft liggen??
Bij beide ''manieren'' is de stang 100% vrij.
Bench pressen is voor mietjes
En ik vind je een ****ing mietje als je geen leestekens gebruikt.
Ik zie niet echt het nut ervan in.
Als je je safetys zet in je rack heb je toch ook geen probleem, of vergis ik me nu
Dan wel ja, maar als je gaat bankdrukken en bij vele andere oefeningen kan dat niet
Lijkt me toch maar misselijk. Heb je net 100+ kilo gedrukt ofzo, moet je hem gewoon loslaten terwijl je er recht onder ligt. Moet vast ff wennen zijn.
En ik vind je een ****ing mietje als je geen leestekens gebruikt.
Als je het verschil niet weet dan heeft het weinig zin voor mij om er verder nog op in te gaan als je zo'n apparaat een keer probeert dan weet je wel wat ik bedoel
Als je het verschil niet weet dan heeft het weinig zin voor mij om er verder nog op in te gaan als je zo'n apparaat een keer probeert dan weet je wel wat ik bedoel
waarom quote je mij nou?