Fitness Seller

Elektronische sigaret gekocht, wat een uitkomst!!

LeftRightLeft

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb al verschillende malen geprobeert te stoppen met roken. Onder andere omdat ik dan op meer kracht en energie en dus ook resultaat hoopte. Maar het lukte nooit.

Toen hoorde ik op een gegeven moment van die elektronische sigaretten en heb er 1 gekocht.
Heb niet die supersmoker gehaald trouwens, die was duur en hoorde ik slechte dingen over...

Was in het begin even wennen maar ben nu helemaal overgestapt. Wat een verschil! Heb in een paar weken tijd al behoorlijk vordering geboekt. Minder rust nodig tussen setjes, meer gewicht, meer energie all over.. kan na m'n krachttraining langer cardio doen.

Echt goed spul. Aanrader dus voor de mensen als ik die het roken nog niet helemaal kunnen opgeven maar wel gezonder willlen zijn..

Zo.. dat moest ik even kwijt :D

edit: ff voor de duidelijkheid, het is voor mij niet meer ongezond want ik krijg inmiddels ook geen nicotine meer binnen. dus NIKS ongezonds meer!! puur het gevoel van de bezigheid. liever dat dan de hele dag snoep naar binnen werken enzo. RookH2O.nl - Home . daar gehaald.

Laatst bewerkt:
Wat ik even kwijt moet: Waarom beginnen mensen met zulke slechte gewoontes? Ik weet 99% zeker dat je eerste sigaret niet lekker is. Waarom gaan mensen er dan mee door? Zelfde met bier, je eerste biertje is toch ook niet lekker? ''Moet je leren drinken...''
En andere vent in zijn kont nken is (denk ik) ook smerig, en dat ga je toch ook niet oefenen.

tja met die e-smoker krijg je toch je portie nicotine binnen ;derest niet meer maar of ie nou echt zo gezonder is

ze zijn in nederland nog steeds bezig om dat ding in het groepje "geneesmiddelen" te krijgen want er is nog niks bekend over schadelijkheid over langer termijn.

Wat ik even kwijt moet: Waarom beginnen mensen met zulke slechte gewoontes? Ik weet 99% zeker dat je eerste sigaret niet lekker is. Waarom gaan mensen er dan mee door? Zelfde met bier, je eerste biertje is toch ook niet lekker? ''Moet je leren drinken...''
En andere vent in zijn kont nken is (denk ik) ook smerig, en dat ga je toch ook niet oefenen.

tja goeie vraag:) ik dee het op jonge leeftijd om stoer te zijn en erbij te horen. Klinkt stom maar als je eenmaal jong bent..

Niet in vergelijking met natuurlijk, anders zou iedereen makkelijk kunnen stoppen met roken...

en hoe is de afbouw met die e sigaret?

die e-sigaret is niet bedoeld om met roken te stoppen het is gewoon een vervanging althans zo is het mij verteld toen ik er eentje ging halen voor mijn vrouw en die vind het dus maar niets dat ding het smaakt haar niet.

Ik geloof ook niet zo in die e-smoker, tuurlijk gaan rokers zichzelf wijsmaken dat het gezonder is en het is wel gezonder dan de gewone sigaret natuurlijk maar je krijgt nog steeds nicotine binnen wat gewoon heel ongezond is (ook zonder de teer e.d.)..

ik heb zelf 10 jaar lang gerookt en ben nu alweer 4 maanden gestopt.. ik raad alle rokers aan die willen stoppen het boek van Allen Carr te lezen.. 'easyway to stop smoking'..
tsjah meeste rokers durven het boek niet te lezen omdat ze bang zijn dat ze dan daadwerkelijk moeten stoppen.. terwijl.. tsjah je kan er altijd voor keizen om het boek te lezen en te belsuiten om door te gaan met roken.. dus daar zit het gevaar niet;) en als je toevallig wel zou besluiten om te stoppen met roken dan is dat toch mooi meegenomen op zich;)

Ik denk namelijk ook dat geen enkele roker echt wil roken (zoals al gezegd wordt, iedereen vind die 1e sigaret vies) en daarbij als je aan rokers vraagt als ze terug in de tijd zouden kunnen gaan en het anders zouden kunnen doen dan zegt iedere roker dat ie wou dat ie nooit begonnen was.. maar 't is een verslaving!

ik vind trouwens ook dat roken getuigt van geen respect voor je lichaam hebben (en wie gaat er nou betalen voor iets waar je kanker voor krijgt:S) ja ik heb het zelf ook 10 jaar lang gedaan.. maargoed.. het is nooit te laat om te stoppen:)

Ik geloof ook niet zo in die e-smoker, tuurlijk gaan rokers zichzelf wijsmaken dat het gezonder is en het is wel gezonder dan de gewone sigaret natuurlijk maar je krijgt nog steeds nicotine binnen wat gewoon heel ongezond is (ook zonder de teer e.d.)..

ik heb zelf 10 jaar lang gerookt en ben nu alweer 4 maanden gestopt.. ik raad alle rokers aan die willen stoppen het boek van Allen Carr te lezen.. 'easyway to stop smoking'..
tsjah meeste rokers durven het boek niet te lezen omdat ze bang zijn dat ze dan daadwerkelijk moeten stoppen.. terwijl.. tsjah je kan er altijd voor keizen om het boek te lezen en te belsuiten om door te gaan met roken.. dus daar zit het gevaar niet;) en als je toevallig wel zou besluiten om te stoppen met roken dan is dat toch mooi meegenomen op zich;)

Ik denk namelijk ook dat geen enkele roker echt wil roken (zoals al gezegd wordt, iedereen vind die 1e sigaret vies) en daarbij als je aan rokers vraagt als ze terug in de tijd zouden kunnen gaan en het anders zouden kunnen doen dan zegt iedere roker dat ie wou dat ie nooit begonnen was.. maar 't is een verslaving!

ik vind trouwens ook dat roken getuigt van geen respect voor je lichaam hebben (en wie gaat er nou betalen voor iets waar je kanker voor krijgt:S) ja ik heb het zelf ook 10 jaar lang gedaan.. maargoed.. het is nooit te laat om te stoppen:)

nicotine zelf is bijna onschadelijk , de hoeveelheid nicotine dat je krijgt van een sigaret is te weinig om echt ongezond te zijn door dat het deels verdampt. ( ben ook gestopt door meerdere boeken erover te lezen)

Wat ik even kwijt moet: Waarom beginnen mensen met zulke slechte gewoontes? Ik weet 99% zeker dat je eerste sigaret niet lekker is. Waarom gaan mensen er dan mee door?

ik vond het wel relaxt eigenlijk. Maar heb er nooit veel door gerookt, alleen een paar op feestjes. Snap niet hoe mensen er verslaafd aan kunnen raken.

Eerst liep je dus voor lul met je peukies, en nu loop je helemaal voor lul met je nepsigaret?

Ik ben gewoon na 12 jaar gestopt zonder al die onzin, simpelweg niet meer aanraken was mijn motto. Ben nu 15 maanden clean op een sigaar een paar keer per jaar na. De uitspraak 'Pain is only weakness leaving the body' voelde nooit eerder zo dichtbij en bevrijdend :cool:

in belgie is ie verboden
de navulling is niet veilig voor kinderen of zo.

persoonlijk denk ik dat de belgische staat liever heeft dat mensen sigaretten kopen omwille van de taksen

Ik ben gewoon na 12 jaar gestopt zonder al die onzin, simpelweg niet meer aanraken was mijn motto. Ben nu 15 maanden clean op een sigaar een paar keer per jaar na. De uitspraak 'Pain is only weakness leaving the body' voelde nooit eerder zo dichtbij en bevrijdend :cool:

die sigaren zijn een stepping stone omdat je het niet volledig wil loslaten

been there... done that

die sigaren zijn een stepping stone omdat je het niet volledig wil loslaten

been there... done that

Mwah ik weet niet. Eerste half jaar heb ik dat ook niet aangeraakt omdat ik bang was daardoor een te grote behoefte aan sigaretten zou krijgen, pas toen ik er helemaal vanaf dacht te zijn vond ik dat ik wel een sigaartje kon nemen met oud-jaar of met een feestje ofzo.

Heb vorig jaar ook zo'n e-sigaret gekocht, het smaakje beviel me wel, maar ik vond het lullig om met zo'n ding rond te lopen (veel mensen die raar opkeken, van wat is die aant doen enzo)
Ik kreeg ook eigenlijk nog meer zin in een sigaret omdat het me de "rust" niet gaf wat een sigaret me geeft. Ben nogal een emotioneel persoon en jaag me snel op en een sigaret maakt me gewoon kalm. Heb al een paar keer geprobeerd te stoppen, met die kauwgom en zuigtabletjes, maar ben er allergisch voor :( (mn keel gaat er dicht van)
Ok, ik heb ook geen karakter om het zomaar neer te leggen en te zeggen, ik kom er niet meer aan (respect voor degene die het wel kunnen). Maar hoop dat het me toch eens gaat lukken, want het is echt niet leuk om in ademnood te raken op de crosstrainer of na een setje squatten :o
Alle tips om te stoppen met roken zijn welkom :D
GRTZ

Terug
Naar boven