MuscleMeat

Elektronische sigaret gekocht, wat een uitkomst!!

Wat ik even kwijt moet: Waarom beginnen mensen met zulke slechte gewoontes? Ik weet 99% zeker dat je eerste sigaret niet lekker is. Waarom gaan mensen er dan mee door? Zelfde met bier, je eerste biertje is toch ook niet lekker? ''Moet je leren drinken...''
En andere vent in zijn kont nken is (denk ik) ook smerig, en dat ga je toch ook niet oefenen.

Kerel jij snap er idd niks van....al heb je wel gelijk.

ik wil het ook proberen, hebben ze dat ook in zware smaak te verkijgen want ik rook zware-shag altijd.

Heb vorig jaar ook zo'n e-sigaret gekocht, het smaakje beviel me wel, maar ik vond het lullig om met zo'n ding rond te lopen (veel mensen die raar opkeken, van wat is die aant doen enzo)
Ik kreeg ook eigenlijk nog meer zin in een sigaret omdat het me de "rust" niet gaf wat een sigaret me geeft. Ben nogal een emotioneel persoon en jaag me snel op en een sigaret maakt me gewoon kalm. Heb al een paar keer geprobeerd te stoppen, met die kauwgom en zuigtabletjes, maar ben er allergisch voor :( (mn keel gaat er dicht van)
Ok, ik heb ook geen karakter om het zomaar neer te leggen en te zeggen, ik kom er niet meer aan (respect voor degene die het wel kunnen). Maar hoop dat het me toch eens gaat lukken, want het is echt niet leuk om in ademnood te raken op de crosstrainer of na een setje squatten :o
Alle tips om te stoppen met roken zijn welkom :D
GRTZ

Je kan alleen stoppen als je het echt wil. Als je het niet echt wil zal het ook niet lukken, dan zul je altijd smoesjes blijven verzinnen.

Ben er benieuwd nu ik dit topic lees , ik wil ook de sigaretten laten staan ..
MAar ja lukt niet !!!!!

1 sigaret is al te veel maar duizend sigaretten zijn nooit genoeg

ik rook een pakje per dag (20 sigaretten)
na de zomer vakantie wil ik ook gaan minder
probeer gewoon per week 2 sigaretten per dag minder te roken kijken of het lukt :D

Kreeg niet zo lang geleden een aanbod voor banners van dit spul voor het allerlei forum. Niet gedaan natuurlijk, heeft niets te zoeken op een BB/sport forum.

En Kraft geeft al aan dat het niet zo zeker is of dit wel zoveel gezonder is.

Ik heb nog nooit iemand met zo'n ding gezien, maar volgens mij sta je nog meer voor lul met zo'n ding dan met een sigaret.

jaa inderdaad me buurvrouw heb er 1 ze zijn een stuk groter dan een normaal shigaret dus zo val het helemaal op

Elektronisch roken is de toekomst. Ik voel me een pak prettiger sinds ik niet meer gewoon rook, en mijn prestaties in de sportschool zijn een pak beter.

Hier enkele reviews van verschillende merken:
http://www.esigaret.com/e-sigaret_reviews.php

Ik raad vooral green smoke of v2 aan. Dat is kwaliteit.

Wat ik even kwijt moet: Waarom beginnen mensen met zulke slechte gewoontes? Ik weet 99% zeker dat je eerste sigaret niet lekker is.

Ik heb in de loop van mijn leven heel sporadisch gerookt/geblowed, niet vaker dan eens in de paar maanden ofzo. De eerste joint/sigaret was niet vies, en het bij-effect was wel grappig/interessant -> licht in je hoofd, enigzins duizelig/balans issues en over het algemeen relaxter. Dit had ik ook puur met een sigaret, niet alleen met een joint.

Dat effect zal wel weggaan na je 5e sigaret in een korte periode ofzo, maar toch. Zeggen dat je met 99% zekerheid kan zeggen dat iets vies is, is wel apart. Ik zie ook niet direct wat er vies zou moeten zijn aan een sigaret/joint? Het is vrijwel smaakloos. Voor omstanders is dan weer een heel ander verhaal natuurlijk.

Het enige nadeel is dat continue hoesten en die kriebel in je keel.

Grappig dat hier e-rokers aanwezig zijn, heb zelf laatst de ego c gekocht, op deze website kun je de betere modellen met elkaar vergelijken http://www.smokesmarter.nl/elektronische-sigaretten/elektronische-sigaretten-vergelijk.html . Ik heb geen sigaret meer aangeraakt!

Ben sinds een week ook aan het e-roken, geen behoefte meer in echte sigaretten, geen afkickverschijnselen. Ideaal om op een gezondere manier te roken (dampen).

Ik heb de green smoke e-sigaretten met cartomizers. Zag het niet zitten om met e-liquids te moeten experimenteren en wou iets dat zo goed mogelijk op een gewone sigaret leek.

Rook jij die ego-c ook gewoon publiek? Kijken de mensen dan niet raar op?

Je kan alleen stoppen als je het echt wil. Als je het niet echt wil zal het ook niet lukken, dan zul je altijd smoesjes blijven verzinnen.

Niet perse waar, ik wilde niet echt stoppen maar toch gedaan,
Bij mij hielp het om juist niet radicaal alle aanstekers en sigaretten weg te gooien maar ik ben eerst minder gaan roken en na 3 dagen dacht ik wie hou ik nu voor de gek met die 2 sigaretten op een dag (aansteken, uitmaken en weer aansteken, te ranzig)
toen een week gestopt, daarna een hele sigaret gerookt, en toen dacht ik: nee nu is het echt klaar.
Ik wilde dus pas echt stoppen na een week aanrommelen tussen wel-niet
Overigens had ik na een half jaar nog steeds een pakje in de keukenla liggen en elke keer als ik die open trok dacht ik: wat goed dat ik ze nog steeds niet gepakt heb

Zelfde als collega's elke keer taart aanbieden. Ik zwaai m zo voorbij en denk: ja, bij jullie +400 calorieen, gefeliciteerd.
En dan wordt je weer geconfronteerd met je eigen sterke zelfdicipline. Waar je trots van wordt, en anderen jaloers.

Toch blijf je altijd een bepaalde zwakte hebben voor 'het roken' ,dus vooral wat tussen de oren zit.

Kan die ook op de auto's accu ?

Ja ik rook hem ook gewoon in de kroeg, krijg af en toe vragen erover maar de meeste mensen zijn erg enthousiast. en heb er ook een autolader bij, zodat ik 'm onderweg op kan laden

ik zie trouwens dat ze die oplader daar ook hebben [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven