Fitness Seller

Elektronische sigaret gekocht, wat een uitkomst!!

Wat ik even kwijt moet: Waarom beginnen mensen met zulke slechte gewoontes? Ik weet 99% zeker dat je eerste sigaret niet lekker is. Waarom gaan mensen er dan mee door? Zelfde met bier, je eerste biertje is toch ook niet lekker? ''Moet je leren drinken...''
En andere vent in zijn kont nken is (denk ik) ook smerig, en dat ga je toch ook niet oefenen.

Eens met je boodschap, beter begin je er niet aan!!

Kan je echter zeggen dat veel verslavingen ook genetisch aangelegd kunnen zijn doordat de ouders het doorgeven aan het kind.
De ene is dus verslaving gevoeliger dan de ander.
Als je verslavingsgevoelig bent dan moet je een redelijk sterke geest hebben om het te winnen van je lichaam.

Opgegroeid in een huis vol rook met twee rokende ouders walgde ik als sporter van die gore troep.
Tot ik door een ongeval niet meer mijn sport kon doen en op me twintigste een keer een sigaret rookte, het leek of ik nooit anders gedaan had.
Niet dat ik nodig had maar vond het te lekker om het niet te doen en zo zijn jaren voorbij gegaan.
Toen ik wat ouder werd was ik het niet meer eens met deze vreemde gewoonte waar ik ooit zo een afkeer tegen had en heb ik de gewoonte van sigaretten roken opgegeven.

Hetzelfde geldt in principe voor alcohol, als je ouders flink aan de zuip zijn geweest heb je grote kans dat jij sneller hooked zal zijn.

Ben sinds een week ook aan het e-roken, geen behoefte meer in echte sigaretten, geen afkickverschijnselen. Ideaal om op een gezondere manier te roken (dampen).

Ik heb de green smoke e-sigaretten met cartomizers. Zag het niet zitten om met e-liquids te moeten experimenteren en wou iets dat zo goed mogelijk op een gewone sigaret leek.

Rook jij die ego-c ook gewoon publiek? Kijken de mensen dan niet raar op?

Dus inhalatie van nicotine valt bij jou onder gezond :scratch: .

Dus inhalatie van nicotine valt bij jou onder gezond :scratch: .

Ik zeg niet gezond, maar "gezonder". De meest schadelijke stoffen en kankerverwekkende stoffen van een echte sigaret vallen weg. Nicotine is natuurlijk ook nog een ongezonde stof die negatieve effecten heeft op hart en bloedvaten, maar bedoeling is om inname van nicotine ook af te bouwen. Er zijn cartomizers voor de e-sigaret beschikbaar in verschillende nicotine gehaltes waardoor je geleidelijk kan afbouwen naar cartomizers met 0% nicotine.

Beste sportvrienden.....Lees gewoon het boek "Stoppen doe je zo" van Marcel van Mosselveld!! Dan kom je van de smerige sigaret af en zul je ook zeker ook geen behoefte hebben om electronisch te gaan roken.

Groetjes!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 01:35 ----------

Terug
Naar boven