Fitness Seller

Emigreren

Jonko

Colossal Veteran
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2
Emigratie, wie hier heeft het wel eens serieus overwogen om te doen? En waarheen dan? En waarom?

Yep, overwogen en gedaan ook. Naar Belgie omdat ik wilde samenwonen met mijn vriendin en in Nederland eerst 6 jaar ingeschreven moest staan bij de woningbouw om iets te kunnen krijgen...
Maar ben nu weer terug omdat we een huis hebben gekocht :D

Dat overweeg ik al een poosje.

Ik zou dan naar een land gaan waar het allemaal een stuk minder hectisch is als in Nederland. Hier zijn maar weinig mensen relaxed.

Naar Thailand, altijd goed weer,goedkoop, vriendelijke mensen, lekker relaxen.
Weg van de ratrace waar ik me nu in bevind :D

Ik wil naar Belgie, net over de grens. Om goedkoper te wonen en rijden. In Eindhoven werken en net over de grens wonen, lijkt mij ideaal.

ja altijd gezegd tegen mijn 30ste, richting Australië...de laatste tijd is van die drang niet veel te merken, mss dichterbij mss spanje

Rebel_x zei:
Naar Thailand, altijd goed weer,goedkoop, vriendelijke mensen, lekker relaxen.
Weg van de ratrace waar ik me nu in bevind :D

Jij wilt naar die geile wijven daar ;)

lijkt me leuk all1 op gegeven moment heb ik het dan wel gezien denk ik...

ik zou naar spanje, italie gaan ofso... maar in duitsland is het al relaxter all1 zou ik nooit wille wonen...
mijn fantasie : lekker veel geld verdienen en dan huis kope in spanje (kost iets meer als normaal rijtjes huis in nederland en dan heb je een mooi landhuis(je))

• Topic Starter Topic Starter
Alien zei:
ja altijd gezegd tegen mijn 30ste, richting Australië...de laatste tijd is van die drang niet veel te merken, mss dichterbij mss spanje
Daar wou ik eerst altijd heen verhuizen, lijkt me nog steeds wel leuk.

Nu zou ik het liefst naar California verhuizen, LA ofzo :) Ik ga hier eerst nog wat cursussen en opleidingen volgen wil ik er echt serieus iets aan gaan doen, tenzij ik natuurlijk een prachtkans krijg om daarheen te gaan [werk+woning ofzo]

@levi: welk land/eiland/staat denk je dan aan? Jamaica ofzo?

jay_c zei:
Jij wilt naar die geile wijven daar ;)

lijkt me leuk all1 op gegeven moment heb ik het dan wel gezien denk ik...

ik zou naar spanje, italie gaan ofso... maar in duitsland is het al relaxter all1 zou ik nooit wille wonen...
mijn fantasie : lekker veel geld verdienen en dan huis kope in spanje (kost iets meer als normaal rijtjes huis in nederland en dan heb je een mooi landhuis(je))

tja, dat zal overal zo wel zijn zeker, ik heb het hier ook gezien

Ik zou niet willen emigreren, want ik heb het hier veels teveel naar mijn zin. Ik zou wel willen, dat heel veel andere mensen weer emigreren.:D

ik zou ook niet weg willen hier, lijkt me echt helemaal niks in een ander land

Jonko zei:
Nu zou ik het liefst naar California verhuizen, LA ofzo :)

Als je naar Californië wilt, ga dan alsjeblieft niet naar Los Angeles. Volgens mij ben je er ook nog nooit geweest, want zo relaxed is het er niet. In Californië zijn honderd plekken mooier en vetter. Wil je naar een grotere stad, dan zou ik San Francisco of San Diego eens overwegen. Voor SF is een van de weinige gezellige steden in de VS. Als je niet naar een metropool wilt kun je overwegen om richting Stanford. Santa Barbara, Palm en Sacramento zijn ook erg de moeite waard. Bovendien is er veel technologie aanwezig, door silicon valley. Maar LA??? zou ik niet doen

by the way:
Ik vertrek in Januari daadwerkelijk naar Sydney

Ik ben serieus een overweging aan het maken, maar heb nog niet gekozen. Het wordt zuid Duitsland of het oosten van Frankrijk. Lekker goedkoop wonen, relaxte levensstijl en weinig verkeer. Vlak bij de kust en de bergen en een mooie natuur. Dan hoef ik nog maar drie-vier dagen werken in Nederland en dan lekker terugvliegen met Easyjet. Iedere week een lekker lang weekend :thumb:

Ik zou naar Beglie wel willen verhuizen uiteraard wel in Vlaanderen, het volk daar is behoorlijk aardig en sommige dingen zijn ook goedkoper en beter in Belgie, van die regering hier in Nederland krijg ik sowieso de schijt.

Ik zou Spanje, Nieuw-Zeeland of Australië kiezen.. en ik hoop het ook te gaan doen zodra ik mijn opleiding afgerond heb en genoeg gespaard.

Jonko zei:
Daar wou ik eerst altijd heen verhuizen, lijkt me nog steeds wel leuk.

Nu zou ik het liefst naar California verhuizen, LA ofzo :) Ik ga hier eerst nog wat cursussen en opleidingen volgen wil ik er echt serieus iets aan gaan doen, tenzij ik natuurlijk een prachtkans krijg om daarheen te gaan [werk+woning ofzo]

@levi: welk land/eiland/staat denk je dan aan? Jamaica ofzo?
Florida niet een beter idee? lekker weertje man!

alleen beetje jammer van de orkanen enzo

Terug
Naar boven