- Waardering
- 2
Emigratie, wie hier heeft het wel eens serieus overwogen om te doen? En waarheen dan? En waarom?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Dat overweeg ik al een poosje.
Ik zou dan naar een land gaan waar het allemaal een stuk minder hectisch is als in Nederland. Hier zijn maar weinig mensen relaxed.

Rebel_x zei:Naar Thailand, altijd goed weer,goedkoop, vriendelijke mensen, lekker relaxen.
Weg van de ratrace waar ik me nu in bevind![]()

goedkoper Hier in Belgie?Suat zei:Ik wil naar Belgie, net over de grens. Om goedkoper te wonen en rijden. In Eindhoven werken en net over de grens wonen, lijkt mij ideaal.

Rebel_x zei:

Rebel_x zei:Naar Thailand, altijd goed weer,goedkoop, vriendelijke mensen, lekker relaxen.
Weg van de ratrace waar ik me nu in bevind![]()
Daar wou ik eerst altijd heen verhuizen, lijkt me nog steeds wel leuk.Alien zei:ja altijd gezegd tegen mijn 30ste, richting Australië...de laatste tijd is van die drang niet veel te merken, mss dichterbij mss spanje
Ik ga hier eerst nog wat cursussen en opleidingen volgen wil ik er echt serieus iets aan gaan doen, tenzij ik natuurlijk een prachtkans krijg om daarheen te gaan [werk+woning ofzo]jay_c zei:Jij wilt naar die geile wijven daar![]()
lijkt me leuk all1 op gegeven moment heb ik het dan wel gezien denk ik...
ik zou naar spanje, italie gaan ofso... maar in duitsland is het al relaxter all1 zou ik nooit wille wonen...
mijn fantasie : lekker veel geld verdienen en dan huis kope in spanje (kost iets meer als normaal rijtjes huis in nederland en dan heb je een mooi landhuis(je))
Jonko zei:Nu zou ik het liefst naar California verhuizen, LA ofzo![]()
zou ik niet doenFlorida niet een beter idee? lekker weertje man!Jonko zei:Daar wou ik eerst altijd heen verhuizen, lijkt me nog steeds wel leuk.
Nu zou ik het liefst naar California verhuizen, LA ofzoIk ga hier eerst nog wat cursussen en opleidingen volgen wil ik er echt serieus iets aan gaan doen, tenzij ik natuurlijk een prachtkans krijg om daarheen te gaan [werk+woning ofzo]
@levi: welk land/eiland/staat denk je dan aan? Jamaica ofzo?