- Waardering
- 116
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..Silva zei:Ze spreken daar geen engels, portugees en 2e taal spaans.
Om op beide punten te scoren heb je geen taal nodig, handelingen zijn genoeg!Leviathan zei:Brazilie (fortaleza) zou jij je dan ook nog wel kunnen vermaken. De h**ren schijnen daar gewoon ongevraagd met jou en je maten samen in de taxi te stappen en je kunt je neus flink volgooien met zuivere coke voor 5 euro/gram ofzo.
Niet echt mijn idee om mn ouwe dagen te slijten.

Suat zei:Ik wil naar Belgie, net over de grens. Om goedkoper te wonen en rijden. In Eindhoven werken en net over de grens wonen, lijkt mij ideaal.
Exige zei:Veel is waar wat je zegt. SF is echter een van de duurste steden in de VS om te wonen. SF en SD zijn zeker mooier dan LA (parken, cafes/barretjes), maar LA is dus echt wel supervet. Hele gave clubs en andere uitgaansgelegenheden. Bovendien zit je mooi tussen SD en SF in.
Ik woon zelf een uur buiten LA en mijn vriendin woont in North-Hollywood. En geloof mij, het is echt wel goed toeven in LA, ook al is het vrij prijzig. Ik zit nu hier op een visum voor de komende jaren, maar ik ben bezig met een permanente verblijfsvergunning. Of ik er ook oud wil worden is echter een tweede...Dan zit je volgens mij nergens beter dan in Europa...![]()

RichardV zei:Overweeg al 5 jaar een vertrek naar Spanje.
Heb er ook familie wonen al 10 jaar lang ofzo en die bevalt het wel goed.
Maar die hebben geld en hoeven daar niet te werken en dat zal ik wel moeten.
Maar dan nog. Ik zie het wel, erger als hier de laatste tijd zal het daar niet zijn![]()

laat mij nou het zelfde idee hebben!Jonko zei:Daar wou ik eerst altijd heen verhuizen, lijkt me nog steeds wel leuk.
Nu zou ik het liefst naar California verhuizen, LA ofzoIk ga hier eerst nog wat cursussen en opleidingen volgen wil ik er echt serieus iets aan gaan doen, tenzij ik natuurlijk een prachtkans krijg om daarheen te gaan [werk+woning ofzo]
@levi: welk land/eiland/staat denk je dan aan? Jamaica ofzo?
Oost Frankrijk dicht bij de kust ouwe? Je bedoelt zuid(oost) Frankrijk?Tsunami zei:Het wordt zuid Duitsland of het oosten van Frankrijk. Lekker goedkoop wonen, relaxte levensstijl en weinig verkeer. Vlak bij de kust en de bergen en een mooie natuur.

wanneer gaan we?Markywannabee zei:laat mij nou het zelfde idee hebben!
al jaren trouwens
maar zou idd ook niet kiezen voor LA of zo! is er erg vies en doe smog is niet fijn vind ik persoonlijk
florida heeft veel meer te bieden als regio of je moet idd wat al word gezegt naar san fr etc gaan