Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er idd nog niet geweest, en voordat ik een stap maak om daarheen te verhuizen zal ik er zeer zeker al 1 of 2 keer zijn geweest om de scene te bekijken. Ik heb verder alleen maar goede dingen gehoort van LA verder [naast de criminaliteit in de armere wijken]. Maar die andere steden klinken ook goed, dus ALS ik er een keer geld voor heb en de kans ga ik er een tijdje heen om te scouten vast [maandje door de steden ofzo]. Las Vegas lijkt me ook wel vet trouwens. En New York City ook, beetje koud en ander soort mensen maar toch...Luukie23 zei:Als je naar Californië wilt, ga dan alsjeblieft niet naar Los Angeles. Volgens mij ben je er ook nog nooit geweest, want zo relaxed is het er niet. In Californië zijn honderd plekken mooier en vetter. Wil je naar een grotere stad, dan zou ik San Francisco of San Diego eens overwegen. Voor SF is een van de weinige gezellige steden in de VS. Als je niet naar een metropool wilt kun je overwegen om richting Stanford. Santa Barbara, Palm en Sacramento zijn ook erg de moeite waard. Bovendien is er veel technologie aanwezig, door silicon valley. Maar LAzou ik niet doen
by the way:
Ik vertrek in Januari daadwerkelijk naar Sydney

Jonko zei:Wat is de reden dat je naar Sydney gaat trouwens? gewoon mooi enzo?![]()
Maar goed, dat zie ik dan wel weer, ligt er ook aan hoe de situatie in Nederland op dat moment is, en hoe ik zit met familie/gezinnetje e.d. Plus dat ik wat ruim in m'n geld wil zitten voordat ik zoiets overweeg, omdat ik aanneem dat je zeker de eerste paar maanden moeite hebt met werk krijgen. Als ik het ga doen, ga ik het wel goed doen 
Luukie23 zei:De uitdaging. Nieuwe mensen leren kennen. Andere cultuur. Ander klimaat. Een enorm grote stad. Een buitengewoon mooi land. De mentaliteit. Kortom: zo ontzettend veel redenen...Ik ga er wonen en werken. Ik heb nog geen idee voor hoe lang, maar in ieder geval voor langere tijd
PS: Las Vegas is leuk voor een week...Buiteb het centrum en 'de strip' valt er weinig te beleven. maar mocht je in ergens tussen San Diego en San Fransisco terecht komen, is Las Vegas goed te bereizen
?Jonko zei:@levi: welk land/eiland/staat denk je dan aan? Jamaica ofzo?

ECLIPSE zei:ik wil emigreren naar een land waar alles goedkoop is, er lekkere niet veel-eisende wijfen zijn die de meest ranzige dingen met je willen doen, er geen drukke stressvolle snelle maatschappij is, er lekker eten is, er het grootste deel van het jaar mooi weer is, ze engels spreken, waar je makkelijk aan illegale middelen kan komen en thats it.. thailand ofzo komt redelijk dichtbij![]()
CU2 zei:Dan heb je al een job gevonden neem ik aan? of moet je nog iets zoeken? Heb laatst naar een programma gekeken over de immigratiedienst van Australië, die stuurden mensen met niet genoeg cash gewoon terug. Heb je niet ook bepaalde werk- woonvergunningen nodig? hoe zit het daar eigenlijk mee?
Spreek je al Dundee's sheela?
wervisser zei:Mee eens...waar haal je (suat) dat waanzinnige idee vandaan![]()
![]()
Luukie23 zei:Als je naar Californië wilt, ga dan alsjeblieft niet naar Los Angeles. Volgens mij ben je er ook nog nooit geweest, want zo relaxed is het er niet. In Californië zijn honderd plekken mooier en vetter. Wil je naar een grotere stad, dan zou ik San Francisco of San Diego eens overwegen. Voor SF is een van de weinige gezellige steden in de VS. Als je niet naar een metropool wilt kun je overwegen om richting Stanford. Santa Barbara, Palm en Sacramento zijn ook erg de moeite waard. Bovendien is er veel technologie aanwezig, door silicon valley. Maar LAzou ik niet doen

Brazilie (fortaleza) zou jij je dan ook nog wel kunnen vermaken. De h**ren schijnen daar gewoon ongevraagd met jou en je maten samen in de taxi te stappen en je kunt je neus flink volgooien met zuivere coke voor 5 euro/gram ofzo.
Niet echt mijn idee om mn ouwe dagen te slijten.
Silva zei:Ze spreken daar geen engels, portugees en 2e taal spaans.
Zelf lijkt me noorwegen ook wel wat.