- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:In ieder geval minder ****ed up dan het leven van Proof. Stelletje wannabe gangsters, niks aan verloren als ze die afknallen.
Loo zei:ik word zowiezo een beetje niet lekker van die t-shirt hype;
tegenwoordig zie je in elke rap-clip een aantal figuren rondlopen met een t-shirt met een foto van zo'n aap die kapot is geschoten.
GET A LIFE MOTHER****ERS, eerst wijs lullen over "thug life, 9mm's, hustlers" en alles en dan heel zielig met een t-shirt met foto van de desbetreffende kapotgeschoten gangster rondlopen als eerbetoon.
Loop liever met een t-shirt rond van Ghandi of Jezus, die gasten deden nog wat positiefs met hun leven.
Testo zei:Kijk,dat jij nou een gierige aap bent moet je zelf weten maar als ik 250 miljoen op mn rekening heb staan en mn beste gabber gaat dood dan sponsor ik met alle liefde meteen een miljoentje.
Dan ga ik geen bananen verkopen met jouw foto erop maar tik die shit gelijk af.
Hoop voor jou vrienden dat ze niks overkomt want op jou hoeven ze dus niet te rekenen.![]()

Testo zei:Allemaal leuk en aardig maar die gozer had veel eerder aan zn kids moeten denken en een fund moeten hebben voor als hem wat zou overkomen.
Als ie uit de ghetto komt waar ie altijd met een blaffer heeft rondgelopen en mensen heeft benadeeld moet je op je hoede zijn en je zaken goed regelen als je 5 kids hebt en niet de toffe n**ga uithangen met bergen goud om je nek en genieten van een exorbitant leven en anderen je shit op laten knappen.