Fitness Seller

Badr Hari's eigen verhaal

Bezoekers in dit topic

achja nederland he. en die mensen die sancties zouden moeten uitdelen.
we kunnen er nu om lachen maar als badr het nu allemaal kan flikken gaan we in de toekomst nog wel meer van deze dikke overtredingen zien in heel belangrijke gevechten
(en dan idd nog wat buiten de ring gebeurd)

had gedacht aan 1 of 2 jaar geen deelname aan een wedstrijd (voor de feiten in de ring)

van de dingen daar buiten..strafrecht is hier een lachertje toch
 
Zou een schande zijn.
Tot 2x toe ongeoorloofde acties in de ring.
Dan al die onzin die hij op straat vertoont en dan beloond worden met een kans op de Finale?

Stel je het gewoon eens voor: Badr doet reservegevecht.... wint. Mighty mo krijgt opeens last van zijn neus... eruit. Badr in de final 8 en..... hij wint de K1, ik ga dan helemaal stuk:roflol:
 
Ze douwen die ouwe Might Mo er toch ook tussen bij de final16Misschien gaat Badr wel in op de uitnodiging om in het reservegevecht te vechten.:D

Heeft hij dan ook net 2x niet volgens de regels gevochten,en 2 weken in de bajes gezeten?
Ik snap best wel dat Hari een publiekstrekker is ed.
Maar ook toppers moeten volgens de regels leven.
Hem nu toelaten tot de final is hetzelfde als Pvv'er Hernandez nu tot lijsttrekker benoemen als beloning voor zijn stoute dingen!
 
Heeft hij dan ook net 2x niet volgens de regels gevochten,en 2 weken in de bajes gezeten?
Ik snap best wel dat Hari een publiekstrekker is ed.
Maar ook toppers moeten volgens de regels leven.
Hem nu toelaten tot de final is hetzelfde als Pvv'er Hernandez nu tot lijsttrekker benoemen als beloning voor zijn stoute dingen!

Ho daar ging het niet om het ging om het er tussen duwen!;)
 
Badr Hari wordt binnen een uur vrijgelaten

Via twitter van showtime...

Badr Hari will be released from prision within an hour

Sterk :(.... -1

Is allemaal wel leuk een aardig maar als die door 'THE REEM' word uitgedaagd voor een MMA partij dan zegt die nee.. mag je een keer op de grond doorgaan en wijs je m af. Beetje zonde badr en nog offence.. als hij moet terug komen voor the reem weet ik zeker dat hij de 2e ronde niet haalt. The reem is in vorm en dat bewijst hij nu keer op keer. Het is een goeie vechter, maar een smerige attitude. Deed hij gewoon normaal en was hij een vechter in de ring en een respectvol persoon erbuiten. Kon hij echt heel groot worden, groter dan dat die nu is.
 
Laatst bewerkt:
Ho daar ging het niet om het ging om het er tussen duwen!;)

Ze hadden een even aantal vechters nodig.
Dan moet je er dus iemand tussen duwen.
Maar Hari er nu tussen duwen is gewoon een slecht actie.
Maar practisch gezien:van een lange vakantie in marroko en daarna nog een 2weekse trip in de jail doet niemand goed.Denk niet dat hij nu kans maakt toch?
 
Ze hadden een even aantal vechters nodig.
Dan moet je er dus iemand tussen duwen.
Maar Hari er nu tussen duwen is gewoon een slecht actie.
Maar practisch gezien:van een lange vakantie in marroko en daarna nog een 2weekse trip in de jail doet niemand goed.Denk niet dat hij nu kans maakt toch?

Nee natuurlijk niet.... maar was even lachen toch?:D
 
Back
Naar boven