Fitness Seller

emotires door alcohol

Peiling Peiling emotieisx van de aclgholhol

• bieri wijn whisky alcohol rum teqwuila

Stemmen: 7 53,8%
  • en de ander eoevrige

Stemmen: 6 46,2%

• Totaal stemmers
    13

hete laptop

Advanced Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m78
Massa
69kg
beschrijf hier maar eens je emeoties van de alchol. van de wijn word ik emotioneel en soms huil ik alles der uit maar lach htehelijk envan het bier wodrdt ghet gewoon lekker hollands. van de whisky kan ik erg agressief worden en gaat alles mis coma zuiooen je kent het wel. wat zij jjullie begrafenissen bespreek het in de poll.

Ben je dronken?

DRUNK+CAT.jpg

Jij maakt elke keer van dit soort topics he:roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
wat ikw el weet in ieder geval is dat ik neit maar wel wil omoet overstappen op de whisky oh herninniger je die die de zomer nog wat heb ik tpem een whisky naar binnen gedrondgen en sinds sdien eigenlijk niet zo erg meer gedronken in de aazomer. maar wat het is vasn de bier en wijn haal je een limiet grens en wordt j e niet meet dronkerder, van de whisky kan je drinken tot je in slaap vbalt ja ik mis die tijden misschien morgen tofch maar een fles whisky halen en hopen dat ik neit in mn odue gewoonte vterug valt.

Ooh jammer, Ik hoopte dat het een dronken chick was. Men heeft gelijk, internet is gevaarlijk.

De intervals van je typo's en spaties zijn te gestructureerd, ouwe faker.

wat ikw el weet in ieder geval is dat ik neit maar wel wil omoet overstappen op de whisky oh herninniger je die die de zomer nog wat heb ik tpem een whisky naar binnen gedrondgen en sinds sdien eigenlijk niet zo erg meer gedronken in de aazomer. maar wat het is vasn de bier en wijn haal je een limiet grens en wordt j e niet meet dronkerder, van de whisky kan je drinken tot je in slaap vbalt ja ik mis die tijden misschien morgen tofch maar een fles whisky halen en hopen dat ik neit in mn odue gewoonte vterug valt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je moet trouwens echt beter leren schrijven:o

btwe saved by the veel si terug ofp nichekdloden om ahfklef eachrt elkelke e avond

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

je meot gewoobn lekker geniten toch van eht eleven

Je dacht laat ik dan nog onduidelijker gaan doen, nog realistischer?

poll wordtr aan gewrkterkt

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

ikmis mvodwka or wodkanog stem die baar maar bij de ereste dan

Daar zit je dan met je 18 jaar, om vrijdag 23.30 uur, een topic te faken over je zogenaamde dronkenschap om aandacht te krijgen op een bodybuildingsite.
En dat terwijl jouw leeftijdsgenoten, die wel zelfvertrouwen en goede looks hebben, op dit tijdstip in de echte wereld wel zwaar aan de drank zitten in een uitgaansgelegenheid met echte mensen, en aan het einde van de avond een dronken vrouwelijk leeftijdsgenootje een beurt geven. En dat terwijl jij in spanning op reacties in je topic zit te wachten. Het leven kan oneerlijk verdeeld zijn.

:) goed topic

Daar zit je dan met je 18 jaar, om vrijdag 23.30 uur, een topic te faken over je zogenaamde dronkenschap om aandacht te krijgen op een bodybuildingsite.
En dat terwijl jouw leeftijdsgenoten, die wel zelfvertrouwen en goede looks hebben, op dit tijdstip in de echte wereld wel zwaar aan de drank zitten in een uitgaansgelegenheid met echte mensen, en aan het einde van de avond een dronken vrouwelijk leeftijdsgenootje een beurt geven. En dat terwijl jij in spanning op reacties in je topic zit te wachten. Het leven kan oneerlijk verdeeld zijn.

Ben je al verhuisd? Binnen no time zit ook jij topics te faken bro.

Terug
Naar boven