Fitness Seller

emotires door alcohol

Peiling Peiling emotieisx van de aclgholhol

• bieri wijn whisky alcohol rum teqwuila

Stemmen: 7 53,8%
  • en de ander eoevrige

Stemmen: 6 46,2%

• Totaal stemmers
    13
Ben je al verhuisd? Binnen no time zit ook jij topics te faken bro.

Ik mocht een avondje weg van m'n vriendin, dus ik ben ff met een maat naar jay cutler gegaan. En nou zit ik met een handje nootjes en een bak kwark achter DBB.

Ik weet niet wie triester is, "hete laptop" of ik.

Daar zit je dan met je 18 jaar, om vrijdag 23.30 uur, een topic te faken over je zogenaamde dronkenschap om aandacht te krijgen op een bodybuildingsite.
En dat terwijl jouw leeftijdsgenoten, die wel zelfvertrouwen en goede looks hebben, op dit tijdstip in de echte wereld wel zwaar aan de drank zitten in een uitgaansgelegenheid met echte mensen, en aan het einde van de avond een dronken vrouwelijk leeftijdsgenootje een beurt geven. En dat terwijl jij in spanning op reacties in je topic zit te wachten. Het leven kan oneerlijk verdeeld zijn.

+1 faaaakee

wanneer krijgt dit kindje ban? :mad:

beschrijf hier maar eens je emeoties van de alchol. van de wijn word ik emotioneel en soms huil ik alles der uit maar lach htehelijk envan het bier wodrdt ghet gewoon lekker hollands. van de whisky kan ik erg agressief worden en gaat alles mis coma zuiooen je kent het wel. wat zij jjullie begrafenissen bespreek het in de poll.
dit las is dus
[Link niet meer beschikbaar]
hier ging ik lollen
wat ikw el weet in ieder geval is dat ik neit maar wel wil omoet overstappen op de whisky oh herninniger je die die de zomer nog wat heb ik tpem een whisky naar binnen gedrondgen en sinds sdien eigenlijk niet zo erg meer gedronken in de aazomer. maar wat het is vasn de bier en wijn haal je een limiet grens en wordt j e niet meet dronkerder, van de whisky kan je drinken tot je in slaap vbalt ja ik mis die tijden misschien morgen tofch maar een fles whisky halen en hopen dat ik neit in mn odue gewoonte vterug valt.
dit las ik dus al niet meer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hier lolde ik nog is
btwe saved by the veel si terug ofp nichekdloden om ahfklef eachrt elkelke e avond

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

je meot gewoobn lekker geniten toch van eht eleven
dit las ik dus niet
poll wordtr aan gewrkterkt

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

ikmis mvodwka or wodkanog stem die baar maar bij de ereste dan
hier doe ik dus ook geen moeite voor om te lezen
[Link niet meer beschikbaar]
hier lolde ik weer
hier lolde ik nog iets meer
Daar zit je dan met je 18 jaar, om vrijdag 23.30 uur, een topic te faken over je zogenaamde dronkenschap om aandacht te krijgen op een bodybuildingsite.
En dat terwijl jouw leeftijdsgenoten, die wel zelfvertrouwen en goede looks hebben, op dit tijdstip in de echte wereld wel zwaar aan de drank zitten in een uitgaansgelegenheid met echte mensen, en aan het einde van de avond een dronken vrouwelijk leeftijdsgenootje een beurt geven. En dat terwijl jij in spanning op reacties in je topic zit te wachten. Het leven kan oneerlijk verdeeld zijn.
dit sloeg ik dus letterlijk bij de eerste regel over
en toen was ik het hier mee eensch

ey jonggfujh ikl b ezn oook sdropnkzekjh jwzzezelluuugf

:(
Ik wou er gewoon bijhoren..

• Topic Starter Topic Starter
oja sorry ik was hethet topic kwijot heb uk ure lope zoeken maar vabndaf mrogen wordt hret weer evrleng.

Ik dacht dat we gewoon woorden achter elkaar aan het zetten waren die lukraak gekozen lijken.

Ben je dronken?

Je bent zelf een emotires door alcohol.

weer zo'n k*t topic

drunk-urinal.jpg

Terug
Naar boven