tigercatty
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Body en Fitshop, super bedankt voor het organiseren van de wedstrijd en het ter beschikking stellen van het mooie prijzenpakket!!
Het wordt nog niet zo eenvoudig om een keuze te maken uit jullie enorme assortiment
Het meedoen was super leuk en enorm motiverend. Ik ben blij met de vele complimenten maar ook de kritiek is waardevol. En gelukkig zijn er nog genoeg verbeterpunten.

Bedankt allemaal voor jullie felicitatiesen Aradev en Naomi, ook van mij gefeliciteerd!
@ Body en Fitshop, echt tof dat jullie de dameswedstrijd wilden sponsoren! Reuze bedankt voor alle moeite met het organiseren en voor de mooie prijzen! Mijn PM komt eraan!![]()

Ik denk wel dat het me lukt om iemand te vinden die het leuk vindt om ze brengen..alleen grote potten whey zal ik maar niet bestellen
![]()

Thanks!!Niceee Poison...
Die Naomi heeft trouwens echt een lekker fyssiek. ;p
, we zullen wel op het einde van de route liggen ofzo.Doe ikwel ff fototje maken van je supps
word altijd blij van een grote hoeveelheid supps![]()

Ik wacht nog op je p.m
Dank je!
Graag gedaan. Ik heb hier niet zoveel ervaring mee, maar gelukkig hebben de dames mij goed geholpen met hun adviezen.
Kies mij! Kies mij!
-Leon

)Als jij voor 200 euro whey in je koffer wilt meeslepen ben je welkom hoor!
( wel die super geprijsde b&f whey bedoel ik dan)