- Waardering
- 11.222
De verkiezingen in Wit-Rusland zijn er niks bij!Ik heb tot begin van de dag gescrolled (en dat duurt fcking lang) en heb geen heel rare stemmingen gezien![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De verkiezingen in Wit-Rusland zijn er niks bij!Ik heb tot begin van de dag gescrolled (en dat duurt fcking lang) en heb geen heel rare stemmingen gezien![]()

blijkbaar is het zo dat alleen de mensen die hun activiteit aan hebben staan er getoond worden. dus dat kan het wel verklarenIk heb tot begin van de dag gescrolled (en dat duurt fcking lang) en heb geen heel rare stemmingen gezien![]()
Je bent niet de enige. Maar heb t al van me af gezet. Lees t vervolg hier vanzelf 🤣🤣 en anders maar niet🙃
Ik zie daar alles uitgegrijsdmaar wisten jullie dat als je kijkt naar recente activiteit op het forum dat de meest recente stemmers ook zichtbaar zijn?
![]()
Recente activiteit
forum.bodybuilding.nl
@BB_ veel plezier![]()
Maakt ook allemaal niet zoveel uitJe bent niet de enige. Maar heb t al van me af gezet. Lees t vervolg hier vanzelf 🤣🤣 en anders maar niet🙃
zo te horen zijn er langs alle kanten 1ster gegeven, is her uiteindelijk nog een soort van eerlijkIk zeur niet ik had mij er allang bij neergelegd, derde is ook oke.Waar wat boeit het? Als B gaat zeuren trek ik mijn 5* ook weer in
Ik ben ook niet zo nieuwsgierig aangelegd. En lees dat de meeste deelnemers voor zichzelf al gewonnen hebben, dat is al winst.Maakt ook allemaal niet zoveel uitzo te horen zijn er langs alle kanten 1ster gegeven, is her uiteindelijk nog een soort van eerlijk
Er zijn 3 mods die jou nog de winst proberen te gevenIk zeur niet ik had mij er allang bij neergelegd, derde is ook oke.

Jij hebt 2x 4*Ik zeur niet ik had mij er allang bij neergelegd, derde is ook oke.
Er zijn 3 mods die jou nog de winst proberen te geven![]()
Vond ik ook...Lol veel moderators die @Strive4muscle maar 1 ster geven vind dat wel bizar
Het stemmen was toch tot 20:00?belachelijk dat de mods een goede kandidaat 1 ster geven geen worden voor.
Zojuist bb 1 ster gegeven om te compenseren
+2, vind 1 ster geven zowiezo compleet belachelijk. Maar aan het meest complete Fysiek op een bodybuilder forum slaat helemaal op niks