Fitness Seller

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb tot begin van de dag gescrolled (en dat duurt fcking lang) en heb geen heel rare stemmingen gezien :dunno:
De verkiezingen in Wit-Rusland zijn er niks bij! ;)

iu
 
Ik heb tot begin van de dag gescrolled (en dat duurt fcking lang) en heb geen heel rare stemmingen gezien :dunno:
blijkbaar is het zo dat alleen de mensen die hun activiteit aan hebben staan er getoond worden. dus dat kan het wel verklaren

maar volgens mij kunnen de mods wel alles zien
 
Ik kan het allemaal niet vinden
(mist rel :( )
 
Je bent niet de enige. Maar heb t al van me af gezet. Lees t vervolg hier vanzelf 🤣🤣 en anders maar niet🙃
Maakt ook allemaal niet zoveel uit :) zo te horen zijn er langs alle kanten 1ster gegeven, is her uiteindelijk nog een soort van eerlijk
 
Maakt ook allemaal niet zoveel uit :) zo te horen zijn er langs alle kanten 1ster gegeven, is her uiteindelijk nog een soort van eerlijk
Ik ben ook niet zo nieuwsgierig aangelegd. En lees dat de meeste deelnemers voor zichzelf al gewonnen hebben, dat is al winst.
 
Wes nu bovenaan...
 
belachelijk dat de mods een goede kandidaat 1 ster geven geen worden voor.
Zojuist bb 1 ster gegeven om te compenseren
Het stemmen was toch tot 20:00?
 
Vond ik ook...
+2, vind 1 ster geven zowiezo compleet belachelijk. Maar aan het meest complete Fysiek op een bodybuilder forum slaat helemaal op niks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven