Fitness Seller

Review ENDO-STIM - Revolutions Nutrition

Beoordeling: 1/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? het zou het natuurlijk groeihormoon verdubbelen het zou gelijk staan aan 3ui groeihormoon per dagVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4wekenHoe is de smaak van dit supplement? pil vormWelke dosis heb je gebruikt? 6st per dagWaar heb je het supplement gekocht? Welke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaald? 65€Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. de moeite niet
Mijn review over dit supplement
ik ging van 98 naar 97kg en voelde er echt niks van.
niks meer energie niks meer zin om te trainen

Endostim_Revolutions.jpg

Endo bagger

Waardeloos, zonde van je geld, doet nix. Zelfs je lul zou het beter doen, heb het aan mijn vrouw gevraagd en ze is nog steeds ontevreden...Ik heb nu zo'n doosje leeggekaand en heb er werkelijk NIETS van gemerkt. Pure oplichting. Je kunt net zo goed een jaar lang gedroogde kamelenpoep een half uur voor je maaltijd naar binnen gooien.

Haha wel gevoel voor humor ja :D

er zullen vele wat hebben hier aan ! :)

heb het getest en weg gegooit, voelde me er erg slecht mee

toch raar, ik ken iemand op de sportschool die het ook gebruikt icm insustim en die gaat er echt keihard op:O dit is de 3e keer ofzo dat hij het gebruikt en hij breekt elke x pr's en word veel droger en sterker!!...

maarjah ik zou het zelf nooit kopen eigenlijk... vooral niet als ik deze reacties hier allemaal lees

Bij Revolutions werken allemaal homo's die er op uit zijn om geld uit de zakken van mensen, die zich makkelijk laten foppen, af te troggelen.
De verpakking laten ze lijken op de verpakking van medicijnen. Lijken het net anabolen.
Tegen de muur met Revolutions.

Bij Revolutions werken allemaal homo's die er op uit zijn om geld uit de zakken van mensen, die zich makkelijk laten foppen, af te troggelen.
De verpakking laten ze lijken op de verpakking van medicijnen. Lijken het net anabolen.
Tegen de muur met Revolutions.
Daar heb je een goed punt.

Endo Stim

Al lezende bekruipt mij het volgende gevoel. Los van het feit of het homo's zijn of niet, beetje kortzichting maar goed. Een bedrijf is er in beginsel op gericht om winst te maken, bestaansrecht, dus ook uit jullie en mijn portemonaie.

Wat mij verbaasd is dat we allemaal binnen een maand als Arnold willen rondlopen, het vervolgens ook nog niets mag kosten en daarnaast onze ongezonde manier van leven erop willen nahouden.

Ik kan met zo voorstellen dat het Arnold flink wat discipline, duiten en geduld heeft gekost om te komen waar hij is gekomen.

Ik kan ook niet begrijpen dat bijvoorbeeld; alles wat iemand er in jaren eraan heeft gevreten en gezopen, vervolgens moddervet is geworden, verwacht dit met een simpel dieetje er weer af te hebben. Dus stompen we ons vol met Fatburners al zittende voor de TV met een pot bier en een zak chips en na een maand concluderen we dat het niet heeft gewerkt.

Zo ook met het volgen van een werkcarriere, je moet investeren, discipline hebben, er voor de volle 100% voor gaan dan pas bereik je wat je bereiken wil. Je doel.

Ik moest dit even kwijt.

Al lezende bekruipt mij het volgende gevoel. Los van het feit of het homo's zijn of niet, beetje kortzichting maar goed. Een bedrijf is er in beginsel op gericht om winst te maken, bestaansrecht, dus ook uit jullie en mijn portemonaie.

Wat mij verbaasd is dat we allemaal binnen een maand als Arnold willen rondlopen, het vervolgens ook nog niets mag kosten en daarnaast onze ongezonde manier van leven erop willen nahouden.

Ik kan met zo voorstellen dat het Arnold flink wat discipline, duiten en geduld heeft gekost om te komen waar hij is gekomen.

Ik kan ook niet begrijpen dat bijvoorbeeld; alles wat iemand er in jaren eraan heeft gevreten en gezopen, vervolgens moddervet is geworden, verwacht dit met een simpel dieetje er weer af te hebben. Dus stompen we ons vol met Fatburners al zittende voor de TV met een pot bier en een zak chips en na een maand concluderen we dat het niet heeft gewerkt.

Zo ook met het volgen van een werkcarriere, je moet investeren, discipline hebben, er voor de volle 100% voor gaan dan pas bereik je wat je bereiken wil. Je doel.

Ik moest dit even kwijt.
Heb je wel eens die Revolutions reclames gezien dan, ze beloven iets wat ze niet kunnen nakomen = misleidend = nie goe.

Heb je wel eens die Revolutions reclames gezien dan, ze beloven iets wat ze niet kunnen nakomen = misleidend = nie goe.

Leuke site, special effects.

Ik snap heel goed waar je op doelt maar willen we ons ook niet een beetje bewust in de maling leten nemen. Overigens heb ik met laten "bedotten" en ga een poging wagen.

Ik zal via deze site laten weten wat mijn bevindingen zijn.

Ik moest dit even kwijt.

En Revolutions gaat je ook zo aan het hart, dat je er speciaal een account aanmaakt om ons dit te vertellen. Goh, bijzonder...

Leuke site, special effects.

Ik snap heel goed waar je op doelt maar willen we ons ook niet een beetje bewust in de maling leten nemen. Overigens heb ik met laten "bedotten" en ga een poging wagen.

Ik zal via deze site laten weten wat mijn bevindingen zijn.

Laat maar, zit geen hond op te wachten.

en wat betaald dat zo reclamejongen spelen? :rolleyes:

Bij mij werkte Endostim geweldig! Ik boekte een vooruitgang van 5 kilo in slechts 4 weken! Topproduct van het Topmerk Revolutions! Dit product is een revolutie in de bodybuildingswereld! Klasse A product! De hardheid van mijn spieren is fenomenaal! Dikke kloppende aders over mijn gehele lichaam! Mijn testosteronwaardes stegen met 405%! Meer energie, meer kracht, meer massa! Het alternatief voor anabolen! Bewezen door wetenschappelijke onderzoeken van Revolutions zelf! O god, ik kan niet wachten op mijn volgende endostim kuur. Misschien ga ik het stacken met Insustim, of Testostim! Of Testostim forte! Nu nog krachtiger! Topper!

Bij mij werkte Endostim geweldig! Ik boekte een vooruitgang van 5 kilo in slechts 4 weken! Topproduct van het Topmerk Revolutions! Dit product is een revolutie in de bodybuildingswereld! Klasse A product! De hardheid van mijn spieren is fenomenaal! Dikke kloppende aders over mijn gehele lichaam! Mijn testosteronwaardes stegen met 405%! Meer energie, meer kracht, meer massa! Het alternatief voor anabolen! Bewezen door wetenschappelijke onderzoeken van Revolutions zelf! O god, ik kan niet wachten op mijn volgende endostim kuur. Misschien ga ik het stacken met Insustim, of Testostim! Of Testostim forte! Nu nog krachtiger! Topper!
:roflol:

Vertel ons meer Mike!!!

Klinkt nog al commercieel ???
Ik ga Endo Stim zelf ook eens proberen en dan geef ik jullie mijn mening wel ;)

mm raar van gh alleen val je normaal af(vet dus wel)en ja van gh word je ook moe..en t duurt een paar maanden voor je wat verschil ziet,maar vetverlies is al na de eerste weken..maar of dan endo-stim werkt das de vraag

Terug
Naar boven