beste dbb,
de laatste tijden wil ik heel graag trainen maar mijn lichaam voelt te vermoeid. hebben meerdere dit probleem?
de laatste tijden wil ik heel graag trainen maar mijn lichaam voelt te vermoeid. hebben meerdere dit probleem?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik slaap 7/ 8 uur, heb al enige tijd niet getraind en ik eet zoveel ik op kanmisschien overtraind? slaap je wel genoeg, eet je wel genoeg, train je te vaak?
ik doe (nog) niet aan een voedingsschema dus ik kan niet laten zien of ik genoeg eet. maar dat zal denk ik wel het probleem kunnen zijn. heb je nog wel tips hoe je steeds meer kan eten?zoveel ik op kan.. tjha lijkt veel maar is het genoeg? Wie weet zit je al bij 2 broodjes vol..
ik doe (nog) niet aan een voedingsschema dus ik kan niet laten zien of ik genoeg eet. maar dat zal denk ik wel het probleem kunnen zijn. heb je nog wel tips hoe je steeds meer kan eten?
bedankt!maak er één, en zorg dat je genoeg water drinkt en genoeg mineralen/vitaminen binnen krijgt
en meer eten kun je door i.p.v. 3 maaltijden, 6 maaltijden te eten op een dag, makkelijker om meer kcal binnen te krijgen
Multivitaminen, gevarieerde voeding... Krijg je alle voedingsstoffen wel genoeg binnen? Ook voldoende eiwitten?
Heb je laatst tijd meer last van stress? Kan ook voor vermoeidheid zorgen, evenals (teveel) snelle suikers... Putten je lichaam ook uit...
Bovenstaande tips idd, probeer echt minimaal 8-9 uur slaap te pakken is heel belangrijk. Soms voel ik me ook futloos voor een training maar als ik mijn PWO opheb (hemo-rage) dan ga ik altijd als de brandweer! Daarna een heerlijk dipje wat me aan mn 8-9 uur slaap helpt.
heb laatste tijd idd last van stress, de snelle suikers komen mij ook erg bedankt voor. bedankt!
---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 21:32 ----------
wat is pwo? ( ben echt een beginner)
thanks