MuscleMeat

Review Energized X-Pand - Dymatize

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? drastische verhogingen van spiervolume en spierkracht, atletische prestaties en spiermassa.
    en energieboost.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? +/- 35 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical Berry, smaak is wel goed het ligt eraan met hoeveel water je het mengt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? ( 1 scoop ) 20,5 gram voor het trainen. ( 1 scoop ) 20,5 gram tijdens het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? heb het van een vriend van me gekocht.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 40,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. lekker, en het doet wat het doen moet.

Mijn review:
Heftig spul.
Maar naderhand kun je er wel mee omgaan ( met het gevoel ) en kun je 2 schepjes pakken.

Bijwerkingen.

Voordelen:

- Flinke energie boost
- Goeie pomp
- Kracht toename
- Meer volume

Nadelen:

- Buikpijn & duizelig ; oplossing is veel water drinken.

Xpand-BoxBottle-Energized-PLN.jpg

Dit schijnt een nieuwe versie te zijn. Ik hoor van meerdere mensen dat het inderdaad veel voor energie doet. Zou het zelf niet proberen, maar het werkt in iedergeval beter dan de Xpand Nitric Oxide.

deze heb ik gehad in pilformaat.. goed te doen :)

Ik heb de allereerste versie eens gehad, ging ik lekker op,

• Topic Starter Topic Starter
@ pietje : werken die pillen dan precies hetzelfde ?

Xpand Energized

Hallo

ik heb als eerste de gewoone xpand gebruikt in pilvorm dan wel.

ik nam hier bij 4capsules 30 min voor de training. en voelde de eerste paar x wel een beetje meer pomp.
vervogens deze pot leeg was, ben ik weer naar befit gegaan, en heb xpand energized gekocht ook in pilvorm,

ik nam vervolgens weer 4 capsules voor de training en voelde helemaal nix :S ben toen naar 6 gegaan en op het laatste naar 8 capsules voor de training en toen voelde ik wel een lichte vorm van pomp en kracht toename,

ik gebruik nu No shotgun en dit werkt bij mij super goed

1 shepje gwn 30 min voor training,
na de 1ste training meteen duidelijk verschil, vooral merkbaar in grote spiergroepen zoals borst en rug,

mvg michel

Ik ben van xpand dymatize zeer tevreden in pilvorm, de verpakking is ondertussen al veranderd.

Ben hier nu sinds 2 dagen mee bezig (in pilvorm)

Van No xplode, No shotgun en JP8 heb ik weinig tot niks gemerkt.

Nox pump + supercharge gingen wel aardig, als enige 2 pwo boosters tot nu toe.

Maar durf langzaam te zeggen dat ik een 3e aan die lijst kan toevoegen.

Ik train erg lekker op dit spul, ik krijg geen overdreven energie rush, maar als ik beetje vermoeid ben, merk ik wel dat deze vermoeidheid over gaat

Training gaan ook lekker, meer pomp en hoger uithoudingsvermogen, kan echt langer doortrainen, zonder vermoeid te raken.

Durf het na 2 training nog niet aan de Xpand toe te schrijven, maar tot nu toe, lijkt het gewoon degelijk te werken.

Creatine en caffeïne

De wetenschappers Vandenberghe et al hebben onderzocht of er verschillen waren tussen het innemen van creatine zonder caffeine en het nemen van creatine in combinatie met caffeine. Aangetoond werd dat caffeine zowel de opname van creatine als de prestatietoename verminderde. Dit is van zeer groot belang, omdat veel sporters koffie en/of energiedranken gebruiken die grote hoeveelheden caffeine bevatten. Aangezien caffeine vele uren nadat het ingenomen wordt nog in het lichaam aanwezig is, moet je er rekening mee houden dat je enkele uren voor en tijdens het gebruik van creatine geen caffeine-houdende dranken neemt.

Hmm...

Ik heb een pot staan (oplosvorm), volgende week proberen:). Hiervoor superpump 250 gehad, dat beviel me aardig, maar na 4 a 5 keer werd het effect veel minder. Hopen dat dit beter gaat:)

HOppaaa! En weer een 10 met een matige onderbouwing.. Ik hecht op deze manier echt geen waarde meer aan reviews.

Nu 3 keer gebruikt, en ik heb eigenlijk dezelfde ervaringen als met Superpump 250 tot nu toe. Goede drive, veel energie tijdens het trainen, je wilt gewoon steeds meer en heftiger trainen!

Bijwerkingen aan mijn kant:

Moet een kwartier na inname even voor een #2 naar kamer 100
Moeilijk in slaap komen (maar dat zal na een paar keer wel weggaan, ben geen caffaine gewend in mijn normale eet/drink patroon)

kheb de gewone maar ng niet echt veel van gemerkt. achja k'eet te weinig deze dagen met mijn problemen nhaaaa

Terug
Naar boven