XXL Nutrition

Delicious Crunchy protein bar (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

polotraxx

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 jun 2010
Waardering
880
Lengte
1m78
Massa
80kg
We werken hard aan meer smaken zodat w2e 6 smaken krijgen en ook dan een variety pack maken met 2 repen van elke smaak. Dit gaat nog wel enkele maanden duren.

In januari verwacht ik Cookies & Cream Crunch, in februari Milk chocolate caramel crunch. We werken verder nog aan Double chocolate crunch en White chocolate cherry crunch :meal:
Cocos en white chocolate caramel crunch al geproeft, zijn gewoonweg heerlijk :p cookies & cream ligt hier ook nog. Milk chocolate caramel crunch, Double chocolate crunch en White chocolate cherry crunch lijken mij ook echt geweldig!

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.286
Cocos en white chocolate caramel crunch al geproeft, zijn gewoonweg heerlijk :p cookies & cream ligt hier ook nog. Milk chocolate caramel crunch, Double chocolate crunch en White chocolate cherry crunch lijken mij ook echt geweldig!
die smaken komen al snel en er zitten er nog meer in de planning :wl:

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Waardering
1.764
Lengte
1m85
Massa
86kg
die smaken komen al snel en er zitten er nog meer in de planning :wl:
in dat berichtje wordt erover gesproken dat in februari al een nieuwe smaak zou komen, wanneer verwachten jullie op dit moment een nieuwe smaak en welke?

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.286
in dat berichtje wordt erover gesproken dat in februari al een nieuwe smaak zou komen, wanneer verwachten jullie op dit moment een nieuwe smaak en welke?
Milk chocolate caramel crunch komt elk moment binnen

Unleashed Animal

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.337
Wanneer zullen de smaken 'double chocolate crunch' en 'milk chocolate cherry crunch' op voorraad zijn?

Unleashed Animal

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.337
De repenproducent heeft een enorme vertraging met de producties, ik verwacht deze smaken wel in de loop van deze maand.
Ik heb dan maar daarnet een doos cookies en cream en een doos milk chocolate caramel besteld. De andere smaken probeer ik dan later wel eens :p

Edit: ik heb van beide smaken ondertussen een reep op en ik moet zeggen dat ze lekker zijn maar de smaken lijken sterk op elkaar.

Ben benieuwd of die "double chocolate crunch" en "chocolate cherry crunch" qua smaak echt verschilt...

Laatst bewerkt:

Sanca Magni

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Waardering
28.914
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
  • Topic Starter Topic Starter
Nieuwe favoriete smaak: pistache cream :heart:

Camelus

Huge Freak
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
8.887
Hoe zit het met het aantal suikers?

Bert

/_o_\
Elite Member
2x Challenge Winner
Karmaslet
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
14.590
Lengte
1m89
Massa
102kg
Hoe zit het met het aantal suikers?
upload_2018-4-17_21-19-17.png

Ik zie zelf nooit zo het nut in van die bars. Ze zullen best lekker zijn, daar niet van, maar gewoon een shake en gezonde voeding heeft mijn voorkeur. Als ik dan al eens iets lekker wil, cheat ik gewoon en zorg ik dat ik daarnaast wel aan mijn eiwitten kom.

Camelus

Huge Freak
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
8.887
Bekijk bijlage 423431
Ik zie zelf nooit zo het nut in van die bars. Ze zullen best lekker zijn, daar niet van, maar gewoon een shake en gezonde voeding heeft mijn voorkeur. Als ik dan al eens iets lekker wil, cheat ik gewoon en zorg ik dat ik daarnaast wel aan mijn eiwitten kom.
Lekker alternatief voor cheatday toch :)

Zoranos

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 jul 2015
Waardering
241
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Ooit zo'n doos gehad.. zijn erg lekker .. maar na 1 wil je er weer 1 enz. wel veel suiker in

johnyjordaan

Colossal Veteran
Lid geworden
23 dec 2012
Waardering
6.001
Lengte
1m64
Massa
74kg
Bekijk bijlage 423431
Ik vind ze soms wel handig. Heb niet altijd zin om met een shake beker of maaltijdtas te gaan liggen zeulen.

Richard.DK

Cool Novice
Lid geworden
6 mei 2018
Waardering
42
@XXL Nutrition : op gebied van eiwitrepen zijn dit zowat de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Ik vraag me af, het is een algemene vraag eigenlijk, tot hoever de gemiddelde eiwitreep eigenlijk nuttige eiwitten bevat. Vaak bevatten repen vooral collageen en soja. Zijn die eiwitbronnen eigenlijk nuttig voor een sporter?

Nieuwe favoriete smaak: pistache cream :heart:
Ben ik ook heel benieuwd naar, jij bent positief over die smaak dus? :)

Bekijk bijlage 423431
Als het in je macro's past kan je zelf elke dag één eten. Meeste serieuze 'bodybuilders' hebben over het algemeen een gezond en gevarieerd dieet, dus dan zal het echt geen kwaad kunnen om er regelmatig één te eten.

Ik vind ze soms wel handig. Heb niet altijd zin om met een shake beker of maaltijdtas te gaan liggen zeulen.
+1 : Wanneer ik een uitstap doe met vrienden dan heb ik ook liever een reep of 2 op zak om de dag door te komen, shakebekers/maaltijdtassen meenemen is dan gewoon niet altijd mogelijk.

Bert

/_o_\
Elite Member
2x Challenge Winner
Karmaslet
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
14.590
Lengte
1m89
Massa
102kg
+1 : Wanneer ik een uitstap doe met vrienden dan heb ik ook liever een reep of 2 op zak om de dag door te komen, shakebekers/maaltijdtassen meenemen is dan gewoon niet altijd mogelijk.
Wel mee-eens. Voorheen at ik dit nooit, maar ik was afgelopen week in Budapest en trainde daar ook. Ze verkochten megaveel repen in de gym, dus elke dag eentje gekocht en meegenomen voor later op de dag. Best wel ideale 'snack' die gelijk ook eiwitten bevat. Meeste tussendoortjes bevatten enkel carbs en vetten en amper eiwitten. :D

Pleister

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
9 okt 2008
Waardering
3.658
Lengte
1m76
Ik vind deze repen op dit moment ook de lekkerste die op de markt zijn.

Vooral de white chocolate coco:rocknana:

Bovenaan