MuscleMeat

Energized Xpand werkt niet???

Bussy2002

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Ik gebruik sinds vorige week Energized Xpand van Dymatize maar ik voel er echt werkelijk waar niks van. Heb eerst na het lezen van de review op dit forum een halve schep gebruikt voor de training de volgende training daarna 1 hele schep en gister 2 scheppen maar nog geen resultaat.

Kan iemand verklaren hoe dit kan aangezien de meeste mensen op dit forum nogal heftig reageren op dit product. Moet erbij zeggen dat ik er altijd wat bij eet namelijk 30 gram elite whey met beetje havermout en een stuk fruit vaak een appel.

Kan het zijn dat ik misschien niet reageer op dit product maar wel op bijv No-explode, of iets anders.

Mijn ervaring is, dat deze sups alleen echt werken op een lege maag, dus vermijd zoveelo mogelijk eten. Zo word het t beste op genomen

ik reageer ook niet echt op dit spul hoe leeg ik ook ben. Ik krijg wel een reactie op no-xplode

dat heb ik dus ook die verkoper zei dat het beter was dan BSN NO-Xplode en dat het gelijk werkt... ik voel er niks van of zie er niks van... Ik eet er ook haast tot niets bij.. snap er ook niks van :S

voordat je het neemt zou ik een uur niks eten... en dan gwn 3 scheppen dan MOET je het voelen horrr:P!!

ok dus 1 schep is niet voldoende? Na de training neem ik ook altijd 1 schep is die overbodig of wat? En geldt daar ook bij : Na de training een uur niks eten? Er staat wel bij 30 minuten wachten met je whey shake!

ik voelde er ook geen drol van. van die hele kankerpot niet, geen enkele training.

ook niet na het opvoeren van het aantal scheppen?

ben niet hoger gegaan dan 3 scheppen..

Ik zat op 2 scheppen. Ook al at ik 1 uur ervoor helemaal niks. Of 2 uur ervoor (Test)het maakt gewoon maakt niks uit. Ik reageer niet op dit spul. Blijkbaar andere mensen wel. Achja weetje dat ook weer ;)

Terug
Naar boven