MuscleMeat

Enigste oplossing voor acne voor mij, weg binnen 4 dagen!!

tfw er op dbb constant geklaagd wordt over acne terwijl het bijna nooit erg is
tfw je zelf wel gruwelijk erge acne hebt gehad waardoor je een paar maanden niet normaal hebt kunnen leven ongeveer
feels mad man

tfw er op dbb constant geklaagd wordt over acne terwijl het bijna nooit erg is
tfw je zelf wel gruwelijk erge acne hebt gehad waardoor je een paar maanden niet normaal hebt kunnen leven ongeveer
feels mad man

Vrouwen hebben veel vaker erge acne dan mannen.. Alleen doen hun er dan een make-up laag van 2cm op en dan zie je dat niet meer wanneer je een paar drankjes op heb. :o

Denk dat veel vrouwen echt blij zouden zijn met de huid van de gemiddelde man.

je kop op een schuurband liggen ?

nee
was tegen OP.

baking soda = natriumbicarbonaat is heilig spul!!

bij mij komt het door mijn hormoonhuishouding, vette huid etc. 26 jaar lang last van gehad tot sinds kort op mijn voorhoofd, rug, schouders en een beetje op de borst.

wat helpt:
2 x per dag douchen, zodat je talg niet gaat verstoppen.
baking soda inderdaad: werkt beter dan deo zelfs maar ook tegen verontreinigde huid, werkt vele malen schappelijker dan zeep en mijn huid werd er mooier en zachter van, dat terwijl ik zeer gevoelig ben voor allerlei dingen, voeding etc.
prostaat supplementen zoals die prostaat formule van now foods (zijn meerdere producten beschikbaar maar mij gaat het voornamelijk om de saw palmetto), deze werkte al na 2 dagen en zorgt voor een vele malen minder vette huid aangezien het DHT remt maar mijn libido blijft fors. (bijkomend voordeel daarvan is dat mijn dunne haar bovenop al naar een paar dagen flink steviger aan het worden is en sterker is dan de afgelopen maanden/jaren het geval was :)

al die websites welke zeggen dat puistjes niet door voeding komt praten onzin en willen liever een product verkopen waar ze winst op kunnen maken, zorg dat je je lichaam goed voed in plaats van laat stressen, dat is de basis voor een mooie huid en let op (voeding)producten welke je hormoonhuishouding ontregelen, dit zijn er helaas heel erg veel.

al die websites welke zeggen dat puistjes niet door voeding komt praten onzin en willen liever een product verkopen waar ze winst op kunnen maken, zorg dat je je lichaam goed voed in plaats van laat stressen, dat is de basis voor een mooie huid en let op (voeding)producten welke je hormoonhuishouding ontregelen, dit zijn er helaas heel erg veel.

Ik heb tijdens mijn puistenperiode een bloedtest gedaan en de reactie op bepaalde etenswaren.... Nu bleek, ik was allergisch voor mosterd, cacao, varkensvet, uien en nog een hele rits. Als ik deze producten niet at, waren de puisten ook vrijwel weg... Voeding heeft dus zeker invloed op je puisten en geloof me ik heb echt alles geprobeerd omdat ik ook echt een extreme vorm van acne had.:mad:

Blijf dit elke avond herhalen tot de acne weg is, bij mij was dit na 4 dagen al!

Ik ben nu ook ongeveer 6-7 dagen met baking soda bezig. Ik merk wel dat het de puistjes heel erg uit droogt eb mindert maar helemaal weg is het nog niet gegaan. En meestal is het s'avonds vrij rustig op mijn gezicht, en dan de volgende dag zitten er weer nieuwe puistjes op...

Ik blijf nog even doorgaan met dit spul want tot zover is het het meest effectieve middel wat ik heb gebruikt.

Is er nog bepaalde voeding die je liever uit de weg gaat, of waarvan je hebt gemerkt dat je acne daar erger van werd?

Terug
Naar boven