Fitness Seller

Smeersels voor je gezicht bij milde acné

Ik scrub een keer per week, Zonnebank 1 keer per week , Douche 2 keer per dag , Verwissel mijn kussen sloop 3 keer per week. Eet gezond , Neem mijn multi vit en zink tabs, En nog steeds heb ik milde acne. Ik heb het maar gewoon geaccepteerd en hoop dat in de toekomst jongeren gewoon die ene pil kunnen kopen dat het nooit komt want acne is a b*ch.

• Topic Starter Topic Starter
Ik scrub een keer per week, Zonnebank 1 keer per week , Douche 2 keer per dag , Verwissel mijn kussen sloop 3 keer per week. Eet gezond , Neem mijn multi vit en zink tabs, En nog steeds heb ik milde acne. Ik heb het maar gewoon geaccepteerd en hoop dat in de toekomst jongeren gewoon die ene pil kunnen kopen dat het nooit komt want acne is a b*ch.

+1

Zijn we zo hard bezig om dat lijf te bouwen en te perfectioneren, zien mensen alleen je face met die achterlijke pukkels erop. Jammer...

mn goedje wilt ook altijd wonderen verrichten, mn vriendin heeft nooit puistjes op dr wangen.

Sudocreme smeren! Werkte goed tijden Roa en smeer het na de kuur nogsteeds. Puistjes gaan sneller weg en zijn ook minder rood.

Hoi!

De oorzaak van die acne is allereerst de verstoorde hormoonbalans (net als bij pubers). Dat veroorzaakt een overmaat aan talgproductie en als de poriën verstopt zitten dan wordt dat een puistje.

Naast behandelen van bestaande puistjes is het voorkomen van nieuwe ook een uitdaging.

Ik gebruik voor mijn gezicht iedere dag (s'ochtends) van het merk Babor de BABORGANIC BIOLOGICAL ENZYME CLEANSER
http://www.babor.nl/group/21432/product/815816/L/3/productdetail.productdetail.0.html

Let niet op de naam!

In mijn lange ervaring met allerlij gezichtsreinigers is dit de beste tot nu toe. Het is een fijn poeder waarvan je een beetje in je handpalm doet. Daarna een paar druppels water erbij en tot een papje roeren. Dit masseer je op je gezicht en na een tijdje spoel je het af. Ik zit altijd s'ochtends in bad even wakker te weken met een kop koffie en dan gebruik ik dit. Ik laat het gerust een paar minuten inwerken. Dit product bevat enzymen die vuil en eiwitten (lees dode huidcellen) losweken en verwijderen.

Ik gebruikte vroeger naast de gebruikelijke gezichtswash ook nog een reinigend masker maar sinds ik dit product gebruik is dat niet meer nodig. Heerlijk om te gerbuiken voor het scheren want de baardharen worden ook lekker zacht.

Het flesje bevat 75 gram poeder en daar doe je echt een eeuwigheid mee. Dus die prijs van bijna 20 piek is het meer dan waard.

Na het wassen breng ik altij nog een creme aan. Wat je daarvoor gebruikt is afhankelijk van je huidtype. Ondanks dat ik een snel vette huid heb gebruik ik toch een vetiige creme want mijn huid is wel weer gevoellig. Ik heb nooit last van die babor cleaner terwijl het wel heel goed reinigd. Als je geen vetiige creme wil en tegelijk iets wil gebruiken tegen opkomende puistjes zou van Garnier een creme kunnen gebruiken uit de Pure serie. Die bevat ook zink en is speciaal voor een huid die snel puistjes ontwikkeld.

Succes GdV

Laatst bewerkt:
Meen het serieus. Acne is gewoon zeer vervelend, dus zou geen onzin verkondigen hierover.

:orly:

Ik heb sindsdien nooit meer puistjes gehad. Misschien is het toeval en ben ik er definitief vanaf, vanwege mijn leeftijd. Ik zou het wel erg toevallig vinden.

Acne en puistjes zijn twee heel verschillende dingen.

Als je echt acne heb gehad dan zou die tandpasta totaal niet gewerkt hebben.
Bij acne zit de troep diep onder je huid, dan kan je wel tandpasta op je huid smeren, waardoor je huid van de buitenkant uit droogt, maar daar zal de acne onder de huid totaal niet van verdwijnen. Roa droogt je juist van binnen uit helemaal uit, hierdoor pakt het wel de acne aan.

Bij puistjes kunnen zalfjes zeker helpen, heb je acne ga dan naar de huidarts en zorg dat je roa krijgt.
heb zelf ook een half jaar aan de roa gezeten omdat mijn gezicht helemaal vertieft was door de acne.

+1

Was het maar zo makkelijk, wat tandpasta smeren en klari. Niet voor niets schrijven artsen andere middelen voor en kom je bij echte acne vaak genoeg uit bij roa. Als tandpasta zo gruwelijk effectief was zouden producenten echt wel uitzoeken wat dan het 'actieve' deel van tandpasta is wat hiervoor zorgt om een nog betere zalf te maken. Slechts een uitdrogend effect gaat niet helpen bij echte acne.

ik heb nu na mij roakuur soms nog wel lichte last dus ik ben wel geinteresseerd in tips
zelf wil ik biergist+differin gel proberen

weet iemand goede dosering voor biergist?

ik heb nu na mij roakuur soms nog wel lichte last dus ik ben wel geinteresseerd in tips
zelf wil ik biergist+differin gel proberen

weet iemand goede dosering voor biergist?

Neem aan dat je een tweede roa kuur niet ziet zitten voor lichte last hehe, ooit vitamine B5 in mega dosissen geprobeerd?

Zeker niet een 2e keer Roa gebruiken ! Verergerde eigenlijk alleen maar als ik begin en eind zie :s
Tussenperiode was verschrikkelijk.
Denk dat ik eens die B5 ga proberen.. Maar kan dat dat ik een beetje allergisch reageer op biergist ?
Ik zie rode plekken op men borstkast (stuk of 5 misschien) maar weet niet zeker of dat door dat komt :p

Zeker niet een 2e keer Roa gebruiken ! Verergerde eigenlijk alleen maar als ik begin en eind zie :s
Tussenperiode was verschrikkelijk.
Denk dat ik eens die B5 ga proberen.. Maar kan dat dat ik een beetje allergisch reageer op biergist ?
Ik zie rode plekken op men borstkast (stuk of 5 misschien) maar weet niet zeker of dat door dat komt :p

Jij hebt al 2 roa kuren achter de rug op je 17e? En alle 2 de keren tot 120mg/kg lichaamsgewicht??

30mg per pil
Max in belgie is ook 40mg denkik

Dat vroeg ik niet he. Ik doelde op de cumulatieve dosis. Hier heb je volgens mij alleen 10mg en 20mg pillen, maar dat terzijde.

Begrijp het niet helemaal.
En waar heb je die B5 vitaminen vandaan gehaald?

Ahn euhm ja 2 kuren, 1e was 40mg/dag 3/4 maanden in totaal. (woog toen wel 58)
Deze kuur nu in totaal 100 pillen van 30mg/dag. en nu woog 65.
Dokter zei ook dat 30mg meer dan genoeg is voor mijn lichaamsgewicht.

Heb tijdens deze en vorige kuur enorm veel depressie aanvallen gehad, wat ik nu soms nog voel.
Kan misschien ook wat te maken hebben met te weinig zonlicht daar ben ik nogal teer op :p

Neem aan dat je een tweede roa kuur niet ziet zitten voor lichte last hehe, ooit vitamine B5 in mega dosissen geprobeerd?

nee het is nu te licht + wil zsm een huidbehandeling (laser ofzo) laten doen, dit mag min. 1 jr na roa pas

vit b5 zit in biergist geloof ik?
en wat is een goede dosis denken jullie?

(moet ik dus vit b5 nemen ipv biergist?)

Terug
Naar boven