MuscleMeat

Enkele vraagjes!

Erwin2

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
95kg
Ik heb afgelopen week hier veel lopen lezen ( plus het algemene internet ) maar kom er niet helemaal uit vandaar dat ik het een via dit topic duidelijk wil gaan krijgen.

Na een jaartje buitenland te zijn geweest is het enige wat ik eigenlijk getraind heb is mijn bierbuik. Daarnaast ben ik ook volledig hoofdsponsor geworden bij diverse fastfood ketens ;)

Ik wil graag werken aan mijn lichaam door fitness / bodybuilding

• Ik ben 2 meter
• 95 KG
• 25 jaar
• Smalle armpjes, lange slungel incl het kleine bierbuikje

Op de onderstaande foto zie je eigenlijk waar ik ongeveer over een X aantal jaar na toe wil werken.
b128ef69b477fa3b87c35cc6bee4e13f.jpg

Vraagjes
Hierbij zijn de volgende vragen bij gekomen, die jullie hopelijk kunnen en willen beantwoorden:

Welke training / dieet kan ik het beste volgen?
- Ik zie verschillende soorten termen voorbij komen als droog trainen etc.

Welk fitness schema kan ik het beste gebruiken?
- Laten we hier beginnen met de basis, mezelf opdrukken 5x heb ik al moeite mee.
- Gebaseerd op drie dagen en wat hierboven staat wat raden jullie mij precies aan?

Welke supplementen raden jullie mij aan?

Ik hoop eigenlijk dat iemand de tijd en moeite voor me wil nemen voor gerichte antwoorden!
Ik ben al een weekje aan het google en dit forum aan het afpluizen maar krijg de juiste antwoorden hierop niet echt gevonden, dus gelieve antwoorden en niet linken ( al met al als het daar staat ben ik ook blij hoor :D )

In ieder geval bedankt voor de mensen die moeite voor me willen nemen, stel het zeer op prijs!

Een foto van jezelf zou ons al een heel stuk verder helpen, om mee te beginnen. Verder denk ik dat als je 3 dagen in de week wil gaan en je al moeite hebt met 5 keer opdrukken je het beste kan starten met een full-body schema. Kijk maar eens rond op het forum en je vindt er wel een goed. Supplementen zijn in het begin net echt nodig omdat je voedingsschema toch niet helemaal op punt is (als je het al hebt). Wil je toch supplementen dan zou ik gaan voor de basis: een Whey shake, BCAA's en visolie, misschien nog een Casene shake voor 's avonds.

• Topic Starter Topic Starter
Dank je voor je moeite, zal vanavond even een foto erop zetten als me batterijen ietwat zijn opgeladen.

Full body schema heb ik inderdaad veel over gelezen en had ik zelf ook op het oog en enige wat mij hier aan het twijfelen bracht is dat ik veel schema's tegen kom met de grote losse halters waar onder meer de bench press word gedaan. Maar dit zou ik in het begin kunnen vervangen voor vaste apparaten ivm veiligheid en met het opbouwen van me kracht.

Voedingsschema heb ik momenteel nog niet ben ik wel druk mee aan het kijken uit interesse en wil dit ook gewoon gaan volgen idem dito voor de supplementen. Ik ga even kijken na de suplementen die je geeft, dank je wel voor me in een richting te sturen! :)

Terug
Naar boven