MuscleMeat

Enkele vragen

carat

Novice
Waardering
0
Een kennis van me die op dezelfde sportschool zit is van plan om een kuur tedoen. Hij is 24 en traint ongeveer een 3 jaar. Ik schat dat hij tussen de 70kg en 75kg weegt en een vetpercentage van +- 12%

(Ik ben zelf van plan om dit jaar te kuren en heb dus al enkele dingen over roids gelezen op het board).
Hij was van plan om het volgende te doen:
week 1-10: 750mg sustanon + 600mg boldenone

Dit is dus echt gek voor een eerst kuur naar mijn mening.
Heb hem verteld dat hij beter het volgende kon doen:
week 1-10: 500mg test enant + 200mg boldenone

Dus sustanon vervangen door test enanth, ik denk dat dit wel beter zou zijn.

Nu volgen zijn vragen:
1) Hij heeft een klein buikje en aan zijn borsten zit een aardig laagje vet. Hij wil dus dat buikje en dat vet weg, zal dit lukken door gewoon deze kuur te doen?
2) Is het aan te raden om de laatste weken van de kuur nog winstrol erbij tenemen of gaat dit te zwaar worden voor een eerste kuur?
3) Is het aan te raden om de hele kuur door 3x per week 30m conditietraining te doen?
4) Misschien de hele kuur door proviron nemen om droger te worden en zo het vet te doen verdwijnen?
5) Moet bij deze kuur ook HCG genomen worden of niet?

thanks

1. Nee, integendeel, die test. + bold. houden "aardig wat vocht op", en droog kom je er op zich zeker niet mee. Wat je erbij gaat krijgen aan gewicht zijn lang niet allemaal spieren ook.

Persoonlijk (en dat is dus mijn bescheiden mening he) zou ik nog niet met AS beginnen dan, werk eerst eens dat buikje en overtollig vet weg zou ik zeggen (-:
Maar 't gebruik van AS moet ieder dus voor zichzelf uitmaken.

2. Winstrol : kan maar hoeft niet.
3. Gezien dat buikje zou ik sowieso na elke training minimuum 30 min cardio doen.
4.Proviron laat je vet niet echt verdwijnen (geen enkele AS op zich denk ik)
5.Ga je nu OOK al HCG erbij nemen als eerste kuur? Vind dat wat veel van het goede.

succes dermee !

1. Ligt er aan wat/hoeveel hij op een dag eet. (Teveel=nee / te weinig=ja)
2. Overbodig voor 1e kuur.
3. Aan teraden als zijn doel is om vet te verbranden. Als ie echter zwaarder wilt worden zou ik max 1x pwk cardio doen (liever zelfs niets)
4. Proviron zorgt ervoor dat je minder vocht vasthoud, en nog wat kleine andere dingen. Vet verdwijnen doet het echter niet.
5. Hcg is altijd handig, zorgt dat je sneller hersteld.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven