Fitness Seller

Enquête fitness centra

Niet ingevuld, maar ik ben een Belg, dus kom op met die karmaaaaa! :)

• Like
Waarderingen: wwe
Gedaan;).

• Like
Eindelijk eens een enquête over fitness en is het alleen voor de Nederlanders :mad:

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Zojuist weer een ronde karma weg gegeven, wie vult deze kleine enquête nog even in?

Done.

Doen zulke onderzoeken het goed op dbb? Hoeveel x heeft een dbb'er het tot nu toe ingevuld schat je?

En wat studeer je als ik vragen mag?

• Like
Done.

Doen zulke onderzoeken het goed op dbb? Hoeveel x heeft een dbb'er het tot nu toe ingevuld schat je?

En wat studeer je als ik vragen mag?

Moeilijk in te schatten aangezien ik dit verzoek op meerdere fora's heb staan. heb wel het idee dat het vrij vaak ingevuld word door dbb'ers. Ik studeer commerciële economie.

D.o.n.e.

• Like
Done

• Like
belg :D

done, kort..

• Like
Done.

• Like
In welke provincie woont u?

België ....

Karma voor de moeite?

done, ken er geen 1 van. wil ze ook niet kennen

• Like
Moeilijk in te schatten aangezien ik dit verzoek op meerdere fora's heb staan. heb wel het idee dat het vrij vaak ingevuld word door dbb'ers. Ik studeer commerciële economie.

Ok wou ook zoiets doen, hoop dat je me over een paar weken (of wanneer de duur van de enquete is afgelopen) mij wilt vertellen hoeveel data je in totaal van de fora hebt geplukt, ben ik wel benieuwd naar :)

• Like
Ik wou het doen, maar ben belg dus lukte niet :(

• Like
Ok wou ook zoiets doen, hoop dat je me over een paar weken (of wanneer de duur van de enquete is afgelopen) mij wilt vertellen hoeveel data je in totaal van de fora hebt geplukt, ben ik wel benieuwd naar :)

Is goed, ik laat het je weten. Ik heb het idee dat aardig wat mensen van dbb de enquête invullen:)
Nog een paar dagen en wil zo veel mogelijk enquêtes ingevuld hebben!

Nog 1 a 2 dagen!

• Like
Waarderingen: X.
done

Terug
Naar boven