AndroidHealthClinic

Enquete jongeren TV

Bedankt voor het invullen van deze enquête!

Ben je aangesloten bij een jongerenafdeling van een politieke partij?
WildersJugend

Ben ik de enige?

Laatst bewerkt:
omdat ik zo'n ongekend harde baas ben, heb ik het ook maar gedaan. wat een k*t enquete trouwens. ik moest nadenken en shit. uren per maand uitrekenen enzo.

• Topic Starter Topic Starter
omdat ik zo'n ongekend harde baas ben, heb ik het ook maar gedaan. wat een k*t enquete trouwens. ik moest nadenken en shit. uren per maand uitrekenen enzo.

Ja, als ik de enquête had gemaakt had ik het beter gedaan. Is door een luie pinda gemaakt uit mn klas.

Done. Ik weet geen ruk van die hele eu :|

Jezus wat een r**ards zitten er ook op dit forum, heb even 'vorige' reacties gekeken.

Ik heb hem trouwens wel even normaal ingevuld. :thumbup:

meest voorkomende woorden: sniperx, tet*en, EricR

Ik heb hem toch ingevuld ook al ben ik 17 jaar. Krijg ik nu een boete?

Done!

Die reacties :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt voor de eerlijke hartverwarmende reacties jongens. Top!

WildersJugend

Ben ik de enige?

Neen nee Neen, politiek is 2,4% of my interest nee DBB knokploeg Nee Nee Nee ik ben sniperx Nee Nee. Nee alleen binnen de gemeente Nee nee nee nee nee nee Nee. Partij voor Naastenliefde nee, niet meer. Nee Zo ja ERICR IS EEN mong**l TETTTUUUH Ja, NSB Nee nee, geen enkele. nee neeWildersJugendde NSDAP neen een Nee. Nee, zou het gerust willen. Ja, de wilders jugend.WildersJugend Nee

Blijkbaar niet. :rolleyes:

Pff wat een schande zulke dingen invullen!!!

Eerst wel, gelukkig ben ik achteraf niet de enige! :D

Zo te zien ben ik qua politieke partij wel een einzelganger, raad maar welke het is...

Neen nee Neen, politiek is 2,4% of my interest nee DBB knokploeg Nee Nee Nee ik ben sniperx Nee Nee. Nee alleen binnen de gemeente Nee nee nee nee nee nee Nee. Partij voor Naastenliefde nee, niet meer. Nee Zo ja ERICR IS EEN mong**l TETTTUUUH Ja, NSB Nee nee, geen enkele. nee neeWildersJugend de NSDAP neen een Nee. Nee, zou het gerust willen. Ja, de wilders jugend.WildersJugend Nee

Blijkbaar niet. :rolleyes:

Ik ben wel de enige :o

Laatst bewerkt:

Zie vorige reacties
Terug naar formulier | Uw eigen formulier maken

--------------------------------------------------------------------------------

Voila, heb het ingevuld ;)

Terug
Naar boven