MuscleMeat

Enquete shakes en pillen

Ik heb hem naar waarheid ingevuld. Ik hoop dat ik niet opgepakt word door de cyberpolice vanwege mijn overmatige eiwitgebruik.

Done

inbe4 vrouwen die aan de pil zijn en beginnen over de dodelijke gevolgen van de diane-35 pil

Heb perongeluk ingevuld dat ik creatine gebruik.. kan mijn enquete verwijderd worden esmee?
ben bang dat mn hele familie kapot eraan gaat als ze erachter komen :(

Eerst:
''Weet je dat sommige van deze pillen en shakes schadelijk zijn voor je lichaam? ''
''Ben je er verslaafd aan? ''

En dan vervolgens:

''Waar koop je je shakes en- of pillen?''

**** knows wat je met ''pillen'' bedoelt, als je op steroiden doelt, alsof er ook maar iemand gaat zeggen waar ze dit halen :roflol: En dan nog maar te zwijgen over de de statement ''shakes zijn schadelijk!!1!!one''

11ik0wg.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jezus christus tenenkrommende enquete..

hee,

Zouden jullie voor mij deze enquete willen invullen voor mijn opleiding? Het gaat voornamelijk over shakes en pillen!

Thanks alvast! :)

http://docs.google.com/forms/d/1x5T_gse9i8jwkdvLj60VtM1rKLx9gofLYeZqRxbNB68/viewform

Shiiieeet, ik dacht dat jullie haar voor de grap belachelijk maakten, maar die vragen zijn echt te kansloos.
Hoe kun je nou een enquete houden zonder enig vooronderzoek te doen.
Esmee moet echt wel van het speciaal onderwijs zijn (no offence r**ards).

pille kope?

shakes en pillen. jwt

Ik spuit alleen :o

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 09:41 ----------

1e woord:

Fitnessfanaten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik spuit alleen :o

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 09:41 ----------

Dat weten we :D

En ff serieus...wat bedoel je met shakes en pillen, want idd, steroiden bestaan in pilvorm, maar daar gaat het je niet om (of das ni af te leiden uit je vragen). Want ja ik neem pillen, vitamine en visolie pillen. Maar die zijn dus perfect gezond...

Heb je wel research gedaan of gwn een vragenlijstje opgemaakt?

Buma is gevaarlijk dus ik koop er duizend pillen van. We chillen chillen dope dope Buma, Buma dope dope. Buma in me zak haal ik pillen pillen coke coke.

Dat soort pillen?

dus dit is de kwaliteit van het Nederlandse schoolsysteem...

Zelfs ongeacht haar belabberde nonkennis van fitness en voeding, heeft ze ook geen benul van hoe je een degelijke enquête moet opstellen...

Ze komt gelijk nooit meer op DBB, dan kan ik wel naar me karmashotje fluiten. :lol:

ik heb zojuist 12x een lege enquête gesubmit, hopelijk is je poll nu naar de t*ring.

Wat voor opleiding doe je?

Terug
Naar boven