houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze er niet achter staan moeten ze die hele dvd niet eens uitbrengen.

Het is aan de mens zelf wat ze willen geloven.
Ze (EO) staan wel achter die dvd maar niet achter dat stukje over evolutietheorie.
En dan is begrijpelijk want daar zijn ze christenen voor.![]()

Ik pleit, in navolging van het strafbaar stellen van het ontkennen van de holocaust, dat het ontkennen van de evolutietheorie (tot op wetenschappelijke gronden er een superieure theorie is) eveneens op straffe komt te staan!
Dan hadden ze zelf een dvd moeten maken inplaats van iemand anders zijn werk bewerken en uitbrengen. Als ik een boek schrijf en hij wordt in het bulgaars uitgebracht maar die gast vind het einde niet goed en veranderd hem, dat is toch ****ing niet normaal ?![]()

Word!
Ook als hun geloof voor massale problemen zorgen ? Wat vind jij dan van de super adventure club ? Zij geloven dat als ze coïtus hebben met kleine kindjes, ze dan onsterfelijk worden.
Gezien je citaat, vind jij dit dus ok ?
De EO van de buis halen, lijkt mij de enige juiste oplossing in dit geval.....

Je begrijpt wel dat de super adventure club gewoon een verzinsel is he...
een mythe
Overigens pleit ik ervoor om het ontkennen van de grondrechten strafbaar te stellen, grondrechten zoals VRIJHEID VAN GELOOF en het VERWERPEN van dat rammelend gat van een stuk evolutietheorie die nog steeds een THEORIE is
Zo makkelijk is dit niet. Wat doe je met mensen die een mentale stoornis hebben die dit soort dingen verkondingen?