- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De reactie van de EO is dat hun , in goed overleg met bbc, dingen hebben laten zien die overeen komen met hun geloof.
Het is een christen zender en ze willen op hun manier dingen lataen zien die overeen komen met hun geloof.
Ik snap het probleem niet echt. Er word zoveel geknipt en geplakt overal. Laat hun hun eo uitzendingen doen, bedoel dan zap je naar een ander kanaal.
Ik ben geen kerkganger en ga het voor niemand "opnemen" maar vind het beetje nieuws zoekerig..

Ga toch lekker het geloof in UFO's promoten joh, ow nee sorry dat hoef je zeker niet omdat je toch al zeker weet dat de invasie aankomende is![]()

elke groepering drukt zaken die hen niet goed uitkomen weg. zo simpel is het.
als je de tv aanzet en er staat een eo symbooltje in beeld dan moet je er rekening mee houden dat alles vanuit de chr. tradititie belicht word.
wil je dat niet dan kijk je niet of je besteld de dvd box bij de bbc.

Invasie?
Invasie van liefde dan.
De aliens die ons bezoeken hebben meer kennis en wijsheid in pacht.
Er is geen planeet waar het erger aan toe gaan dan op de aarde.
De mensheid staat het laagst op de evolutieladder !
De aarde is te vergelijken met een kleuterschool.
En aliens komen van de Universiteit!..![]()
Ik snap wel een paar dingen niet. Waarom laten ze dan in eerste plaats zo'n documentaire zien ? Waarom ook maar een stuk ? Ze gaan niet akkoord met de laatste 15 min en daarom knippen ze het weg, maar de voorgaande minuten wel want het past wel in hun straatje ?
Knap staaltje tv dan
Vast en zeker "tokkie tv"