MuscleMeat

EO haalt evolutietheorie uit serie

Stom .

2000ste post btw ! :birthday:

Laten we het beestje gewoon bij z'n naam noemen LIEGEN !

-belangrijke info opzettelijk weglaten ---> misleidende info geven ,... in mijn omgeving word zoiets gewoon liegen genoemd :D

Zelfde als zeggen dat testo-sting beter werkt dan AS , en in het verslag daarvan voor het gemak alle feiten die het tegendeel bewijzen ff weglaten . :D :D

De reactie van de EO is dat hun , in goed overleg met bbc, dingen hebben laten zien die overeen komen met hun geloof.

Het is een christen zender en ze willen op hun manier dingen lataen zien die overeen komen met hun geloof.

Ik snap het probleem niet echt. Er word zoveel geknipt en geplakt overal. Laat hun hun eo uitzendingen doen, bedoel dan zap je naar een ander kanaal.

Ik ben geen kerkganger en ga het voor niemand "opnemen" maar vind het beetje nieuws zoekerig..

Ik snap wel een paar dingen niet. Waarom laten ze dan in eerste plaats zo'n documentaire zien ? Waarom ook maar een stuk ? Ze gaan niet akkoord met de laatste 15 min en daarom knippen ze het weg, maar de voorgaande minuten wel want het past wel in hun straatje ?
Knap staaltje tv dan:rolleyes:
Vast en zeker "tokkie tv"

Mooie oneliner, maar was dat tegen mij ?
Jij bent ook een vage persoon hé, musclebear.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb me sinds kort neergelegd bij dit soort dingen. Wat je tegenwoordig ziet is dat elke vorm van idealisme bij mensen verdwijnt door de terechte banalisering van godsdienst en ordehandhaving, junkTV, groot aanbod aan gemakzuchtig genot en idiote filmpjes op youtube.

Ik heb het gevoel dat veel mensen terug een houvast nodig hebben en niet meer gaan zoeken naar iets waar ze echt achter staan. De illusie van een zinvol leven blijkt voor velen belangrijker dan een nuchtere kijk, iets waar ze ironisch genoeg bewust voor kiezen. Geloof is dus maakbaar.

We krijgen dus te maken met 2 groepen die meer en meer van elkaar vervreemden en in een discussie niet eens over hetzelfde praten. Ongelovigen hebben een te ongenuanceerd beeld over gelovigen omdat ze dikwijls zomaar aannemen dat iemand echt gelooft uit innerlijke overtuiging en "gelovigen" nemen niet eens meer de moeite om zich te verduidelijken. De keuze van dit soort gelovigen is uiteindelijk een soort van berusting, dus veel moeite moet je van hen ook niet verwachten. Liever botsen ze met andere opvattingen dan hun keuze opnieuw bespreekbaar maken en andersom staat er iets teveel onbegrip tegenover.

Anyway; de groep gelovigen is opnieuw aan het groeien. Mss dat het later weer onaanvaardbaar wordt om een andere kijk op zaken te hebben. Maargoed, dan verkoop ik ook maar wat van die dergelijke onzin. It don't bother me :D

Ga toch lekker het geloof in UFO's promoten joh, ow nee sorry dat hoef je zeker niet omdat je toch al zeker weet dat de invasie aankomende is :roflol:

Invasie?
Invasie van liefde dan.
De aliens die ons bezoeken hebben meer kennis en wijsheid in pacht.
Er is geen planeet waar het erger aan toe gaan dan op de aarde.
De mensheid staat het laagst op de evolutieladder !
De aarde is te vergelijken met een kleuterschool.
En aliens komen van de Universiteit!.. :roflol:

De voorstanders van de EO begrijpen het niet. Kijk,
ik wil als lezer, luisteraar of kijker mijn EIGEN mening over onderwerpen geven. Ik kan dat pas doen, als het artikel of whatever dat wordt gepresenteerd VOLLEDIG is.
Hoe zou jij het vinden als je een fitnessboek koopt waar de verkoper allerlei opvattingen eruit heeft gehaald omdat hij het er niet mee eens is en niet wil dat jij het ziet? Zou je toch ook kwaad om worden?

elke groepering drukt zaken die hen niet goed uitkomen weg. zo simpel is het.
als je de tv aanzet en er staat een eo symbooltje in beeld dan moet je er rekening mee houden dat alles vanuit de chr. tradititie belicht word.
wil je dat niet dan kijk je niet of je besteld de dvd box bij de bbc.

elke groepering drukt zaken die hen niet goed uitkomen weg. zo simpel is het.
als je de tv aanzet en er staat een eo symbooltje in beeld dan moet je er rekening mee houden dat alles vanuit de chr. tradititie belicht word.
wil je dat niet dan kijk je niet of je besteld de dvd box bij de bbc.

Shutterspeed:
Dat is wel erg makkelijk gezegd. Omdat de EO zo is moet je dat maar accepteren. Onzin. Ach, eerwraak kan je wel verwachten bij die groeppering, dus het zij zo. Komt op hetzelfde neer. Als we allemaal zo dachten zou het een mooie boel worden. Ach, Marokkaanse jongeren zijn over het algemeen onruststokers, dat had je kunnen verwachten....???

Invasie?
Invasie van liefde dan.
De aliens die ons bezoeken hebben meer kennis en wijsheid in pacht.
Er is geen planeet waar het erger aan toe gaan dan op de aarde.
De mensheid staat het laagst op de evolutieladder !
De aarde is te vergelijken met een kleuterschool.
En aliens komen van de Universiteit!.. :roflol:

Hoe weet je of dit waar is ? Heb je dat op internet gelezen of heb je 101 met een alien gepraat ?

Ik snap wel een paar dingen niet. Waarom laten ze dan in eerste plaats zo'n documentaire zien ? Waarom ook maar een stuk ? Ze gaan niet akkoord met de laatste 15 min en daarom knippen ze het weg, maar de voorgaande minuten wel want het past wel in hun straatje ?
Knap staaltje tv dan:rolleyes:
Vast en zeker "tokkie tv"

Ik ben geen EO voorstander. Laat ik dat eerst roepen.

Bedoel de pedofiele brengers van het geloof en de hypocriete mensen die op zaterdag hun vrouw/kind afslaan en op zondag de zonden van zich afwasssen mogen van mij enkeltje Siberie krijgen omdat god het zo bedoeld zou hebben ;)

Waarom zend men iets uit ? kijkcijfers.
Waarom een stuk ? omdat de rest niet overeen komt met hun geloof.

Het is vrij simpel.

Terug
Naar boven