XXL Nutrition

EP Test E en Arimidex

Tedious

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Test Enanthate
Lot 0810
EXP 01/16

Arimidex
LOT 0706
EXP 08/15

G2g of niet? En wat zijn jullie ervaringen met de Adex (en Nolva & Clomid) van EP?

Test E.jpg

Arimidex.jpg

Ik heb de beruchte 0701 batch test e.
Waar iedereen pijnlijke plekken en bulten van kreeg.
En er zou zelfs een bacterie inzitten :roflol:
Nou ik heb nergens last van, onzin allemaal is gewoon prima spul.

Als ik na het injecteren een stijve spier heb, heb ik dat aan me zelf te danken.
Te snel, te koud of te veel bewogen etc.

Ik had 2 vials van deze batch en ik ik had echt een pijnlijke zwelling voor een paar dagen bij de injectie spot.

Nu met een vial uit een andere batch en nergens meer last van.

Wat doe ik dan fout
1 Was mn handen
2 hou vail onder mn oksel 3 min om he op te warmen
3 ontsmet bovenkant vial
4 trek vloeistof
5 verwissel naald
6 ontsmet injectieplek met alc
7 naald loodrecht injecteren zonder te wiebelen
8 2x aspireren
9 1 ml injecteren in 1 min
10 naald er uittrekken plus wat ertegenaan houden

Niet diep genoeg injecteren en/of direct gaan lopen en/of in masseren.
Gewoon voor het tukken, diep in je spier zetten, niet in masseren, 2 stappen naar je bed zetten en klaar. :)

Niet diep genoeg injecteren en/of direct gaan lopen en/of in masseren.
Gewoon voor het tukken, diep in je spier zetten, niet in masseren, 2 stappen naar je bed zetten en klaar. :)
Ik doe gewoon 0.8x40 in mn glute man helemaal diep volgende keer voor het slapen dan gelijk proberen denk eig niet dat het veel zal helpen

En had je met de nieuwe batch wel last?

Begrijp sowieso niets van sommige mensen. Met angst en twijfel een naald in hun reet stoppen, maar als ze een stijf spiertje krijgen beginnen raken ze in paniek of zo.

Zet EP gewoon in me schouder of been, nergens niets last van.

Kreeg pijn aan mijn ogen. Alsof iemand er met zijn vingers op drukte. Ben toen meteen gestopt ermee en de pijn ging even snel weg als dat ze gekomen was. Niet dat het zo veel pijn deed, hoor, maar met mijn ogen neem ik liever geen risico.

een niet zoveel voorkomende bijwerking van nolva is verhoogde oogdruk als je dit merkt meteen stoppen, want je kunt er inderdaad blind van worden.

een niet zoveel voorkomende bijwerking van nolva is verhoogde oogdruk als je dit merkt meteen stoppen, want je kunt er inderdaad blind van worden.

Als je dit denkt te merken moet je het laten meten bij een opticien. 5 minuten en gratis.

En had je met de nieuwe batch wel last?
Die heb ik nog niet gehad maar wil ik wel proberen.
Met die oude lag het in ieder geval wel aan de gear.

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 13:15 ----------

Begrijp sowieso niets van sommige mensen. Met angst en twijfel een naald in hun reet stoppen, maar als ze een stijf spiertje krijgen beginnen raken ze in paniek of zo.

Zet EP gewoon in me schouder of been, nergens niets last van.
Wel dan toevallig met elke inject heel toevalli geen spiertje;)
Dealer gaf het probleem zelfs toe.

• Topic Starter Topic Starter
Even een ongerelateerde vraag, maar lijkt me niet echt nodig om daarvoor weer een ander topic te starten. Als ik een volle 10 weken kuur, en de regel bij test e is 'nakuur starten 14 dagen na de laatste injectie' hoe komt het dan dat ik in bijna alle kuurvoorstellen de nakuur zie staan vanaf week 12? Dit zijn slechts 7 dagen verschil..

Bv...Ma wk 10 laatste inject, ma wk 12 start nakuur.

Even een ongerelateerde vraag, maar lijkt me niet echt nodig om daarvoor weer een ander topic te starten. Als ik een volle 10 weken kuur, en de regel bij test e is 'nakuur starten 14 dagen na de laatste injectie' hoe komt het dan dat ik in bijna alle kuurvoorstellen de nakuur zie staan vanaf week 12? Dit zijn slechts 7 dagen verschil..

gewoon 14 dagen na je laatste inject.

Wat doe ik dan fout
1 Was mn handen
2 hou vail onder mn oksel 3 min om he op te warmen
3 ontsmet bovenkant vial
4 trek vloeistof
5 verwissel naald
6 ontsmet injectieplek met alc
7 naald loodrecht injecteren zonder te wiebelen
8 2x aspireren
9 1 ml injecteren in 1 min
10 naald er uittrekken plus wat ertegenaan houden

Ouwe je doet niks fout. Het is je eerste kuur dus al injecteer je pharmagrade zul je pijn hebben.

Terug
Naar boven