Efedra is milder dan Ephedrine HCL. Ik kan je zeggen dat ik van 50 mg ephedrine echt zwaar nerveus wordt en zeker niet makkelijk meer kan inslapen. Is gewoon teveel. 30 mg is beter. 20 mg zal voor vrouwen beter vallen denk ik, desnoods met wat cafeïne erbij.
Efedra capsules kun je vaak per capsule doseren, zonder tolerantie zijn 2 er genoeg is mijn ervaring (wel spreiden). Teveel efedra of ephedrine wordt je zeer nerveus van, plus een soort licht hoofdigheid/dromerigheid/moeheid (net alsof je low carb zit) en je verliest dan ook duidelijk kracht en conditie. Kans daarop is het grootst als je cafeïne/aspirine toevoegt.
---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------
En niet te veel doorslaan, het is een zo goed als veilig goedje maar als je te fantiek ermee wordt krijgt op termijn je schildklier een ontregelend tikkie en wordt je 's morgends wakker met het gevoel van een knikker in je keel, haha. En je hebt het dan zonder aanleiding soms koud of warm.