Fitness Seller

Ephidrine :wie kan een paar vragen van mij beantwoorden ?

Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Hallo peeps,

Ben jaren al forum stalken van dutch bodybuilding en heb toch de indruk dat hier een aantal mensen zijn die wel hun nodige research gedaan hebben , natuurlijk ook een boel bro-sience agents . Anyway ik heb dus nu ephidrinve tabs besteld ( 100 stuks van 30mg each). Voor mij zijn de fat burning properties best interessant en de "futile energy cycle" .

Nu is mijn vraag : na tijd lang gecontroleerd gebruik van ephidrine en goeie voeding en dieet er redelijk wat fatloss gains mee maak of dit maar tijdelijk is , stel nu ik verlies 3% bodyfat, en stop daarna met het gebruik , komt dit 100% terug?.

mvg JBD

• Topic Starter Topic Starter
help please :D

come on bras

krijg ik echt geen 1 post van iemand ? normaal iedereen zo extreem hulpzaam?

Nou vooruit dan maar. Nee bro, die kg's komen niet zomaar terug. Simpele kwestie van kcal in versus kcal out. Kleine persoonlijke nuances passen hierbij en nooit te snel je kcals weer opschroeven. Maar het is zeker niet zo dat specifiek door ephidrine verloren kg's er altijd weer aankomen...

Gast! mensen hier hebben ook nog wel iets anders te doen dan alleen maar reageren. Je post 4 reacties binnen een uur.
maar ontopic:
Het verloren vet zal inderdaad niet persee meteen terugkomen mits je voeding correct is. Dus wanneer de rest in orde is kan het helpen om vet te verliezen. Houd wel rekening mee dat ephidrine niet het belangrijkste is om vet te verliezen

Terug
Naar boven