XXL Nutrition

Epic meet part II (1 bezoeker)

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwa, had tilburg aangegeven omdat de rest voor mij te ver is, geen zin om te reizen voor wat online "buffels".
en er staan foto's van mij in het nachttopic, dus zo e-hero valt tegenwoordig ook wel mee.

Maar sorry mesuty, ik kijk nu je foto's en je out-buffed my echt gruwelijk. excuses.

ik ben nog altijd wel in voor een meet in breda naast die in utrecht :p
 
Hoe zit dat hier? Lijkt me dat we genoeg animo hebben (kunnen nog altijd mensen bijkomen ofc). Utrecht lijkt het ook te gaan worden.

(Volgende meet kan ergens anders doorgaan, mensen die niet naar Utrecht willen komen staat het ook vrij om zelf een meet te organiseren).

Dan lijkt het mij tijd om voor een datum te gaan kijken?

Voor mij lijkt me wat kort op de bal (+examens?), juni is examenperiode dus dan is het al juli?

Voor mij maakt het niet uit, ik werk, maar rekening houdende met de studenten zal het of mei worden of juli?
 
Mei heb ik examens :sad: ligt er dus aan welke week.
 
Utrecht, mei of juli.


ik ben zowiezo out.
 
Het wordt denk ik sowieso een zaterdag ivm werkenden en het plan om uit te gaan? Alle zaterdagen in die maanden:

za 3 mei
za 10 mei
za 17 mei
za 24 mei
za 31 mei

za 1 juni
za 8 juni
za 15 juni
za 22 juni
za 29 juni

za 6 juli
za 13 juli
za 20 juli
za 27 juli
 
Als arnodlski nou ff een nieuwe poll maakt met data erin :rolleyes:
 
Als arnodlski nou ff een nieuwe poll maakt met data erin :rolleyes:
Kan ik niet :sad:

srs



Ow en ik heb examens tot midden juni ong, dus mij lijkt het best om de meet in juli te doen?
 
Kan ik niet :sad:

srs



Ow en ik heb examens tot midden juni ong, dus mij lijkt het best om de meet in juli te doen?

Nieuw topic dan... Of PM even een MOD...
 
Sayer wil dat vast wel doen :roflol:
Wel...ja ik wil dat wel maar ik ben hier geen mod, enkel in de hoofdfora, dus hiervoor zal je Eric, wazzup,... even voor moeten PM'en.
 
Wel...ja ik wil dat wel maar ik ben hier geen mod, enkel in de hoofdfora, dus hiervoor zal je Eric, wazzup,... even voor moeten PM'en.
EricR kan ik niet PMen :sad:

Heb naar Big T gestuurd




Hey Eric, ik zie je meekijken. Wil jij aub de poll huidige poll wissen en een nieuwe in de plaats zetten?

zaterdag 15 juni
zaterdag 22 juni
zaterdag 29 juni

zaterdag 6 juli
zaterdag 13 juli
zaterdag 20 juli
zaterdag 27 juli


Merci! :D
 
Laatst bewerkt:
Wel...ja ik wil dat wel maar ik ben hier geen mod, enkel in de hoofdfora, dus hiervoor zal je Eric, wazzup,... even voor moeten PM'en.

Kun je van Arnaud zijn avatar geen poll maken dan? :trollface:

steve blijf je af ieder geval :mad:
 
Ik kan alle door Bob genoemde data behalve 6- en 13 juli. (denk ik)
 
Kan het niet eind juni, denk dat in juli veel mensen fissa vieren zijn
 
6 juli heb ik wish outdoor en 27 juli tomorrowland, de rest kan ik wel denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven